Auto värvimine

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas MartinR » 13 Okt 2011, 09:47

Nii plaanis siis esimestkorda ka see töö endal ette võtta mõteldes et kui ei proovi ei saagi teadma kuidas asi käib.
PLaanis siis terve auto üle värvida punaseks, algul veel vaja pahteldada j lihvida natukene .
Ning küsimused seisenvadki selles et mis pahtleid kasutada et ei tekiks mingit murenemist ja pahtli lahti tulemist, siis väikest infot kruntimise kohapealt( mis krunt, millega peale kanda ja edasine käik)
Ning siis värvimine, et kuidas saaks teada kui palju kulub värvi üldse auto peale? mitme kihina värvi kanda ja mis värvi kasutada üdse? Ning kui soe peab ruum üldse olema, et selles värvida?

või siis minupoolt märkamata jäänud küsimused koos vastustega võiksite ise täiendada kui viitsite.
Endal muidugi olemas kompressor ka.

Martin .
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 18:25, muudetud 2 korda kokku.

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Janno25 » 13 Okt 2011, 15:11

Pahtli puhul ei oska tootjat konkreetselt soovitada (ise olen kasutanud Motip'i pahtlit). Mõranema kipub pahtel mitmel põhjusel (liiga kiire kuivamine, väga paks kiht jne). Krunt kantakse ikka püstoliga peale (düüs võiks olla mingi 2,0 - 2,5), kui tahad kaotada ka väikseid ebatasasusi, siis kasuta ka täitekrunti. Värvi puhul otsusta ise, kas kasutad pinnakat (ei lakita) või siis värv ja lakk eraldi (ise kasutaksin seda varianti), värvi jaoks püstoli düüs 1,5 - 1,8. Ruumides, kus on alla 20 kraadi, ei hakkaks mina isegi mõtlema värvimisele ja lisaks peab olema võimalikult tolmuvaba (hiljem neid terasid väga tülikas välja saada ja kõike ei saagi). Loodan, et kompressor on vähe asjalikum, kui need tavaliselt kasutatavad 24 l paagiga, muidu näed parajat nööki värvimisega. Siis võiks veel kompressori ja püstoli vahel olla filter (et kondentsi püstolisse ei tuleks), õhusurve regulaator (eelkõige sõltub sellest värvimise kvaliteet). Eeltööd ja värvimine tee eraldi ruumides, seda lihvimise tolmu tekib ikka päris palju.
Neid nüansse on värvimise juures päris palju, kui sellega varem kokku pole puutunud ja vahendid ning olme (ruumide puhtus, temp ja kindlasti peab olema hea valgustus) on puudulik, siis läheb see töö suht kalliks. Aga kui ikkagi otsustad värvima hakata, siis oleks tööde järjekord:
1. korralik pesu
2. lihv (algul 400, pärast 600)
3. pahteldatavate kohtade silikoonipesu
4. pahteldamine
5. korralik silikoonpesu
6. kruntimine (kui otsustad kasutada täitekrunti, siis see peale kanda ja pärast ära lihvida (millele järgneb jälle pesu) ja siis aluskrunt)
7. värv (esimene kiht nö udu - nakke parandamiseks) ja siis vähemalt 2 täiskihti
8. lakkimine (samamoodi esimene kiht udu) ja min 2 kihti
9. kuivamine (tolmukuivaks saab umbes 12 tunniga hea temp korral), päris kuivamine võtab aega päris mitmed päevad
10. poleerimine

Laias laastus nii teeks mina. Aga seal suht palju asju oleks veel vaja teada (kihte ei tohi lasta täielikult kuivada vahepeal,
Viimati muutis Janno25, 13 Okt 2011, 15:13, muudetud 1 kord kokku.

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas sillu7 » 13 Okt 2011, 15:46

Ruum kus värvid peab oleme ikka eriti valge, sest muidu on umbes värvimine. Mina olen värvinud ka 13 kraadiga ja ei ole midagi halba juhtunud.
Üldiselt ei soovitaks ise hakata jamama, kui kedagi targemat meest kõrval näitamas pole, sest esimesel korral ei tule niikuinii välja :D
Ja üsna kallis on ka see tegemine.. 40€ oli midagi värvil kg ja lakil 30€ kanti...
Ja iga lihvimata jäänud nurgake või natukenegi kõrgem osa, jääb ilusti värvi alt näha, et peab ikka hoolega nühkima.
Lakiga on veel selline huvitav asi, et kui lased teda liiga vähe, siis jääb pind kobruline ja kui liiga palju, siis hakkab jooksma ja seda keskmist on üsna raske saavutada :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Okt 2011, 16:34

Korraliku tulemuse saavutamiseks on ikka niipalju nüansse, mida me algajad ei oska aimatagi aga samas pole keegi sündinud püstol käes, seega millestki peab alustama. Ise tegin püstoliga tutvust kruntimisega ja pritspahtli pealelaskmisega - paras hea tegevus käe harjutamiseks. Värviteema vast jätan (veel) proffidele, kuna pole ruumi kus värvida. Tolm ei pidanud muide üldse põhimure olema, igasugune tolmutera poleeritakse välja nii et pärast ei saa arugi. Suurem mure on värvi õige konsistents (paksus) ja lakkimise puhul õige ajastus, mis hetkel lakk värvile selga lasta et pärast lahti ei kooru.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Janno25 » 13 Okt 2011, 17:50

Minu soovitus oleks, et kui tahad tõesti ise värvimisega algust teha, siis võta esialgu mingi detaili tegemine ette (nt kapotti - peaaegu sile pind) ja vaata, kuidas välja tuleb. Niimoodi näed ära, kuidas on ja kui juhtub ebaõnnestuma, siis ei ole rahaline kadu nii suur, kui terve auto tegemine.
PS püstolist oleneb ka väga palju (kogemus olemas: värvisin päris näraka SATA'ga ja järgmise peaaegu tutika DeVilbiss'ga - oluline vahe oli). Proovitud, kui käisin automaalri kursustel.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas audivana » 13 Okt 2011, 18:07

Ausalt öeldes selle auto matistamine ja pahteldamine juba päris suur töö.
Sain just pagassi ja stanget nühkida korraliku päeva kuna nn. kananahk oli peal.
Edu ja närvi!

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas MartinR » 13 Okt 2011, 20:42

Lugesin, mõtlesin, lugesin uuesti mõtlesin siis uurisin veits ja mõtlesin, et proovin esialgu teha siis auto krunitmise ainult ja proovin leida kusagil harjumaal ühe tore koha kus saaksin auto mitte väga kallilt üle värvida kuna endal tõesti puuduvad tuttavad keretööde kui maalri valdkonnast.
Viimati muutis MartinR, 13 Okt 2011, 20:43, muudetud 1 kord kokku.

m2ikret
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06 Mär 2010, 14:22
Auto: Volkswagen Passat B3 1991 a manuaal 1.8 66kw. universaal
Asukoht: Pärnu.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas m2ikret » 13 Okt 2011, 21:29

Samas mina proovisin ise teha oma mootoratast.Kuigi mootorattal on plastiku tegemine .Ei tea kas see nüüd lihtsam või mitte kuid kumeraid kohti tegin küll väga kaua.Põhjus siis selles ,et eelmine omanik oli kondlid puruks kukkunud.Ja ma ütleks ,et väga hea tulemus jäi arvestades seda ,et esimest korda tegin seda.Aga esimenekord läheb ikka aia taha ,sest kompressoril ei olnud seda niiskusefiltrit vahel ja viskas kompressorist kondensi sisse.Et paak just jäi natukene krobeline kuigi vähekene vesilihvi ja poleks vist väga vigagi.
Ja ühestkohast jäi lakk jooksma.Ja samuti kõik päeval/õhtul tehtud:)
Panen paar pilti ka :D
Ennem:Pilt
Pilt
Pärast:Pilt
Pilt

Ja soovitan kindlasti proovida.Kui raha ja tahtmist on saab ikka asja peale mitmendat korda käppa.

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas MartinR » 13 Okt 2011, 22:41

Eks ma arvatvasti võtan ennem mingi üksiku detaili ja proovin sellega mingit etappi saavutada mitte ei lähe kohe terve auto kallale.

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Janno25 » 14 Okt 2011, 08:40

MartinR kirjutas:Lugesin, mõtlesin, lugesin uuesti mõtlesin siis uurisin veits ja mõtlesin, et proovin esialgu teha siis auto krunitmise ainult ja proovin leida kusagil harjumaal ühe tore koha kus saaksin auto mitte väga kallilt üle värvida kuna endal tõesti puuduvad tuttavad keretööde kui maalri valdkonnast.
Lase ikka kõik värvitööd ühes kohas ära teha. Kui lased krundi vahepeal täitsa ära kuivada, on oht, et värv ei saavuta naket krundiga ja kogu kupatus võib hiljem kooruma hakata. Ja üldiselt ei taha maalrid sedasorti tööd ette võtta, kus mingi osa protsessist on eelnevalt tehtud (kuna krunt on esimeseks kihiks, siis sellest sõltuvad kõik järgmised).
Püstoli reguleerimine on ka omaette teema (lehviku kuju ja õhusurve).
Ja tolmu väljapoleerimisest - kui sul omal vahendeid pole, siis lase seda proffidel teha (vajaliku krempli soetamine läheb kõvasti rohkem maksma, kui lasta kuskil poleerida - samas normaalsetes värvikodades kuulub see tööprotsessi ja hinna sisse.

MartinR
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 04 Apr 2011, 14:17
Telefon: +37256998301
Auto: Golf II GTI
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas MartinR » 15 Okt 2011, 12:50

nu autol iseenesest on paheldustööd peaegu tehtud.
nu eks ma pean uurima, aga kusagil või kellegi kaudu on võimalik saada mitte väga kirvehinnaga värvimist?
Selle värvimise hindade suhtes olen täitsa võhik niiet esialgne plaan oleks kusagil 400 euro ringis äkki :/ :oops: ärge siis näkku väga kõvasti lööge hinnasuhtes:D

tartola
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 14 Juul 2011, 23:13
Auto: audi
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas tartola » 23 Jaan 2012, 21:19

Ei hakkand uut teemat tegema. Mul üks väike küsimus siis. Mida kasutada, et vedeldada krunt värvi ? Sama ka värvi puhul ? Kas nitro sobib, või oleks midagi muud vaja ? Ei teadnud millega vedelamaks teha ja proovisin lakibensiiniga vist ja tõmba krundi kohe klimpi. Oleks aeg autole midagi peale tõmmata. :P

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Arts555 » 23 Jaan 2012, 21:47

Kui vesi värve ja krunte ei kasuta, siis lahustibaasil värvide, kruntide puhul kõige lollikindlam nitrolahusti.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

tartola
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 14 Juul 2011, 23:13
Auto: audi
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas tartola » 23 Jaan 2012, 22:28

Seda oligi vaja kuulda. :P

Hannes
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 21 Sept 2010, 18:22
Auto: vw Golf 2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Hannes » 28 Jaan 2012, 15:19

tegelen ise sellega, seega poetan kaa paar sõna. ei tea palju neist kasu on aga... jah. tõsi ta on et töökojad ei taha väga sellist tööd sisse kus on mingi osa tehtud eeltööst ja siis nõutakse ideaalset tulemust. reeglina tuleb kõik eelnevalt tehtu ikkagi üle teha.
pahteldamise juures suuremad lohud ja mõlgid täita siiski fiiberpahtliga.. vähendab kõvasti murenemisohtu ning läbi kuivamist... ning fiiberpahtlile siis täiteks peale kiht peenpahtlit . täitev krunt sobib ilusti 240 paberiga eeltöö alla.. ja tolmu pärast pole väga vaja muretseda kuna nii kui nii lihvid maha :D.
mina soovitan siiski kruntimiseks täitvat krunti. ise kasutame enamjaolt seda. sellega vähendav eeltöö puudujääke mingilgi määral.
eeltöö juures oleneb ka see millega värvida.. kas vesialuselise või nitro aluselise värviga või üldse akrüüliga.. nn. pinnakas... pinnaka alla eeltöö 400 se paberiga on juba piisav kuna akrüül täidab piidavalt hästi et 400 kriimu välja võtta vesialuselisel piisab 500-600 mida oleme juba ise järele proovinud. ja Nitrol oleks hea 800 alla eeltöö teha. sammuti on vesialuselise eelis värvikulu mis on väiksem kui nitroaluselisel.
Lakki peale kandmine toimub siis kui värv on ühtlaselt mattiks on tõmmanud...
temperatuurides rääkides sii skuna meil on kamber siis seal värvides on 21C kuivatades 60-70 :D:D:D jah kodustes tingimustes seda võimaldada ei saa kui u 21 C ja üks 24h kuivamist on piisav et saaks juba detailidega tegelema hakata.

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas HMP » 29 Jaan 2012, 21:08

Janno25 kirjutas:
MartinR kirjutas:Lugesin, mõtlesin, lugesin uuesti mõtlesin siis uurisin veits ja mõtlesin, et proovin esialgu teha siis auto krunitmise ainult ja proovin leida kusagil harjumaal ühe tore koha kus saaksin auto mitte väga kallilt üle värvida kuna endal tõesti puuduvad tuttavad keretööde kui maalri valdkonnast.
.........Lase ikka kõik värvitööd ühes kohas ära teha. Kui lased krundi vahepeal täitsa ära kuivada, on oht, et värv ei saavuta naket krundiga ja kogu kupatus võib hiljem kooruma hakata. .........

:shock: Mina ikka tean, et hea nakke saavutamiseks tuleks ikka kasutada õigeid lihvpabereid.
Ei saagi aru, miks hakatakse ise kusagil kuuri all ,,jalgratast,, leiutama? Soovid ise oma auto eeltöö ja värvimise teha, mine kursustele/kooli, värvitöökotta õpipoisiks, õpi teooria selgeks ja alles siis alusta ,,katsetustega,,
Ise katsetades saab see kallis lõbu olema ja läheb ka kaua aega, nii mõnelgi mehepojal saab enne isu otsa. :lol:
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas HMP » 29 Jaan 2012, 21:23

sillu7 kirjutas:Ruum kus värvid peab oleme ikka eriti valge, sest muidu on umbes värvimine. Mina olen värvinud ka 13 kraadiga ja ei ole midagi halba juhtunud.
Üldiselt ei soovitaks ise hakata jamama, kui kedagi targemat meest kõrval näitamas pole, sest esimesel korral ei tule niikuinii välja :D
Ja üsna kallis on ka see tegemine.. 40€ oli midagi värvil kg ja lakil 30€ kanti...
Ja iga lihvimata jäänud nurgake või natukenegi kõrgem osa, jääb ilusti värvi alt näha, et peab ikka hoolega nühkima.
Lakiga on veel selline huvitav asi, et kui lased teda liiga vähe, siis jääb pind kobruline ja kui liiga palju, siis hakkab jooksma ja seda keskmist on üsna raske saavutada :D
Hea meelega vaataks seda 13 kraadises ruumis värvitut sedöövrit. :yes:
Otsida ei viitsi ka keegi. Siin on link artiklile, kus kunagi TQHQ foorumisse minu poolt kirjutatu on ümber ratsitud,kuid põhiasjad on õiged. http://t-lab.planet.ee/eeltoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas sillu7 » 29 Jaan 2012, 21:52

Vaata parem omal neid detaile, mida maantee ääres väljas värvid ja kuivatad.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas tito » 30 Jaan 2012, 12:04

sillu7 kirjutas:Vaata parem omal neid detaile, mida maantee ääres väljas värvid ja kuivatad.
Fight fight fight
Pilt

:mrgreen:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Arts555 » 30 Jaan 2012, 19:38

Arvamused on nagu kakaauk, igal inimesel oma:D.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas HMP » 30 Jaan 2012, 22:53

sillu7 kirjutas:Vaata parem omal neid detaile, mida maantee ääres väljas värvid ja kuivatad.
Julgen teistelegi näidata ja kliendid maksavad isegi korralikult selle eest. :lol:
Sillu ilmaaegu ajad karvad turri ja turtsud siin, sinust pole mulle vastast. Või on :?: Ehk võtaksid minu koostööpartneri Volga või Zim-i värvida. Pärast vaataksime mis masti mees oled, kas lihtsalt neti leelotaja või midagi tegusamat. Muidugi eelnevalt soovib tegelane näha referense. Kuhu ma ta siis saadan? :arrow:
Viimati muutis HMP, 30 Jaan 2012, 22:56, muudetud 1 kord kokku.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

martinto
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 16 Mär 2009, 21:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas martinto » 30 Juul 2012, 15:33

Küsimus, kuidas käituda liivapritsitud detailidega? Oletame, et detailid on just liivapritsitud halja metallini.
Järgnev samm oleks detailid puhastada suruõhuga liiva jääkidest.
Erilisi roostekahjustusi ei olnud, kerge rebane, kuid kindluse mõttes töötleks need kohad roostemuunduriga, eelpool soovitatud buvanoliga.
Kas antud roostemuunduri võib jätta krundi alla, kui ta on kuivanud?
Edasi, kas mõistlik oleks halja metalli peal krundina kastudada epokrunti või happekrunti?
Kui krunditud ja krunt kuivanud, siis vajaminevad kohad pahteldada. Pärast pahtel lihvida p120-150.
Kui pahtel lihvitud, siis viimaseks kihiks täitekrunt kogu pinna ulatuses, et vähendada liivapritsist tekkinud metalli karedust ning see lihvida p500-800.
Kui täitekrunt on liivapaberiga töödeldud, siis kõige lõpuks "rekka värv" peaks tegu olema alküüd(?) värviga.

Kas minu tegutsemine on katasroofiliselt vale või saab rahuldava tulemuse? Huvitab just eeltöö õigsus:)
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Po18 » 04 Aug 2012, 18:04

Mina küsiks kust seda buvaloni osta saab? Olen kuulnud et väärt kraam kasutamiseks peale pinna puhastamist?
Kokkutulekutel näeme raisk

Mikogolf
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 17 Apr 2012, 20:52
Telefon: 56861517
Auto: Golf GTI, Golf GL only mk2-s
Asukoht: Tartu-Valga-
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Mikogolf » 04 Aug 2012, 18:31

Selle buvanoliga on selline lugu, et tõmbad ta pintsliga peale,siis ootad kuni ta hallikaks tõmbab käid puhta lapiga yle ja on krundivalmis.

Enda g2-l tegin sillakinnitus kohad buvanoliga, siis kaks kihti pintsliga tavalist mustakrunti ja laevaõli.


EDU!

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto värvimine

Lugemata postitus Postitas Po18 » 04 Aug 2012, 18:44

Aga kust seda buvaloni soetada saab? Ostan endalegi purgi või kaks.
Kokkutulekutel näeme raisk

Vasta

Mine “Kere & Sisu”