99.a universiaalkerega passat B5 tagaluuk ei avane?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

99.a universiaalkerega passat B5 tagaluuk ei avane?

Lugemata postitus Postitas lepik » 28 Dets 2009, 20:47

Mure järgmine, mingil hetkel ei tulnud luuk enam väljast lahti. Sellele eelnes periood, mil kesklukk luuki ei sulgenud, siis hakkas sulgema ja nüüd väljast enam ei avane. Võtsin luugil seespoolt katte maha ja kui käsitsi vardast tõmmata, luuk avaneb, väljaspoolt linki vajutadesd mitte. Tegin õhe pildi ka, et äkki keegi selle põhjal oskab pisut selle luku tööpõhimõtet seletada:

Pilt

Pole küll suurem asi pilditöötleja, aga ehk saab aru. Väljast linki vajutades liigub siis osa nr.1 alla ja surub alla ka osa nr.2, mis omakorda peaks kergitama osa nr.3 koos vardaga ja lukk peaks avanema. Probleem on selles, et nr.1 ei suru nr. 2 piisavalt alla ja nr. 3 ei tiri traati piisavalt üles. Käega kaasa aidates traati sikutades lukk avaneb. See valge kobakas peaks olema keskluku mootor? See igastahes ei toimeta üldse, ja vajab vist vahetust. Esialgu oleks hea, kui saaks luugi õuest avatavaks.
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Lugemata postitus Postitas tito » 28 Dets 2009, 20:57

Lukk on kinni ,selle pärast ei avanegi. Kui lukk lahti oleks ulatuks nn detailid 1ja2 omavahel kokku :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lepik » 28 Dets 2009, 21:03

Lukuga on selline kurb lugu, et kesklukk teda ei ava ja väljast võtmega ka ei keera, isegi pärast pikemat õlitamist lukuaugu kaudu. Seega peaksin siis kogu kupatuse maha keerama ja uue luku panema?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Lugemata postitus Postitas tito » 28 Dets 2009, 21:10

lepik kirjutas:Lukuga on selline kurb lugu, et kesklukk teda ei ava ja väljast võtmega ka ei keera, isegi pärast pikemat õlitamist lukuaugu kaudu. Seega peaksin siis kogu kupatuse maha keerama ja uue luku panema?
Ma ei saa pildist hästi aru ( nii palju küll näha et lukk kinnises asendis ) aga teoorias peaks ikka kesklukumootorit olema ka võimalik eraldi vahetada. Ma vist ennem jah väljendasin ennast valesti kesklukumootor on sul koos e suletud asendis ( pildil valge kobakas paremal ) mitte lukk ise .Kuid ennast parandades on siiski ka lukk kinni kui kesklukk suletud asendis. A aga pildilt paistab ka ,et kesklukul pole juhet taga .Selle eemaldasid ikka ise ?

[Muudetud: 28-12-2009 tito]

[Muudetud: 28-12-2009 tito]
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lepik » 28 Dets 2009, 21:20

Kõigepealt peaks siis vaatama, kas pistikusse vool peale tuleb. Selline lahendus, et mootor kõrvale heita ja uus lukusüdamik panna, mis võtmest keeraks, ei tule kõne alla? Samas ega see mootor vist ka kallis ei ole. Mootori vahetuseks tuleb vist kogu see kupatus maha keerata, kahe musta mutriga kinnitatud, mis pildil lukumehanismi all paistavad? Pistik jäi mul jah pildi tegemise ajal lahti, see oli ikka kinni eelnevalt.

[Muudetud: 28-12-2009 lepik]

A8pool
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 24 Sept 2009, 22:14
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas A8pool » 28 Dets 2009, 22:28

Ainuke variant kui seda mootorit ei leia, on luku südamik välja võtta ja korralikult puhtaks teha( muugid käima saada), või siis jah teine südamik panna, muidu on kaks varianti, kas seee mis praegu, või on koguaeg väljast avatav!:cool:

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lepik » 29 Dets 2009, 15:43

uurisin täna möödaminnes hindu - uus südamik võtmega oli üle tuhande, aga uus keskluku mootor 320.- Seega vaatan homme testriga, kas vool mootorini jõuab ja kui jõuab, siis tuleb lihtsalt mootor vahetada. Aga kuidas ajutiselt kasutada seda teist varianti, et on väljast kogu aeg avatav?

rat_013
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
Skype: rat@pesake.com
Auto: a6 3.0q
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rat_013 » 29 Dets 2009, 15:50

lepik kirjutas:uurisin täna möödaminnes hindu - uus südamik võtmega oli üle tuhande, aga uus keskluku mootor 320.- Seega vaatan homme testriga, kas vool mootorini jõuab ja kui jõuab, siis tuleb lihtsalt mootor vahetada. Aga kuidas ajutiselt kasutada seda teist varianti, et on väljast kogu aeg avatav?
Mu 97 sedaanil igatahes tehti see tõmberelee (kesklukumootor) puhtaks seest ja hakkas tööle. Ainult nüüd suure külmaga paar päeva ei töötanud, soojemaga hakkas jälle tööle.. Aga üldiselt võib olla asi selles et see ei liigu lihtsalt (kui vool peale tuleb).

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lepik » 30 Dets 2009, 14:42

Tester näitas, et vool jõuab mootori pistikuni, aga mootor ise surnud. Seega mootor vahetusse.
Visuaalsel vaatlusel paistab, et mootori vahetuseks tuleb kogu mehanism maha võtta kuna kinnituskruvi pea jääb teisele poole e. vastu luuki?

skys12
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Mai 2008, 22:26
Auto: Passat
Asukoht: Põlva
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas skys12 » 30 Dets 2009, 14:50

Hetkel saad avama nii et tõmba keskluku mootoril see pulk välja ja võta pistik tagant, siis saad avada, aga lukku ei saa aind siis ööseks panna.
Endal suht sama jama, äkki keegi oskab aidata kuidas selle keskluku mootori sealt küljest saab, kas peab kõik kogu kupatuse ära kruttima või tuleb mootor ise lihtsamalt?

[Muudetud: 30-12-2009 skys12]

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lepik » 30 Dets 2009, 15:36

skys12 kirjutas:Hetkel saad avama nii et tõmba keskluku mootoril see pulk välja ja võta pistik tagant, siis saad avada, aga lukku ei saa aind siis ööseks panna.
Endal suht sama jama, äkki keegi oskab aidata kuidas selle keskluku mootori sealt küljest saab, kas peab kõik kogu kupatuse ära kruttima või tuleb mootor ise lihtsamalt?

[Muudetud: 30-12-2009 skys12]
Sa mõtled seda aasaga pulka, mis paistab dedail 2 alt? Niipalju kui mina seal vaatasin on mootor kinni miskise kruviga, mis keeratud luugi poolt salongi poole, niisama kätte ei saa vist.

rat_013
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
Skype: rat@pesake.com
Auto: a6 3.0q
Asukoht: tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas rat_013 » 30 Dets 2009, 15:52

Ma ARVAN et peaks saama, seal on nknii mingi torx või asi millele saab kõvera võtmega ligi vms.. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei mäleta ka kuidas mul tehti, tundus ka alguses üsna keeruline, tegelikult sai lihtsalt kätte. Puhastati-määriti ära ja toimis jälle, alguses oli ka TÄIESTI liikumatult kinni...

skys12
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Mai 2008, 22:26
Auto: Passat
Asukoht: Põlva
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas skys12 » 30 Dets 2009, 17:35

Jah see sama detail, ise olen ka üritanud lahti saada seda, aga tulutult.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5356
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 30 Dets 2009, 18:33

Vabasta luku vardad, keera kaks suure seibiga (need mis roostes pole) m6 mutrit küljest, vabasta lukusüdamikku kinni hoidev vedru seib/kinnitus (paistab pildi peal üleval servas nr1 ja nr2 vahelt traadist asi) sakutades see ülesse poole. Koputa luku südamikule ja kogu kupatus ongi käes. Mootor kinnitub kahe rist kruviga. Kui ei raatsi uut panna, saab sinna sisse suvalise keskluku mikro mootori panna.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

lepik
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Okt 2008, 21:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas lepik » 30 Dets 2009, 19:21

Tänud detailse juhise eest, jussike! Koos pildiga sai siis kokku päris hea juhis järgmistele hädalistele :)

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2.5vw » 04 Jaan 2010, 16:10

see krempel käib seal nii lihtsalt ära, max 5 minutit :) endal on 3 korda vajadus olnud seda maha kruvida :D orginaal mootor läx läbi (10 a ) hea saavutus isegi, B varuosa mootor 3 kuud ja nüüd jälle orginaal plus silikoniga ümberingi, sest kontents vesi tapab seal sees oleva väikse elektri mootori kiiresti ära. B varuosal polnud seal isegi tihendit, sellepärast katki läx.

2.5vw
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
Telefon: 123456
Auto: vw2.5tdi
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2.5vw » 04 Jaan 2010, 16:13

Seda ka, tagasi pannes paned kõigepealt selle klambri sinna lukusüdamiku ümber, ning sis lükkad paika läheb ise kinni. Mitte ei pea seda pärast sinna hakkama suskima

Vasta

Mine “Kere & Sisu”