Otsin abi auto kaabeldusega lõuna eestis.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Otsin abi auto kaabeldusega lõuna eestis.

Lugemata postitus Postitas overkill »

Nagu pealkiri ütleb, enda mõistus on otsas ja nüüd otsin targemate abi. Kas oskab keegi mind juhatada inimese/ettevõtte juurde, kes mind edasi saaks aidata.

Auto on Golf I, mootor on Golf III pealt ja koodiga ADY. Kogu kaabeldus autos on Golf III pealt. Ainuke lõigutud koht on tagatuledesse ja bensiinipumpa minevad kaablid juhi ukse juures. Ise olen kõik tööle saanud peale kellade ja mootori. St mootor käivitub korraks, kuid sureb kohe uuesti ära. Kellad kustuvad ära, kui süüde sisse keerata.

Mootori poole pealt: Olemas on 2 aju. Üks aju on chip.ee poolt eemaldatud immoga, teine on koos immo karbi, kogu kaabelduse ja immo kivi/võtmega. Mõlemaga käitub mootor samamoodi. Kui süüte sisse keeran, siis immo karp plõksub kiiresti umbes 10 - 15 korda, ning kui süüdet annan, siis mootor käivitub korraks, kuid sureb siis ära. Kui süüte välja keeran ja uuesti proovin, siis käivitub kohe ilma pikema käiamiseta korraks, kuid sureb siis jälle välja.

Kellade poole pealt: Olemas on mitu komplekti kellasid (golf III/Passat testimieks, ADY mootoriga corrado omad kasutamiseks). kõik on ilma spodomeetri trossita. Kõigiga käitub auto samamoodi. Näidud ja läbisõidud on ees kuni süüte sisse keeran. Kui süüde sisse läheb, kustuvad kellad ära. Keeran süüte välja, on kõik näidud ees jälle.

Auto ei ole päris tavaline golf, ning pean selle laiali lammutamist enda karma võlaks. Olen sinna nii palju aega, närve ja raha matnud, et praegu olen sellele mehele, kes kõik tööle paneb nõus enam vähem "name your price" raha maksma. Olen nõus ka variandiga, et kakume kogu minu porno välja, ning inimene, kes teab, mida ta teeb, ehitab kõik ise uuesti.

Mind saab kätte ps siin foorumis, toomik@planet.ee, või 56677167.
"Don't touch my monkey"

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Otsin abi auto kaabeldusega lõuna eestis.

Lugemata postitus Postitas overkill »

Mootori käivitumist takistas ikkagi immo. Leedu immo emulaatoriga sain mootori ilma probleemideta käima.

Kellad aga on endiselt mulle üle mõistuse. Kas tegu võib olla kehva massi ühendusega, ning kuhu Golf3 puhul salongi kaabelduse massid ühenduvad? Kõik ühte ja samasse kohta?
"Don't touch my monkey"

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Otsin abi auto kaabeldusega lõuna eestis.

Lugemata postitus Postitas overkill »

Kelladega maadlen endiselt. Lugesin, et sarnaseid sümptomeid tekitab plokikaane massi puudumine. Täna käisin testimas. Esimese hooga ühendasin plokikaane massi süütepooli kinnituspoldi külge. Ei midagi. Siis ühendasin sama käigukasti mutri alla, kuhu mul otse aku pealt mass läheb. Ikkagi sama diil. Seega ei ole asi plokikaane massis.
Kuna mootor töötab ilusti, siis seda väga ei uskunud ka.

Edasi läksin releede kallale. Kui süüte sisse keeran, siis umbes 2 sekundit peale kütusepumba käivitumust kaob kelladel ära kõik peale aku tule ja kütusetaseme. Kui süüte välja keeran, siis umbes 10 sekundit hiljem teeb ECU relee (3 positsioon) klõpsu ja kellade näidud tulevad tagasi.
Kui kütusepumba relee ära võtan, siis kaovad süüte sisse keeramisel näidud ja ei tule enam tagasi ka enne, kui kütusepumba relee tagasi panen ja korraks süüdet annan.

Mis relee peab ADY mootoril olema 3 positsioonil? Mul on 30 praegu.
Kas VW kelladel on mingit vahet ka? Omal ajal, kui Golf3 omasin, siis sai neid mitu korda vahetatud uuemate ja vanemate vastu, ning kõik töötasid.
Sellel autol olen proovinud Passati ja Golf3 omadega. Mõlemad on ilma tahhomeetri trossita ja mõlemad käituvad samamoodi. Mul on olemas Corrado omad, mis on ADY mootoriga masina pealt, kuid ei julge neid praegu testimiseks külge panna.
Viimati muutis overkill, 07 Aug 2016, 13:35, muudetud 1 kord kokku.
"Don't touch my monkey"

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Otsin abi auto kaabeldusega lõuna eestis.

Lugemata postitus Postitas overkill »

Sain kellade skeemi, ning hakkasin siis ükshaaval selle järgi kaableid välja ajama. Kõik kaablid olid korras, kuid kui pumbad käivitusid muutus massiühendus oluliselt kehvemaks. Kurja juur oligi ploki ees küljel olevad massid. Poldid lahti, käisin kontaktid liivapaberiga üle ja korras. Kõik töötab.

Siit ka toomiku mõttetera: Kui sul selle ajastu golfil/passatil/corradol/jne kaob süüte sisse keeramisega kelladel odomeetri näit ja kellad ära, siis on tegu suure tõenäosusega plokikaane massi probleemiga.
"Don't touch my monkey"

Vasta

Mine “Elektroonika”