K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Kuna 13 kuupäev on minu jaoks ennegi jama tähendanud, siis polnud erand ka tänane hommik :D .
Nimelt uuriks targemate (ilmselt läheb asi elektroonika valdkonda), et mis võis autoelektriga juhtuda? Naine hellas hommikul, et auto armatuur on tulukesi täis ja auto suri välja. Kirjeldan naise juttu võimalikult täpselt, et asjast paremini sotti saada.
Hommikul käivitas maja ees auto, lasi ca. 10 min. soojeneda. Kõik toimis, ei mingeid tulukesi ega muid häireid mootori töös. Sõitnud ca. 3..4 km. oli järsku erinevad tulukesed armatuuri tekkima (ABS, airbag, hüüumärk, jne..), samuti kiilus spido kiiruse seier fooritaga kinni. Kuna foori taha ristmikule seisma jääda ei tahtnud, siis ukerdas kuidagi lähedal asuvasse parklasse ja sinna pidurdamisel, suri auto päris välja. Uuesti käivitades, karjus (piiksus) hüüumärk jätkuvalt ja armatuur oli tulesi täis.
Kui mina auto juurde jõudsin, keerasin võtit ja auto käis kui poleks midagi juhtunudki :roll: , ainuke tähelepanek minu käivitamise juures, et kliimaplokk vilkus kiiresti ja kõik pikslid olid esindatud, samuti panin tähele, et jooksev kilometraaž oli nulli läinud. Kui juba käima läks, siis rahunes ka kliimaplokk maha ja kõik vajalikud numbrid kenasti ees.
Ilmselt siis kuskil toimus mingi korralik voolukatkestus, kas ajul endal, vms.
Katsun päevapeale kellegagi kaabli taha visata, äkki talletas mingi info ajusse?
Siinkohal ka väike üleskutse, et kui kellelgi Tartu kandis (Tõrvandis tegelikult) oleks võimalik mind kaabliga aidata, siis oleksin tänulik. Ja k*rt, esimesel võimalusel tellin omalegi kaabli ära :) .
Edit: Igaksjuhuks ütlen üle, et tegu ´98a. B5 1,9 tdi automaat Passatiga.
Viimati muutis TiitRE, 14 Mär 2014, 17:01, muudetud 6 korda kokku.

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Mis võis juhtuda?

Lugemata postitus Postitas aht »

Kui kuskilt mujalt abi ei saa siis saan tartus kaabli külge panna sul autole.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

aht kirjutas:Kui kuskilt mujalt abi ei saa siis saan tartus kaabli külge panna sul autole.
Väga hea! Kas nii sobiks, et võtan su koos juhtmega linnast peale ja kimame Tõrvandisse? :) Millal sul aega oleks muidu?

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: K: Mis võis juhtuda?

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Ilmselt käis süüde ja/ või moodulitel vool tagant ära.vigane akuklemm(+-), mõni kere massipunkt...mainrelay 271...vaja arvutiga kontrollida esmalt.

raido90
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 25 Mär 2012, 21:09
Auto: Volkswagen Passat 1.8 92 kw 2000.a
Asukoht: Võru

Re: K: Mis võis juhtuda?

Lugemata postitus Postitas raido90 »

Kui vana aku on? Mul juhtus kunagi sarnane asi ja selgus, et aku oli omadega õhtal. Spidoplokis kõik tuled vilkusid nagu juudi jõulupuul :D Uus aku peale ja asi korras

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Nii. Teema ilmselt ammendatud - lukku veel ei paneks :) , kuna kurjajuur teada 8) Sai täna selle jamaga tegeletud üle 3 tunni, kuid nüüd on auto õnnelikult remondifirmas. Kurjajuureks osutus töölepingu lõpetanud genekas (99% tõenäosus). Siinkohal teen lausa 2x maani kummarduse :thumbup: foorumlasele "aht" (Ahti), kes eelkõige veakoode luges ja hiljem oma "konna" laenas, et auto linna vedada.
Homme saab siis teada, mis seal genekas järgi täpselt andis, et mingit eelnevat hoiatust ei andnud, jne..

Lõpptulemus oli selline:

Pilt
Viimati muutis TiitRE, 13 Mär 2014, 21:39, muudetud 2 korda kokku.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Küsin huvipärast, et mingit veakoodi ka näitas?

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: K: Mis võis juhtuda?

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

TiitRE kirjutas:Nii. Teema pmst lukku, kuna kurjajuur teada 8) Sai täna selle jamaga tegeletud üle 3 tunni, kuid nüüd on auto õnnelikult remondifirmas. Kurjajuureks osutus töölepingu lõpetanud genekas. Siinkohal teen lausa 2x maani kummarduse :thumbup: foorumlasele "aht" (Ahti), kes eelkõige veakoode luges ja hiljem oma "konna" laenas, et auto linna vedada.
Homme saab siis teada, mis seal genekas järgi täpselt andis, et mingit eelnevat hoiatust ei andnud, jne..

Lõpptulemus oli selline:

Pilt
Tuttav koht , naine töötab Ülenurme Gümnaasiumis ?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

OliverJ kirjutas:
TiitRE kirjutas:Nii. Teema pmst lukku, kuna kurjajuur teada 8) Sai täna selle jamaga tegeletud üle 3 tunni, kuid nüüd on auto õnnelikult remondifirmas. Kurjajuureks osutus töölepingu lõpetanud genekas. Siinkohal teen lausa 2x maani kummarduse :thumbup: foorumlasele "aht" (Ahti), kes eelkõige veakoode luges ja hiljem oma "konna" laenas, et auto linna vedada.
Homme saab siis teada, mis seal genekas järgi täpselt andis, et mingit eelnevat hoiatust ei andnud, jne..

Lõpptulemus oli selline:

[img]
Tuttav koht , naine töötab Ülenurme Gümnaasiumis ?
Ei, naine jõudis hommikul lastega täpselt nii kaugele :)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

raido90 kirjutas:Kui vana aku on? Mul juhtus kunagi sarnane asi ja selgus, et aku oli omadega õhtal. Spidoplokis kõik tuled vilkusid nagu juudi jõulupuul :D Uus aku peale ja asi korras
Aku ostetud kunagi talvel.
ylbik kirjutas:Küsin huvipärast, et mingit veakoodi ka näitas?
Veakoode oli mustmiljon :D , kõik mis vähegi tühja akuga seoses põlema andis süttida, see ka veakoodi andis. Pärast aku laadimist ja vigade kustutamist oli absull 0 errors (k.a kasti töö) 8)
Viimati muutis TiitRE, 13 Mär 2014, 22:10, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Miks sa naisele head autot ei osta, omal jeep ja naisel mingi tumeroheline universaalkerega 1.8 passati pann... :D Ma tean ühte vend veel kellel siuke kilu on.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

masuurik kirjutas:Miks sa naisele head autot ei osta, omal jeep ja naisel mingi tumeroheline universaalkerega 1.8 passati pann... :D Ma tean ühte vend veel kellel siuke kilu on.
Tegelikult on 1,9 hoopis ja "tark ei torma"! :D
P.S Naisel said Märtsi alguses just vahtrakad läbi ja hakati samuti mingit uuema auto juttu suruma :D
Viimati muutis TiitRE, 13 Mär 2014, 21:40, muudetud 1 kord kokku.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Re: K: Mis võis juhtuda? - Ilmselt lahendatud?

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Midagi ei klapi siin. Kui akus pinge juba nii madal, et tuled viled tööle hakkavad ja auto välja sureb siis ei ole akus enam nii palju jaksu, et kohe uuesti käivitades starterit vedada.
Viimati muutis ylbik, 14 Mär 2014, 01:21, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda? - Ilmselt lahendatud?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

ylbik kirjutas:Midagi ei klapi siin. Kui akus pinge juba nii madal, et tuled viled tööle hakkavad ja auto välja sureb siis ei ole akus enam nii palju jaksu, et kohe uuesti käivitades starterit vedada.
Kohe ei käivitanudki. Ajavahe minu jõudmine autoni oli 20 min. ja ilmselt jõudis end siis niipaljukest koguda? Aga nii kui tuled peale keerasin, hakkas tuledemeri mõne hetkepärast uuesti pihta. Pärast juba auto juurde minnes ja enda auto pealt natuke akut laetud, paugutas jälle käima, nagu poleks midagi olnudki. Mõõtsime multimeetriga ka pinget sel ajal, kui korralikult tuuritasime, ei liikunud number grammivõrdki suuremaks ehk genekas ei laadinud.
Hetk tagasi uurisin remondifirmast, et kuidas läheb, öeldi, et lammutatakse ja eks siis päeva peale selgub, mis ja kus?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda? - Ilmselt lahendatud?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Asi siis selleks korraks lõpetatud. Veaks osutusid täiesti töö lõpetanud harjad + millegipärast oli lahkunud geneka küljest ka pistik, kuigi indikaatortuli armatuuris põles ja kustus korrapäraselt :roll:
Ühesõnaga, genekas laeb nüüd mehiselt ja loodan, et sellega ka teema lõpetatud 8) .

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud?

Lugemata postitus Postitas dellu »

Ma tahtsin ka juba ammu genekat pakkuda, aga see ei tundunud samuti ühestki otsast loogiline, et siis pärast uuesti käivitub. Võimalik muidugi, et bensukal on pinge siis niipalu olulisem, et disla laseb kauem sõita. Ma olen tulnud Inglismaalt tagasi "elektriautoga" ja kui ikka juba ABS ja veojõukontroll jne tuled põlema viskas, siis enam pikka pidu polnud, tuli kiirelt mõni kiirteeäärne peatumiskoht leida ja järgmine aku peale visata. Samas siis enam käivitamisest küll juttugi polnud tühjaga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Ilmselt see poolenisti lahtine pistik ka lollitas lisaks kulunud harjadele.
Mul on 2 korda olnud genekaga probleeme. Esimene kord piisas harjade vahetusest ja teine kord vahetasin geneka uue vastu välja, kuna panin mingid forsist ostetud hiinlased(carco või miski sarnane toode oli), mis lihtsalt sõid 40 000 km. jooksul kontaktrõngad ära.
Mõlemad korrad jäi lihtsalt geneka tuli põlema ja kompu peale viskas vastava kirja aga mingit tulede merd küll ei olnud, kui aku pinge mingi piirini langes siis lõi ABS-i ja ESP tule põlema ja kui aku hakkas päris otsa saaama siis läks kast ka avariisse, peale seda sai veel sõita u.10 km.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Mis võis juhtuda? - Lahendatud!

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Eks sellest ka selline teema pealkiri, kuna tundus omalgei natuke müstika valda kuuluvaga :) . Ära kulunud harjadega olen ennegi kokku puutunud ja alati järgnes vähemalt võbelev akutuli, vms.

Vasta

Mine “Elektroonika”