Golf 3-le GTI Spidomeeter

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Ragles136
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Sept 2012, 22:25
Telefon: Nokia
Auto: VW Golf 3 1.9 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Ragles136 » 01 Veebr 2013, 16:46

Tervist, oleks paar kysimust, äkki keegi oskab aidata? Ei leidnud kuskilt sellist teemat.

Kas tavalist spidokat on võimalik asendada nö. gti spidomeetriga, mis näitab keskmist kulu jne?
Kas lihtsalt vahetad spidoka ära ja paned pistiku kinni ja kõik korras või peab veel nö. suunatule kangi ka ära vahetama, mille otsas see nupp millest saab erinevaid toiminguid vahetama või pole see üldse võimalik? Autoks siis VW Golf 3, 1.9 TD 55kw, -97a.

Kui katkine spidokas asendada uuega, kas siis jäävad kilomeetrid samaks või tulevad asemele nö. uue spidoka kilomeetrid ? Autoks siis VW Golf 3, 1.9 TD 55kw, 97a.

Ettetänades Raku
Viimati muutis GTI, 05 Veebr 2013, 22:40, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas dellu » 02 Veebr 2013, 15:18

Sa pead sama mootoriga auto pealt selle spidoka leidma. Bensuka omad ei sobi kindlasti ja TDI omad ka mitte. Mul olid TDI-l TD kellad ja tahho pani segast. Kui auto käis oli 1800 pööret ja kiirendades ei muutunud ka, kuni enne piirajat jooksis järsku 0-i. Lisaks võib vajada ka vahetust kellade ja kaitse/releeploki vaheline kaabeldus. Kui enda omal kellad ära vahetasin, siis asi ikka ei toiminud õigesti. Siis sai võetud käepärast olnud kaabeldus lammutatud autolt ja asi toimis (kellad tulid Passat TDI-lt, kaabeldus oli G3 TDI oma ja läks üldse Corradole). Suunatule kangi ei pea vahetama, kojameeste kangi pead. Need käivad omavahel lahti, ei ole üks tükk. Muidu sa ei saa ju kompuutri näite vahetada. Samas ma kardan et see plaan lõppkokkuvõttes ikkagi ei õnnestu, sest TD-l pole ju aju, kus ta selle info võtab? Eks uuri teisi autokuulutusi ja vaata kas mõnel TD-l üldse on see olemas. Näit tuleb kelladega kaasa jah, ehk uute kelladega võid saada 100 000 läbisõidu või ka 400 000 :D
Viimati muutis dellu, 02 Veebr 2013, 15:20, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 02 Veebr 2013, 15:50

Numbrit 400 tuh. vist saada pole võimalik, kuna peale 299999 km. algab ju "uus elu" 8) Aga jah, tahho hakkab suure tõenäosusega "villast" panema.

Ragles136
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Sept 2012, 22:25
Telefon: Nokia
Auto: VW Golf 3 1.9 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Ragles136 » 02 Veebr 2013, 20:21

Tänud, juusiis peab ikka tavalise spidokaga leppima, pole arvatavasti oskamist seal nende juhtmetega nikerdada.
Peab lihtsalt kuskilt romulast Golf 3 1.9 TD 55kw auto pealt mõne korras spidoka maha kerima ja ära vahetama?
Kui kellegil sellist pakkuda siis andge teada ;)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Veebr 2013, 00:59

Kui on huvi siis mul proovimisjärgus G3 kellade odomeetri parandus ;)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Ragles136
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Sept 2012, 22:25
Telefon: Nokia
Auto: VW Golf 3 1.9 TDI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Ragles136 » 03 Veebr 2013, 01:37

Ikka on !

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas dellu » 03 Veebr 2013, 02:13

TiitRE kirjutas:Numbrit 400 tuh. vist saada pole võimalik, kuna peale 299999 km. algab ju "uus elu" 8) Aga jah, tahho hakkab suure tõenäosusega "villast" panema.
On küll, olen näinud 350 000 ees. Väidetavalt 1995+ vist, nagu siin foorumis targemad väitsid, teised jälle panustasid tootja peale. Võta nüüd kinni.
Viimati muutis dellu, 03 Veebr 2013, 02:14, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas -TarMo- » 03 Veebr 2013, 15:33

Mul hetkel 1.9TDi peal 1.8 bensuka kelladeplokk ja töötab täitsa ilusti, tahhomeeter näitab täitsa õigesti ja kuna tdi-l on aju ka, siis lähiajal plaan soetada MFA-ga plokk.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Veebr 2013, 15:53

Loomulikult, sest 1.8 tuleb ka pööretesignaal ajust.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Veebr 2013, 19:55

Kuidas TDi-l see MFA tööle hakkab kui bensukatel kütusekulu arvutuseks võetakse aluseks pihusti(te) avatuse aeg (ms)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 18 Mär 2013, 22:52

Minu autol,96a TDi-l (66kw) saab tahhomeeter impulsi generaatorist.Ei saa vanakooli mootori generaatorit (diisel) panna kokku bensuka tahhomeetriga ja vastupidi.Bensukal saab tahhomeeter impulsi jagajast. Sihverplaadid on ka teise arvestusega(seega väliselt näha), bensukal max. 7000 pm- diislil max 5500 pm.

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas -TarMo- » 24 Mär 2013, 03:40

Aga - kui võtta nüüd generaatoril kõik pistikud tagant ära, siis näitab ikkagi tahhomeeter pöördeid. 1Z 66kw-sel mootoril on olemas väntvõllil ka andur ja sellega saab aju mootori pöörded ja selle järgi arvutatakse ilmselt pritsenurka jne. 55kW-sel TD-l puudub aju, seega MFA-d tööle saada lootusettu.
Viimati muutis -TarMo-, 24 Mär 2013, 03:40, muudetud 1 kord kokku.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 27 Mär 2013, 22:08

Mida sa -TarMo- räägid generaatorist. Paneme bensiinimootori generaatori diiselmootorile. Tehniliselt,kui kinnitused klapivad ,rihmaratas kaugusest korpusest sobib ja väljund W on olemas, siis bensiini mootori pealt võetud generaator paneb tööle diiselmootori tahhomeetri. Kuid kui on bensiinimootori tahhomeeter siis tema saab impulssi jagajast. Seega bensiinimootori TAHHOMEETER saab impulsi jagajast (teda ei huvita generaator) ja diiselmootori TAHHOMEETER saab impulsi generaatori (3 faasi) ühe faasi väljvõttest,(teda ei huvita jagaja). Jutt Golf 3-est. Nagu arusaada ,erinevaid tahhomeetreid vahetada ei saa (olgugi,et kinnitused on üks ühele). Jutt läks küll tahhomeetrile,kuid arvan et abiks seegi.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Mär 2013, 22:24

-TarMo- kirjutas:Aga - kui võtta nüüd generaatoril kõik pistikud tagant ära, siis näitab ikkagi tahhomeeter pöördeid. 1Z 66kw-sel mootoril on olemas väntvõllil ka andur ja sellega saab aju mootori pöörded ja selle järgi arvutatakse ilmselt pritsenurka jne. 55kW-sel TD-l puudub aju, seega MFA-d tööle saada lootusettu.
Selle peale tuli mulle meelde, et ühe kellaploki kontrolliks(1.9 55kw) panin selle enda golf 3-e(1.6 55kw) asi töötas, kuid näitas pöördeid liiga vähe/palju (eimäleta). Ilmselt saab asja lahendada sagedusmuunduriga aga, kas sellel ka mõtet on.

EDIT: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=101455" onclick="window.open(this.href);return false; Loe, saad targemaks, kuigi Eestis keegi teadaolevalt EEprome ümber ei programeeri g3-el
Viimati muutis R36, 27 Mär 2013, 22:40, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2013, 13:01

t6nis3 kirjutas:Kuid kui on bensiinimootori tahhomeeter siis tema saab impulssi jagajast. Seega bensiinimootori TAHHOMEETER saab impulsi jagajast.
Ei maksa kohe nii üldistada. Mu autol polegi näiteks kapoti all jagajat (VR6 ABV 1994 a. auto)- mis nüüd saab? Samas tahhomeeter töötab ilusti. Täiesti müstika... :crazy:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Mär 2013, 21:19

Lauri kas tahad ütelda,et sinu bensiinimootoriga autol on armatuuris diiselmootorile ette nähtud tahhomeeter? Ha-Ha. tahtsid pilgata jagaja kohapealt. Jutu mõte on ju selles,et on ju erinevad impulsid, mis tulevad tahhomeetrisse. Samas teemas oleksid ju võinud ka selgitust teha et VR6-el. pole jagajat .Kuidas siis nimetada detaili, kuhu suubuvad küünla juhtmed?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Mär 2013, 21:33

Kindlasti ei tahtnud öelda et mul oleks mingi diisli näidikublokk sees, vaid seda et ei saa raudselt iga auto puhul väita (nagu sa väidad), et bensiinimootori tahho saab impulsi jagajast. 6 ja 4-silindrilistel on sama loogikaga töötav näidikublokk peal ja kui signaal tuleks otse jagajast, siis poleks need näidikublokid omavahel vahetatavad kuna tahho hakkaks kohe valetama. Et seda ei juhtuks, saab tahho signaali auto ajust. Olen proovinud 4-silindrilise bensuka näidikublokki VR6 peal ja tahho töötab õieti. Küünlajuhtmed suubuvad mu autol 6-kõrgepinge klemmiga süütepooli e. coilpacki.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 28 Mär 2013, 21:56

Seda võin küll kinnitada, et VR6 spido sobib GTI-le. Vahet pole, et üks on nelja ja teine kuue silindriga. Jagajalt said vanemad impulsi ja vanemad diislid geneka W klemmi pealt. Uuematel on see impuls võetud ajust. Kuskil oli olemas isegi aju jala nr, kuhu tuli ühendada lisa tahho. Hetkel ei leia ainult ülesse. Võibolla on see install ka Garaazi arvutis. Suurema huvi korral võin ülesse otsida. Tahtsin siia ka pilti panna aga.... no ei leia hetkel ülesse. Diisli tahhoka ja bensiini mootoriga auto kelladel on ka veel see vahe, et bensiini mootoriga autodel pole eelsüüte küünalde tuld ja muidugi pöörete vahemiku vahe tahhokal.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Mär 2013, 22:15

See diisli vrs. bensiinimootori tahhokas on praeguseks lõpetatud teema. Bens. mootori nn. coilpac olgu 4 silindrit või 6 ,kuid siin ongi asja tuum. Impulsi ajusse annab ju seesama ,, coilpac,, . Sel juhul tahhomeeter saab impulsi,kuid ei tee vahet mitu silindrit on ,kui on üks impulss. 6 silindrilise ja 4 silindrilise jagaja jaoks on siiski ÜKS impulss.

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas -TarMo- » 07 Apr 2013, 22:36

Aga mina rääkisin sellest, et bensiinimootoriga golfilt võetud näidikuteplokk sobib diislile ja toimib täiesti korrekselt, näitab mootori temperatuuri, kütuse taset ja isegi spidomeeter ja tahhomeeter töötavad ning on seejuures täiesti täpselt (Pöörded ei lähe küll "redline"ni, aga ei ole seganud siiani). Vastupidi vahetamist ei oska kommenteerida.
Ps: Endal 1.6-e näidikuteplokk installitud 1.9tdi-le.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Apr 2013, 22:48

Noo siin on asi selles, et TDI saab signaali ajust ja 1.6 saab samuti ajust.

Teema küsimus oli selles, et panna aju omava GTI kellaplokk ajuta 1.9 TD peale.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas overkill » 08 Apr 2013, 15:26

Ma olen oma cabrio peal loomkatseid teinud niipalju:

Mootor 2.0 85kW 2E, kaabeldus passat 2.0 85kW 2E ja 12v VR6 parimad palad, kelladest olen proovinud ja töötavad mul:
Golf 3 1,8 66kW (220km/h max + MFA) - kõik ok,
Golf 3 2,0 85kW (8v Gti 240km/h max - loodan, et on õieti meeles, igal juhul 20km/h rohkem kui 1,8 + MFA) - kõik ok,
Passat 2,0 16v 100kW (Kolme "kellaga" ja täis elektrooniline, hetkel on mul see mängus + MFA) - kõik ok,
Passati VR6 töötas ka, kuid tahhomeeter pani imelikku. Ma ei ole asjasse väga süvenenud, kust "andmed" tulevad. Võimalik, et VR6 tegi imelikku kaabelduse pärast.

edit: lisasin MFA märkmed igaks juhuks
Viimati muutis overkill, 08 Apr 2013, 15:27, muudetud 1 kord kokku.
"Don't touch my monkey"

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas rako » 08 Apr 2013, 15:49

-TarMo- kirjutas:Mul hetkel 1.9TDi peal 1.8 bensuka kelladeplokk ja töötab täitsa ilusti, tahhomeeter näitab täitsa õigesti ja kuna tdi-l on aju ka, siis lähiajal plaan soetada MFA-ga plokk.
Tahhomeeter näitab õigesti? Ei näita ju :) Alguse pöördeid jah aga mida kõrgemale pöörded lähevad seda rohkem hakkab valetama. See pole mitte seotud plokiga ise vaid põhjaga. Kui põhja vahetad diisli oma vastu ( tahhokal eradli põhi ) siis on asi jonksus
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas -TarMo- » 08 Apr 2013, 22:34

Julgen vastu väita - minu tahhomeeter "piirajas" näitab ca 5000rpm, kuigi numbrid on kuni 7000ni. Ei valeta ta midagi ja pole vaja midagi vahetada. Ühesõnaga pole mõtet 1.9TD-le installida MFA-ga näidikuteplokki kuna sellel mootoril puudub mootori tööd juhtiv aju kust saada vastavat infot näidikuteplokki.

Tarmo.
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Golf 3-le GTI Spidomeeter

Lugemata postitus Postitas rako » 09 Apr 2013, 07:27

1,9 TD ( 55kw ) tõesti ei oska MFA gamidagi peale hakata. Alates TDI ( 66kw ) on MFA toimiv.
E: Ja auto läheb 5000 rpm i peale välja?
Viimati muutis rako, 09 Apr 2013, 07:28, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Vasta

Mine “Kere & Sisu”