Auto plekitöö

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
tõeline-mulk
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
Telefon: 53881758
Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
Asukoht: Viljandimaa.
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tõeline-mulk » 25 Dets 2011, 16:06

Tervist kõigile
Viimati muutis tõeline-mulk, 24 Veebr 2017, 18:54, muudetud 4 korda kokku.
Mis on unistused väärt, kui neid ei teostata?
https://computta.com/?ref=11218

fatedog
Huviline
Postitusi: 787
Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
Auto: Škoda Octavia VRS
Asukoht: Maakeral
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas fatedog » 25 Dets 2011, 18:03

Ukse pead välja vahetama aga tagumise osa saad kummihaamriga sirgeks taguda küll.
Ideaalne oleks teha seda muidugi magnetiga,kui on võimalust seda kuskilt saada siis soovitan kindlasti sellega teha !

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas sillu7 » 25 Dets 2011, 18:12

Ise sul ei ole küll seal midagi teha.

Kasutaja avatar
tõeline-mulk
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
Telefon: 53881758
Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
Asukoht: Viljandimaa.
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tõeline-mulk » 25 Dets 2011, 18:29

sillu7 kirjutas:Ise sul ei ole küll seal midagi teha.
Arvan et asi ei ole lootusetu on õnnetumaid sõidukeid sõidukõlblikkus tehtud.Küsimus seisneb: Millised on õiged töövõtted??
Mis on unistused väärt, kui neid ei teostata?
https://computta.com/?ref=11218

kevva
Veteran
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas kevva » 25 Dets 2011, 19:01

Katusel ilmselt volt ka sees? Arvan, et tahab venituspingis käimist, mis on suht kulukas üheks korraks endale koju osta. :D
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

Kasutaja avatar
tõeline-mulk
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
Telefon: 53881758
Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
Asukoht: Viljandimaa.
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tõeline-mulk » 25 Dets 2011, 19:34

kevva kirjutas:Katusel ilmselt volt ka sees? Arvan, et tahab venituspingis käimist, mis on suht kulukas üheks korraks endale koju osta. :D
Ei katus on korras :D auto vajus puule otsa kõik on väga hea peale ukse mis tuleb uus(kasutatud) osta ja klaas ning see mõlk :shock:
kõik nipid on oodatud...
Mis on unistused väärt, kui neid ei teostata?
https://computta.com/?ref=11218

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas Arts555 » 26 Dets 2011, 15:41

Vahetad tagaukse ja tagatiiva ära. Tagatiiva lõikad mõne romula sharani/galaxy küljest.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Dets 2011, 11:58

Kas uksepostid (hinge- ja lukutala) on ikka sirged?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tõeline-mulk
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Jaan 2010, 17:12
Telefon: 53881758
Auto: Neljal rehvil veerev ,füüsiliste ning vaimsete seaduste murdja.
Asukoht: Viljandimaa.
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tõeline-mulk » 28 Dets 2011, 12:48

Arts555 kirjutas:Vahetad tagaukse ja tagatiiva ära. Tagatiiva lõikad mõne romula sharani/galaxy küljest.
mõlgid siis enam-vähem eemaldatud :D kuid uks läheb vahetusse on kellegil pakkuda :?: :o Kuid kuidas poritiivale õige kuju anda? :x
GTI kirjutas:Kas uksepostid (hinge- ja lukutala) on ikka sirged?
uksepostid (lukutala) vähe vigastatud,teised on korras.
Viimati muutis tõeline-mulk, 28 Dets 2011, 13:16, muudetud 1 kord kokku.
Mis on unistused väärt, kui neid ei teostata?
https://computta.com/?ref=11218

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tito » 28 Dets 2011, 15:18

tõeline-mulk kirjutas: mõlgid siis enam-vähem eemaldatud :D kuid uks läheb vahetusse on kellegil pakkuda :?: :o Kuid kuidas poritiivale õige kuju anda? :x
Ei saa su lausetest aru ,mõlgid eemaldatud aga kuidas anda kuju. Mäsasi see eemaldatud siis on ,kui kuju pole ?
Spotteriga peaks saama hea ja siis tuleks töödeldud kohad katta tinaga ,aga ma kardan et see liiga kõrge pilotaaz :D
http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I[/video]
Tiit
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Dets 2011, 15:26

Oleneb kui hea on tagant juurdepääs - spotter rohkem kinniste profiilide teema, kuhu tagant ligi ei saa. Õige lõpliku kuju tiivale annad pahtli- ja lihvimisega. Kui oled hea pleku, siis seda vähem pahtlit läheb.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas PRIM0 » 28 Dets 2011, 18:11

tito kirjutas:
tõeline-mulk kirjutas: mõlgid siis enam-vähem eemaldatud :D kuid uks läheb vahetusse on kellegil pakkuda :?: :o Kuid kuidas poritiivale õige kuju anda? :x
Ei saa su lausetest aru ,mõlgid eemaldatud aga kuidas anda kuju. Mäsasi see eemaldatud siis on ,kui kuju pole ?
Spotteriga peaks saama hea ja siis tuleks töödeldud kohad katta tinaga ,aga ma kardan et see liiga kõrge pilotaaz :D
http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I[/video]
Tiit
Meil käib asi koguaeg nõnda.Kui on kinnine karp , siis spotter , muul juhul kummihaamer/pleksepahaamrid.Pärast spottimist on vajadusel ikka üle ka tinatanud :D .

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tito » 28 Dets 2011, 20:17

GTI kirjutas:Oleneb kui hea on tagant juurdepääs - spotter rohkem kinniste profiilide teema, kuhu tagant ligi ei saa. Õige lõpliku kuju tiivale annad pahtli- ja lihvimisega. Kui oled hea pleku, siis seda vähem pahtlit läheb.
No tiivaäär on kinnine ja tiivale ehk saab ülespoole ligi. Muidu jah väiksed heeblid vasarad ja valmis ta ongi :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas HMP » 08 Jaan 2012, 23:42

Ja nii tehaksegi pornot. See video on küll äärmiselt ebaprofesionaalne.
http://www.youtube.com/watch?v=GLjjN2uP36I[/video]
Tiit[/quote]
Värvi ei eemaldata lamellkettaga, sest see kuumutab plekki. Spottimise ,,kärnad,, käiatakse õhukese lihvkettaga, et jällegi vältida kuumutamist. Suurte pindade õgvendamiseks, ei kasutata nii väikest ,,pommi,, , sest venitad pinna ,,kuumaastikuks,, , mida hiljem on raske siluda.
Videos oleva sõiduki tagatiiva rihtimiseks oleks olnud otstarbekam kasutada salongi poolt lähenemist, või siis läbi sisselõike tagatuleaugust ning kasutades ,,lusikaid,,.
Plekitöö on kogemustepõhine tegevus, mis omandatakse staaziga. Muidugi seejuures tuleks eelnevalt põhitõed enesele selgeks teha.
Õppida saad seda kogenud meistri juures olles paar-kolm aastat õpipoisi rollis.
Ise olen varsti 20 -aastat auto plekitööd teinud ja töö käigus omandad nii mõndagi pidevalt juurde. Kõik ametid kõigile ei sobi ning seega saavad andetud vaid kvaliteetset tööd imiteerida.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Jaan 2012, 11:09

HMP kirjutas:Ja nii tehaksegi pornot. See video on küll äärmiselt ebaprofesionaalne.

Värvi ei eemaldata lamellkettaga, sest see kuumutab plekki. Spottimise ,,kärnad,, käiatakse õhukese lihvkettaga, et jällegi vältida kuumutamist. Suurte pindade õgvendamiseks, ei kasutata nii väikest ,,pommi,, , sest venitad pinna ,,kuumaastikuks,, , mida hiljem on raske siluda.
Videos oleva sõiduki tagatiiva rihtimiseks oleks olnud otstarbekam kasutada salongi poolt lähenemist, või siis läbi sisselõike tagatuleaugust ning kasutades ,,lusikaid,,.
Plekitöö on kogemustepõhine tegevus, mis omandatakse staaziga. Muidugi seejuures tuleks eelnevalt põhitõed enesele selgeks teha.
Õppida saad seda kogenud meistri juures olles paar-kolm aastat õpipoisi rollis.
Ise olen varsti 20 -aastat auto plekitööd teinud ja töö käigus omandad nii mõndagi pidevalt juurde. Kõik ametid kõigile ei sobi ning seega saavad andetud vaid kvaliteetset tööd imiteerida.
Et siis mis Sa soovitad inimesele kellel pole mitte midagi va tahe ise teha? :D
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas HMP » 09 Jaan 2012, 21:45

Mis siin soovitada. Ega vaid suure tahtega kuhugi jõua.
Esiteks peaks entusiast saama siiski kasvõi algteadmised, ehk lugema kirjandust. Teine pool asjast on materiaalne, tegema kulutusi ja soetama (palju muidugi kellelgi rahakott lubab) elementaarsed tööriistad. Muidugi suurem osa riistu valmistatakse vastavalt vajadusele erinevate tööde käigus.Nt. kui spotterit ei jõua osta, lähed treiali juurde ja lased treida kahes kolmes mõõdus naelapommi raskused, mutrid. Ise lõikad vardad, keermestad ja lisad pommi, keevitad otsad. Nagu näha ilma keevituseta/keevitusoskuseta on plekitööd peaaegu võimatu teha.Sama kehtib ka nurklihvija kohta. Need on asjad, milleta ei saa midagi teha (v.a. oskustel põhinev pleki õgvendamine, kus läheb tarvis nt. plekksepa viili, haamreid ning vastuseid).
Kokkuvõtteks: kõige odavam on minna kuhugi õpipoisiks, samas soetades tasapisi tööriistu. See võtab aega, kui kohe ei soovi tuhandeid eurosid laiaks lüüa ja ega see oskuski üle öö tule, kuigi oled asja näinud. Kui jätkub piisavalt püsivust ja tahet, tuleb lõpuks ka tulemus.
Huvilistele jääb vaid edu soovida.

Mulgile ka küsimus, et mis siis ka Passati tagaosast sai?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... lk#p467244" onclick="window.open(this.href);return false;
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas sillu7 » 09 Jaan 2012, 22:00

Mis selles kuumutamises halba on? See ei lähe seal nii kuumaks, et materjali koostis muutuks. Või see kuumutamine on kuidagi teisti halb?

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas HMP » 10 Jaan 2012, 21:19

sillu7 kirjutas:Mis selles kuumutamises halba on? See ei lähe seal nii kuumaks, et materjali koostis muutuks. Või see kuumutamine on kuidagi teisti halb?
Sellele küsimusele saadki vastuse raamatust ,,Metallitööde algõpetus,,(vist oli selline nimi).
Kui lugeda ei viitsi, tee kodus eksperiment. Võta terasleht ja kuumuta seda keskelt, mis küll juhtub.... :?:
Autoplekksepal on aga hoopis teine eesmärk - deitail rihtida/õgvendada/siluda. Olemas on erinevaid tehnikaid.
Lisaks veel, et lamellkettaga värvi eemaldades, ei kuumutata vaid plekki, mis hakkab lainetama, vaid käiatakse detail lihtsalt õhukeseks. Värvi eemaldamiseks tuleb kasutada ,,samblik,, (fiiber) ketast.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas sillu7 » 10 Jaan 2012, 21:54

No nii kuumaks ta sul küll ei lähe, et sul miadgi kõveraks hakkab tõmbama. Samuti lased sa ainult värvi maha ja ei kulu midagi ta nii õhukeseks.
Kui nii peeneks minna, siis kuidas sul seal omal see värvimine käib? Värvikambrist pole sul seal haisugi. Suvel on näha, et detailid ripuvad sul väljas....

tfu
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tfu » 10 Jaan 2012, 22:25

Saab ka nii hea kvaliteediga. HMP sul õpipoissi pole vaja?:)
Teemasse ka üks link kõverate autode sirgestamisest jms. http://pajalle.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas HMP » 11 Jaan 2012, 21:34

sillu7 kirjutas:No nii kuumaks ta sul küll ei lähe, et sul miadgi kõveraks hakkab tõmbama. Samuti lased sa ainult värvi maha ja ei kulu midagi ta nii õhukeseks.
Kui nii peeneks minna, siis kuidas sul seal omal see värvimine käib? Värvikambrist pole sul seal haisugi. Suvel on näha, et detailid ripuvad sul väljas....
Lamell- või liivapaberketast kasutades pleki lihvimisel kulub vaid ketas, plekki aga lihvitakse, mille tulemusena muutub see õhemaks. Kuna aluspind on avariist deformeerunud ning pole tasane, lihvidki kõrgemal olevad pinnad õhukeseks.
Proffidega aga ei hakka ma vaidlema. :lol:
Plekitöö ja värvimine on kaks täiesti erinevat tööd, kui pole veel aru saanud. Muidugi suurem osa ,,keevitavad,, pahtliga keresid. :yes:
Mis aga värvimisse puutub, siis tõesti puudub värvikamber. See raskendab oluliselt kvaliteetse tulemuse saavutamist ning aeglustab protsessi. :cry: Seoses sellega ei saa pakkuda terve sõiduki ,,tuiset,, teenusena, vaid oma tarbeks. See aga ei tähenda, et mingit kollihunnikut toodan. Nt. aasta tagasi alles ostsin poleerkäia, senini tegin vaid ,,puhast tuiset,,.Värvinud olen vaid suvel varahommikuti, kui kaste alles maas ning tulemus on paljudest Tartu kambritest parem. Paljudes kambrites on filtrid pikemat aega vahetamata ning isegi eeltööd tehakse seal samas.
Asja uba ei ole kambris vaid suhtumises, mis kellegi jaoks on kvaliteet ja millal töö on lõplikult valmis.
Referenside osas ei ole mul küll põhjust häbeneda.

TFU-le:kunagi käisin välja veksli, et võtan õpipoisi. Tol ajal ei avaldanud keegi soovi. Kuna õpilasele kulub palju aega ja praegu on tapvalt palju tööd pakutud, ei näe võimalust sellega tegeleda.Vabandan, tulevikus pole välistatud. :?
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

PRIM0
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
Telefon: 56660496
Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
Asukoht: Tallinn ,Järve
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas PRIM0 » 11 Jaan 2012, 21:46

no ega kui niiskus ikka värvi alla jääb,siis ei ole see tulemus küll ilus vaadata.Värvi alt tulevad "kublud" välja.Ja paratamatul on kastega suvehommikul õhk niiske(m). :roll:

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas HMP » 12 Jaan 2012, 11:24

PRIM0 kirjutas:no ega kui niiskus ikka värvi alla jääb,siis ei ole see tulemus küll ilus vaadata.Värvi alt tulevad "kublud" välja.Ja paratamatul on kastega suvehommikul õhk niiske(m). :roll:
Soovitan vaadata nt. You Tubist, kuidas värvitakse luksusautosid Rolls Rouce merel. Seal on ju õhuniiskus veel suurem, kui kastene suvehommik. Ja oh imet ,,kublud,, puuduvad. :lol:
Olgem täpsed. Niiskus jääb pahtlisse ja hiljem kondenseerub värvitud pinna alla, mis avaldub vaatajale ,,kubluna,,.
Kus teie firmas siis eeltööd tehakse? Kas temperatuur on stabiilselt 20 kraadi? Mõõdate õhuniiskust, milline see on? :?:
Vesivillid puuduvad, kui eeltöö on tehtud stabiilse temperatuuriga, soovitavalt 20 kraadi, madala õhuniiskusega ruumis. Võimalik on teha eeltööd ka ebastabiilsetes tingimustes. Sellisel juhul tuleb aga enne värvimist aluspind korrlikult kuivatada. Värvi pealekandmise aeg niisketes oludes on eeltööga võrreldes sedavõrd lühike, et õhuniiskus ei jõua kondenseeruda aluspinnale.
Mis aga puudutab värvikambreid, siis ega kambri olemasolu firmas veel garateeri kvaliteeti.See on vahend mis lihtsustab tööd.
Sellekohase näite võin tuua elust enesest, siinjuures ei hakka nimesid nimetama. Kes teab, see teab.
Oma Passati katuse eeltöö ja värvimise lasin teha( oli kõvasti plekitööd ees ja kuna puudub kamber ning olen ilmast sõltuv) ühes Tartu firmas, kus on kõik tehnilised tingimused kvaliteetse töö teostamiseks olemas. Kaasaarvatud uus värvikamber. Tulemuseks ,,kublud,, ning lihvimisest vibraga välja joonistunud katuse alusraamid lainetav tagatiib vibrolihvist, (märgata ainult läikelt ja sellele, kes oskab vaadata). Töö teostamise aeg - suvi. Niiet mulle ei maksa siin rääkima tulla automaatsest kvaliteedist kui omatakse kambrit. Lisaks sellele elavad need kambrit omavad härrad peamiselt poleeri otsas.
Muideks selle ,,kvaliteedi,, :evil: sain 500 euro eest. Värvi ja eeltöösse laksid tagatiib, katus ja tagaluuk. Passat oli kõik minu poolt lahti võetud.
Kas keegi julgeb öelda kohta Tartu linnas (või Primo, sinu juures või mujal?), kus tehakse superkvaliteeti omatakse vastavat tehnilist baasi ning hind on tulemusega kooskõlas? Muidugi pakkuja peaks ise olema ikka antud küsimuses pädev. Kuna teen unic autode plekitööd ja koostööpartneril on tõsised probleemid automaalri leidmisega.Tõsine pakkuja võib teada anda ka privas.
Kuid siinjuures läheb asi väga teemast välja.Tuletan meelde, et teema algataja soovis olematute oskustega ning koduste vahenditega teha oma sõidukile plekitöid.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Jaan 2012, 11:54

HMP kirjutas:
PRIM0 kirjutas:no ega kui niiskus ikka värvi alla jääb,siis ei ole see tulemus küll ilus vaadata.Värvi alt tulevad "kublud" välja.Ja paratamatul on kastega suvehommikul õhk niiske(m). :roll:
Soovitan vaadata nt. You Tubist, kuidas värvitakse luksusautosid Rolls Rouce merel. Seal on ju õhuniiskus veel suurem, kui kastene suvehommik. Ja oh imet ,,kublud,, puuduvad. :lol:
Olgem täpsed. Niiskus jääb pahtlisse ja hiljem kondenseerub värvitud pinna alla, mis avaldub vaatajale ,,kubluna,,.
Kus teie firmas siis eeltööd tehakse? Kas temperatuur on stabiilselt 20 kraadi? Mõõdate õhuniiskust, milline see on? :?:
Vesivillid puuduvad, kui eeltöö on tehtud stabiilse temperatuuriga, soovitavalt 20 kraadi, madala õhuniiskusega ruumis. Võimalik on teha eeltööd ka ebastabiilsetes tingimustes. Sellisel juhul tuleb aga enne värvimist aluspind korrlikult kuivatada. Värvi pealekandmise aeg niisketes oludes on eeltööga võrreldes sedavõrd lühike, et õhuniiskus ei jõua kondenseeruda aluspinnale.
Mis aga puudutab värvikambreid, siis ega kambri olemasolu firmas veel garateeri kvaliteeti.See on vahend mis lihtsustab tööd.
Sellekohase näite võin tuua elust enesest, siinjuures ei hakka nimesid nimetama. Kes teab, see teab.
Oma Passati katuse eeltöö ja värvimise lasin teha( oli kõvasti plekitööd ees ja kuna puudub kamber ning olen ilmast sõltuv) ühes Tartu firmas, kus on kõik tehnilised tingimused kvaliteetse töö teostamiseks olemas. Kaasaarvatud uus värvikamber. Tulemuseks ,,kublud,, ning lihvimisest vibraga välja joonistunud katuse alusraamid lainetav tagatiib vibrolihvist, (märgata ainult läikelt ja sellele, kes oskab vaadata). Töö teostamise aeg - suvi. Niiet mulle ei maksa siin rääkima tulla automaatsest kvaliteedist kui omatakse kambrit. Lisaks sellele elavad need kambrit omavad härrad peamiselt poleeri otsas.
Muideks selle ,,kvaliteedi,, :evil: sain 500 euro eest. Värvi ja eeltöösse laksid tagatiib, katus ja tagaluuk. Passat oli kõik minu poolt lahti võetud.
Kas keegi julgeb öelda kohta Tartu linnas (või Primo, sinu juures või mujal?), kus tehakse superkvaliteeti omatakse vastavat tehnilist baasi ning hind on tulemusega kooskõlas? Muidugi pakkuja peaks ise olema ikka antud küsimuses pädev. Kuna teen unic autode plekitööd ja koostööpartneril on tõsised probleemid automaalri leidmisega.Tõsine pakkuja võib teada anda ka privas.
Kuid siinjuures läheb asi väga teemast välja.Tuletan meelde, et teema algataja soovis olematute oskustega ning koduste vahenditega teha oma sõidukile plekitöid.
See on teema algataja jutust palju kaugel ,aga minu tähelepanek s..st värvitöö kogemustest sai alguse kui firmad hakkasid kasutama vesibaasil värve. See ainult minu arvamus ja arusaam asjade allakäigust :D
Aga teema algataja võiks pajatada, kas said hakkama ?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
HMP
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Auto plekitöö

Lugemata postitus Postitas HMP » 12 Jaan 2012, 16:25

Titoga ühel meelel seoses vesivärvidega, kuid minu Passati värvimisel kasutas mingit Poola p*ska nagu hiljem selgus.
Panen siia koostööpartneri kodulehe lingi, et aru saada millest räägin.
http://www.estunic.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90

Vasta

Mine “Kere & Sisu”