2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 26 Nov 2021, 20:01

Ja nagu ikka, kui kõige rohkem klaasipesureid vaja, siis hakkab volksul mingi suguühe pihta. Viga on selline kummaline ja ei oskagi kuskilt otsast pihta hakata. Nimelt on mure selles, et kui täis pesuri paagist umbes liitri ära olen kasutanud, siis juhtub sama mis siis kui paak tühjaks saab. Pesuri otstest hakkab kusema ja mootor teeb "tühja paagi häält". Ja peale mahu ainult liitri jagu. Siis on ääreni täis ja toimib jälle. Torud puruks pole ja mootor ilmselgelt töötab.
Kes lahendab mõistatuse? 😁
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Nov 2021, 20:11

Pakun puht loogika/ aka kristall kuuli pealt, võib täitsa võssa minna:
Pumba tiivik lahti, aga liitrikese raskusjõud suudab kuidagi tiivikut niipalju mõjutada et see haakub võllile.
Olen lahtise tiivikuga pumpi kohanud, aga neil pole paagi täituvuse koha pealt vahet olnud, kõik on kergelt "kusenud" , lõpuks ei teinud sedagi, ainult urisesid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 26 Nov 2021, 20:17

Pull ongi see, et täis paagiga puristab normaalselt ja siis peale u liitrit on vsjo.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Nov 2021, 20:23

Vaheta pump ära, ei tohiks eriliselt kulukas jupp olla. Peaks saama logari eemaldamisel ligi.

Kui häda tekkis peale esimesi külmasi, siis võid pumba poole vaadata küll.
Viimati muutis jussike, 26 Nov 2021, 20:37, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 26 Nov 2021, 20:30

Peaks vist ära vahetama jah. Niikuinii peab korra eestotsa pulkadeks kiskuma, kuna valgusfooride all viskab vingu salongi vähe.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Lugemata postitus Postitas jussike » 26 Nov 2021, 20:40

Vingu sa vist esiosa lammutamisel ei leia, see vast ikka mootori tagant pärit, summuti sukk vms...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

2007 T5 transporteri klaasipesuri anomaalia.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 26 Nov 2021, 20:48

Ma ise kahtlustan kollektorit või egr-i soojusvahetit ja kuna tahaks niikuinii suurema hoolduse ette võtta, siis lähenen asjale eestpoolt.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Vasta

Mine “Kere & Sisu”