B8 Kliima / ees soe, taga külm

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 803
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas Elevant » 08 Mär 2024, 11:46

Seotud on täpselt seda moodi, et EGRi jahutatakse jahutusvedelikuga.

Mõistad? A ei vabandust, ei mõista jah, sest Golf 3'l ei olnud veel vajadust EGRi jahutada.
Kes tänasid kasutajat Elevant selle postituse eest:
Markus1700

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 09 Mär 2024, 17:58

Nagu poliitikud,kui küsin KONKREETSELT siis vastust ei tule. Ainult mõnitada oskavad ,oh ei mäleta. Vastake siis tehniliselt. Mis ebakõla oleks termostaadil ja E G Ri jahutuses? Vastake tehniliselt. Selleks V W. foorum ongi, et küsida mitte lugeda teatud mõnitusi.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 09 Mär 2024, 18:30

t6nis3 kirjutas:
09 Mär 2024, 17:58
Nagu poliitikud,kui küsin KONKREETSELT siis vastust ei tule. Ainult mõnitada oskavad ,oh ei mäleta. Vastake siis tehniliselt. Mis ebakõla oleks termostaadil ja E G Ri jahutuses? Vastake tehniliselt. Selleks V W. foorum ongi, et küsida mitte lugeda teatud mõnitusi.
Markus1700 vastas sulle tehniliselt korrektselt!

Mõnituste lõpetamisega võid ise algust teha. Kirjuta ise viisakalt ja saad viisaka vastuse! :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 09 Mär 2024, 19:01

Oi. Tehniliselt Jussike. Naised ei teadnud,et oled selline killu vend. Minu ütlemine,küsimine ongi ju miks saab salongi salongi radiaator ültse umbe minna? Olgu või nelja positsiooniline. Õppust võtsin siiski Jussike ütlemisest. Siiski , salongi radiaator on oma ribidega siiski üks tervik .Vastu olu tuleb.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7865
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Mär 2024, 19:24

Hullu viid metsa aga, mis lolliga teed? -Mingi vanasõna.

Kui raske on aru saada, et egr jahutist liigub jahutusvedelik läbi ja egr jahutis on hetgaasi sarnased temperatuurid mis vanandavad jahutusvedelikku. Seesama jahutusvedelik ummistub salongiradiaatori ribides. Kui sellest ka aru ei saa siis peaksid ise tehnilisest foorumist lahkuma.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
MustVälk
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 09 Mär 2024, 20:38

Küsin täpsustava küsimuse. Et kas b8 on mitme sektsiooniline radiaator ja kas taga on eraldi radiaator?
Mõeldes juba kuidas võibolla 4 tsooniline kliima süsteem tööd teha võiks.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 11 Mär 2024, 18:11

. Kahepositsiooniline soojus salongi. Mõte on õige,kuid garanteerige ka ca.20 a.vastupidavust. Muudkui osta,osta.Ka G3.el saab reguleerida juhile ja kõrval istujale eri temperatuuri. Kahjuks jah,salong on ühine,millalgi jahedus,soojus segunevad. Aga lugedes neid ,,luksuse,, tekitatud probleeme,siis kahju jah. Eesmärk oma kapriisusega on kaugel asja mõttest. Muidugi,kui ehitada vahesein juhi ja kaassõitja vahele. Väike tehniline arvamine. Kui radiaatori torud lähevad umbe,lapikud,kitsa läbimõõduga ,miks siis ei võiks teha sama mis oli G2,G3,G4.radikatega. Ise küsin,ise vastan. Premium auto omanik maksab nurisematta. Kuna neid üldarvus on VÄHE,siis nende ,,nurin,, kvaliteedi üle ei mõjuta meie autode läbimüüki. Nii ta on. Must Välk. Pilka edasi . Kohe soe tunne hakkas. Jutu lõpetuseks. Igasugune ,,lisa,,nüütsel autol on juba üle mõtlemine. AH jah.Kui see tobe roheliste EGR oma jahutusega rikub radiaatorit,siis see ei ole meil ju esmakordne. See võiks ju olla samamoodi inseneridele ,,kapsa aeda,, küsimine,milles asi.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Mär 2024, 20:07

Kas ma pilkasin? Ovaalne toru on parema soojus juhtivusega. Veelgi parem oleks kandiline.

Insenerid on arvestanud sellega, et auto on tarbeese. Mitme tsooniline kliima tundub tobe isegi minu jaoks, aga toimib kuidagi. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Mär 2024, 08:21

t6nis3 kirjutas:
11 Mär 2024, 18:11
Ka G3.el saab reguleerida juhile ja kõrval istujale eri temperatuuri.
Selles väites julgen küll kahelda. Isegi Climatronicul ei saa seda teha, pliidinuppudest rääkimata. Kui sa nüüd silmas ei pidanud vent.ava kinnipanemist. :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Mär 2024, 09:08

See on sama hea väide nagu esiklaasi soojendus, mis on kõikidel autodel olemas, isegi sapakal. Aga vot soojendusega esiklaas on juba teine teema.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Maahärra
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

B8 Kliima / ees soe, taga külm

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 04 Apr 2024, 20:19

Jussike. Mõnitadad oskad.

Vasta

Mine “Kere & Sisu”