Vento põhja tihendamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vento põhja tihendamine
Märkasin, et ventol jalamattide all olev matt märg. Kiskusin kõik vaibad põhjaplekini välja, suht rõvedalt läbi vettinud kõik. Lekkekohtadeks ei oska muud arvata, kui et kummist põhjapunnid, plekk iseenesest väga ilus ning ei roosteta.
Siit ka küsimus: millega neid põhjapunne tihendada oleks hea? Osades kohtades oli veel alles tehase määret, mingit hangunud tavoti/küünlarasva moodi kraami. Mis see olla võiks ja kas sobiks punnide kinnimäärimiseks?
Kust saada uut mürasummutus viltvaipa? Vana on nii läbi et ühe vahelt pudenes mingi seene moodi asi välja juba , ilmselt sellest ka nõme kopituse hais autos. Põhjapleki pesin desinfitseeriva ainega üle, kui nüüd uued viltvaibad ka saab, siis kaob loodetavasti ka hais...
Siit ka küsimus: millega neid põhjapunne tihendada oleks hea? Osades kohtades oli veel alles tehase määret, mingit hangunud tavoti/küünlarasva moodi kraami. Mis see olla võiks ja kas sobiks punnide kinnimäärimiseks?
Kust saada uut mürasummutus viltvaipa? Vana on nii läbi et ühe vahelt pudenes mingi seene moodi asi välja juba , ilmselt sellest ka nõme kopituse hais autos. Põhjapleki pesin desinfitseeriva ainega üle, kui nüüd uued viltvaibad ka saab, siis kaob loodetavasti ka hais...
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 03:33, muudetud 1 kord kokku.
Volkswagen - da weiß man, was man hat.
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 23 Okt 2006, 16:40
- Auto: Vento
- Asukoht: Avinurme<-->Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kui kummist põhjapunnid on terved, siis sealt niipalju vett küll sisse ei tule, et matt märg oleks. Pigem vaata üle katuseluugi äravoolu avad ja väljundid(kui on katuseluugiga variant). Selle kohta ka palju infot foorumis. Omale ostsin pigi- ja viltmatid noortehnikust(http://www.noortehnik.ee" onclick="window.open(this.href);return false;)
Edu!:)
Edu!:)
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 23 Okt 2006, 16:40
- Auto: Vento
- Asukoht: Avinurme<-->Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Kui luugi lahti teed, siis näed eespool nurkades on avad. Need jooksevad välja esimeste uste hingede juurde. Seal sellised kandilised kummilutid. Need vaata üle ja vajadusel puhasta. Kui sealt vett ei tule, kui ülevalt valada, siis on vahepeal ummistus või katkestus(nagu mul oli). Ja siis leiad juba vee tilkumise koha järgi vea üles.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Mul sama probleem.Autoks on Passat 94' aasta.Täna avastasin,et tagumise istme mati all oli lausa veeloik.Ja on ka katuseluuk.Kas selle äravoolu ummistumisel tõesti nii palju vett võib sisse tulla!??
Vahepeal oli kasutada üks katuseluugiga Polo ja tollel oli ka kogu aeg vasaku poole matialused ligumärjad.
Vahepeal oli kasutada üks katuseluugiga Polo ja tollel oli ka kogu aeg vasaku poole matialused ligumärjad.
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Okt 2007, 19:03
- Auto: Golf 4 Variant
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Mul Ventol tulevad esimesed vee kanalid küll ukse hingede vahelt. Sealt on kummist jullad väljas. Kõrvalistuja poolne oli mul paksult muda vms täis ning niisama torkimisest polnud kasu. Õnneks tegelesin sellega just siis kui olin lae autost välja võtnud ning sodi sain välja statoili rehvi pumpa kasutades (panin ülemise otsa ette, mis lae all ning kohe tuli suur tropp muda sealt välja)
Arbuus driver since 2010