K:Passat B4 soojendusradikas

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mniilus
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Veebr 2019, 10:04
Auto: VW Passat 1.9TDI 66kw 1996a
Asukoht: Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K:Passat B4 soojendusradikas

Lugemata postitus Postitas mniilus » 05 Nov 2019, 21:55

Tere
Sai eelmisel aastal soetatud VW Passat B4 1.9 66kw 1996 aasta
Talvel tundus juba et sooja puhumisega on probleeme.
Mootor saavutab töötemperatuuri suhteliselt kiirelt.
Lõdvikud mis lähevad salongiradikasse on mõlemad sama kuumad.
Olen kuulnud jutte ,et seal salongiradika juures mingi luuk millelt pudeneb ära poroloon ja siis tekibki selline probleem.
Mida silmas pidada armatuuri mahavõtmisel?
Teretulnud igasugused näpunäited
Ettetänades
Martin

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

K:Passat B4 soojendusradikas

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Nov 2019, 08:35

Selle töö juures on põhiline et kõik asjad mis küljest võetud peavad ka tagasi saama - järgi ei tohiks midagi jääda. :) Kui õigesti mäletan siis tegi keegi foorumis ka piltidega DIY kirjelduse kuidas see töö käib (võis olla ka Golf aga pm. sama asi).
Soojendusradikas kui läheb vahetusse pane võimalikult kvaliteetne, selle pealt ei tasu kokku hoida.
Kas sul kliimaga/AC-ga variant või tavaline?
Viimati muutis GTI, 06 Nov 2019, 08:36, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Aht0
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 13 Mär 2012, 20:47
Telefon: 56568551
Auto: Skoda
Asukoht: Keila
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

K:Passat B4 soojendusradikas

Lugemata postitus Postitas Aht0 » 06 Nov 2019, 09:50

Armatuuri lahti võtmine suht kerge. Kui on "pliidinupud" siis võta trossid tagant ettevaatlikult ära. Kui juba armatuur maas, siis pane võimalikult kvaliteetne soojendusradikas ja need luugid taasta sarnase porolooniga või teibi kinni fooliumteibiga. Ise kasutasin fooliumteipi ja toimis.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

K:Passat B4 soojendusradikas

Lugemata postitus Postitas fomoco » 06 Nov 2019, 20:09

Kindlasti tasub tähelepanu pöörata poroloonist kuubikute peale mis summutavad vibratsiooni.
Mul jäi sharannil paar tükki üle ja nüüd vibrab midagi armatuuriall.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”