VW Vento Koopa äärde plastikud?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Vento Koopa äärde plastikud?

Lugemata postitus Postitas Raitzu » 07 Jaan 2010, 16:24

Oleks küsimus ega kellegil ei ole ventole koopaste äärde plastikud,koopad on suhteliselt roostes ja olen näinud et paljudel vanematel vw on need külge pandud!!
Olge head ja andke teada!!!
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:33, muudetud 1 kord kokku.

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas romeoD » 07 Jaan 2010, 16:26

eemalda ikka see rooste ka ära, muidu pudeneb varsti sul terve tiib ära. acar-ist otsides kindlasti leiad:)

Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Raitzu » 07 Jaan 2010, 16:28

selge:)
Tänud!

automees6
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Dets 2009, 19:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas automees6 » 07 Jaan 2010, 17:11

Kle keegi ei pane neid plastikuid rooste katmiseks. Lihtsalt GT golfidel on need plastikud pandud vingema välimuse nimel tehasest.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 07 Jaan 2010, 22:07

Kuidas ei pane, teemaalgata ja ju soovib panna !:smilegrin:

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 08 Jaan 2010, 19:16

Hoiatan kaare sobivuse kohapealt. Suur erinevus originaali või Italy toodangu vahel. Viimane lokib suvalise kohapealt. Neljast üks peab ikka jamama.

Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Raitzu » 08 Jaan 2010, 19:20

okei!

martmees
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 01 Mär 2007, 17:34
Auto: Golf 3 1.8, Vento vr6
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas martmees » 08 Jaan 2010, 19:49

isiklikult otsiks endalegi tiivakaared, kui koopaääred oleks roostes nagu teema algatajal.
Rooste ära kaotada, mingisugune värvi kiht peale, et taas rooste ei läheks.
Plastikud peale ja timmis :)

Keegi oskab öelda kas neljaukselise golfi tiivakaared istuvad ventole ka peale?
Kui istuvad, siis soovitaks teemaalgatajal varuosade alt otsida plastkaari.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 08 Jaan 2010, 20:05

Sobivad küll üks ühele.

kenno
Veteran
Postitusi: 350
Liitunud: 23 Sept 2008, 22:37
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kenno » 09 Jaan 2010, 02:19

no need plastikud teevad välimust küll teinekord, aga koguvad ka niiskust alla ja rooste kohe kiire tulema sinna

Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Raitzu » 09 Jaan 2010, 16:38

niiskust saab nikunii koguaeg ju,vaata mis ilmad!!

Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Raitzu » 09 Jaan 2010, 16:40

aga mingit keemiat ei ole mida peale panna,et rooste edasi ei läheks?

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 » 09 Jaan 2010, 17:44

Tiivakaarte puhul oleks ainus hea variant [VW Bot: "Keel korda!"] et teed rooste all ära et ei peaks tervet tiiba värvima paned lihtsalt tehtud kohale kaared peale ja kõik :)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 10 Jaan 2010, 23:11

Poisid,poisid selle rooste kohapealt võiks keegi uue teema teha,kere korrosiooni tõrje. Teooriat oleks,kuid kuuleks ka erinevatest kogemustest ,,vanema generatsiooni,, auto omanike käest.

Tanel112
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tanel112 » 12 Jaan 2010, 21:00

Ei hakka uut teemat tegema, aga kas keegi Ventol/Golfil poritiiva ääri on vahetanud? Leidsin netist sellised huvitavad plekid http://www.ladu24.ee/et/ladu1/4527/17,200,0,1/59462" onclick="window.open(this.href);return false; endal on Ventol koopaääres auk sisse roostetanud ja selline detail sobiks nagu rusikas silmaauku. Kuid tundub, et paigaldada on suht jama, peaks vist kereküljest sellise tüki välja lõikama siis selle uue asemele keevitama ja lõpuks ülemineku ilusti pahtliga siledaks ajama? Niisiis on keegi neid kasutanud enda masinatel?

Raitzu
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2009, 18:27
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Raitzu » 12 Jaan 2010, 21:41

T6nis2 kirjutas:Hoiatan kaare sobivuse kohapealt. Suur erinevus originaali või Italy toodangu vahel. Viimane lokib suvalise kohapealt. Neljast üks peab ikka jamama.
Aga oskad öelda kuidas neid kinnitada?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 12 Jaan 2010, 22:26

Tanel 112. Kui koopa ääres on auk sisse roostetanud, lase see koht parandada. Leidsid küll detaili,kuid kas sinu autol oleks mõtet tervet külge vahetada´+ värvimine?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 13 Jaan 2010, 15:37

Raitzu. Tiiva kaared kinnitatakse tiiva külge kruvidega. Pori tiivas on vastavad augud olemas.

Tanel112
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Tanel112 » 13 Jaan 2010, 18:24

T6nis2 kirjutas:Tanel 112. Kui koopa ääres on auk sisse roostetanud, lase see koht parandada. Leidsid küll detaili,kuid kas sinu autol oleks mõtet tervet külge vahetada´+ värvimine?
Ei, tervet külge poleks mõtet küll vahetada, aga samas pildi pealt tundus, et selline detail sobiks minu Ventole ideaalselt, kuna suvel plaanin karpide vahetust. Aga tundub, et seda tükki mutritega päris ei paigalda, et peab lõikama ja keevitama.
Siit veel üks küsimus: kas karpide vahetus käib niimoodi, et lõikan rellakaga auto alt, sealt kus see kõrgem rant on, mille külge tungraud pannakse, piki autot lahti ja siis külje pealt samuti? Mingeid mutreid nagu esitiibadel käib ei ole?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 13 Jaan 2010, 19:32

Enam vähem sedasi jah,kuidküsimus- Kui kõrgelt lõikad karpi. Kui kere tööd pole enne teinud,siis tabab sind 3x. halb üllatus. Nimelt sellest,mida enne ei näinud,kuid mis tuli lammutuse käigus välja. Kui on välis karp vaja vahetada,on ka läbi osaliselt sise karp+vahe leht. Eeltöö on kõige hullem.

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas TaaviR » 14 Jaan 2010, 00:24

Selle tiivaääre remontdetaili kasutamiseks ei pea tervet külge lahti lõikama! Lõigata saab ainult vajamineva koha selle küljest või ainult tiivakaare. Kuna sellist detaili päris põlve otsas järgi ei tee on seda lihtne osta. Muidugi oleneb kõik augu suurusest. Väikesele augule saab paiga ise teha.
Karbivahetuse juures on rohkelt üllatusmomente just lahtilõikamisel. Uue külgepanek ei olegi nii raske, kui natuke loogiliselt mõelda. Lahti pead lõikama uue karbi piirjoonte järgi AGA varuga st jätad piirjoontest vähemalt 10mm töötlemisvaru, eriti ukseaukudes! Kõige hullem ei ole üldse eeltöö vaid uue detaili sobitamine auto külge ja keevitamine. Uksi ei tohi unustada ette proovimast. Kui vahed paigas, siis võib MÕNE punktiga külge panna, et oleks lihtne lahti võtta, kui mingil põhjusel vaja sobitada midagi veel või vaheleht ununes:lol: Reegel: 9 korda proovi külge, üks kord keevita! Keevitamise lihtsustamiseks ja kere jäikuse huvides puuritakse uuele karbile ülemisse(ukseaugu tihendialune pind ja alumisse äärde(karbi alumine serv augud ~ 5mm läbimõõduga. Ukseaukudes liidetakse karp kerega serv servaga täpselt kokku!
Kui "kõrgelt", "kaugelt" lõigata vana karpi? Vastuse saab siis, kui uus karp tellitud ja kohale jõudnud! Eeltöö ei ole raske. Rohkem tahtejõuga seotud:lol:
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 14 Jaan 2010, 21:14

Minu jaoks uut midagi polnud,tegelen ise ka kere remondiga. Väike selgitus selle koha pealt,nimelt miks ütlesin,küsisin,kui kõrgelt lõikad karbi külge?. Karp mädaneb 50% allapoole. Pole mõtet minna sellest üles poole,kuni uste tihenditeni välja. Selline vahetus tahab ka saada värvimist. Poolest karbist allapoole piisab ,,must mastiks,, kivi kaitse,mida iganes. Räägime olukorrast,kus vaja karpi vahetada,kuid teha minimaalsete kulutustega,kuid mitte halvasti. Kui ülemine karbi osa jääb originaal,pole ka uste vahedega probleemi. Must mastiks... ,pidasin silmas karbi lõike koha parandust mastiksiga,et mitte värvida. Peale keevitus töid igal juhul õli karpidesse pihustada.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 14 Jaan 2010, 21:22

Tuletaks veic meelde enne kui hakkad karpi keskel loikama siis arvesta sellega et oluliselt vahendad kerekonstruktsiooni tugevust! Karp on ikkagi yks tervik detail mida myyakse ka tervikuna mitte poolikuna.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 14 Jaan 2010, 22:12

Tuletaks meelde alekseile.Karbi välis külg on dekoratiiv element. Vahe leht on juba konstruktsiooni element. Kas välis karpi keevitades ei suuda keevitaja tagada tema sama tugevust,mis oli autol uuest peast. Kas mädand karbiga auto kere on tugevam kui lõigatud ja uuesti altpoolt taastatud karbiga+ vahe lehega auto?.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Monah » 14 Jaan 2010, 22:48

T6nis2 kirjutas:Tuletaks meelde alekseile.Karbi välis külg on dekoratiiv element. Vahe leht on juba konstruktsiooni element. Kas välis karpi keevitades ei suuda keevitaja tagada tema sama tugevust,mis oli autol uuest peast. Kas mädand karbiga auto kere on tugevam kui lõigatud ja uuesti altpoolt taastatud karbiga+ vahe lehega auto?.
Naljatilk:D Autokerede konstruktsiooni voi ehitus oled kunagi oppinud voi vahemalt geomeetriat koolis?
Ei tea , kumb on lihtsam:kas lappida auke ja keevitada taisomblusega voi siis vahetada terve karp ( mille eest kysitakse mingi 800.- ) , kumb siis tugevam jaab ?

Vasta

Mine “Kere & Sisu”