AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Vasta
Jusspb
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas Jusspb » 11 Veebr 2018, 18:01

Nimelt anomaalia selles, et hommikul peale öist seismist lükkab eelsüüte küünlad taha. Käivitub poolest pöördest, samas kui on minuti töötanud vnii ja seisab jälle nt 10 mintsa, siis eelsüüteküünla tuli kustub kohe ära ja käivitub halvemini nagu ei lükkaks küünlaid enam järgi.
Temp anduri lahti ühendan töötab probleemideta. Andurit 2x vahetanud uue vastu.
Eelsüüteküünlad uued, eelsüüteküünla piipude juhtmestik kuni õhufiltri all oleva pistikuni ka korras.

Kas midagi võib ECUs valesti olla? Eelmine omanik jamas sama probleemiga ja lahendust ei leidnud.
Meeletult ei häiri, kuid korras võiks ta ju olla:)

Kõik ideed teretulnud.
Viimati muutis Jusspb, 13 Veebr 2018, 08:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2199
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru

AHF hommikul lükkab küünlad tahab, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Veebr 2018, 19:55

Vaheta starter ära või lase kellelgi kes oskab kaabliga see soekäivitus tarkvara ära muuta.
ECU's valesti ei ole midagi. Tahab soojalt piisavalt pöördeid saada käivituseks.
Kui ei saa siis käima ka ei lähe enne kui arvab, et nüüd aitab ja siis alles laseb käima.
Alumiinium roostevaba keevitus ja jootmis tööd Luigel!
5816nelineli58 vastan 9 kuni 22

Jusspb
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw

AHF hommikul lükkab küünlad tahab, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas Jusspb » 12 Veebr 2018, 17:23

MustVälk kirjutas:
11 Veebr 2018, 19:55
Vaheta starter ära või lase kellelgi kes oskab kaabliga see soekäivitus tarkvara ära muuta.
ECU's valesti ei ole midagi. Tahab soojalt piisavalt pöördeid saada käivituseks.
Kui ei saa siis käima ka ei lähe enne kui arvab, et nüüd aitab ja siis alles laseb käima.
Mis starteril viga või siis mida mõtled soekäivitus tarkvara all? Kui kaua eelsüüteküünlaid taga hoiab?
Jama selles, et mootor pole siis isegi soojaks läinud, lihtsalt korra käivitatud ja korra seisnud. Teine asi, võib olla, et uus temp. andur ikka vigane..

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2199
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Veebr 2018, 17:39

viewtopic.php?f=77&t=113631

Aga võib ka vabalt olla, et said kehva temp anduri.
Kuigi kui juba eelmine omanik sellega jamas, siis tundub uskumatu kui mitu inimest ei saa käima.
Alumiinium roostevaba keevitus ja jootmis tööd Luigel!
5816nelineli58 vastan 9 kuni 22

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4648
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Veebr 2018, 17:44

Ehk jahutusvedelik veidike soojeneb, läheb üle 4c või 9c (ei mäleta palju täpselt see küünalde rakendamise temperatuur oli) ning ei peagi enam küünlaid andma, kuna aju arvab, et piisavalt soe? Tegelikult aga mootori plokk veel külm, kuna panid ainult korraks käima. Hiljuti oli sarnane teema uuemal mootoril webastoga, kus samuti lühema webasto kasutamise juures jahutusvedelik soojenes niipalju, et küünlaid enam ei antud aga külma mootori ploki tõttu hästi ei käivitunud.

MustVälk kaevab valelt poolt. Siin tegu põhimõtteliselt külma mootori käivitamisega, mitte töösoojalt mitte käivituva mootoriga.

Jusspb
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas Jusspb » 12 Veebr 2018, 18:15

Ideid selle kohapealt? J. Aru

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4648
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Veebr 2018, 18:40

Lahenduseks oleks ehk see, kui küünalte rakendumistemperatuuri tõsta. Seda ei tea kahjuks öelda, kas saab lihtsasti VCDS-iga teha või siiski vaja aju tarkvara ringi kirjutamist.

Kasutaja avatar
MustVälk
Veteran
Postitusi: 2199
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Touareg V6 176kw
Asukoht: Tallinn; Touareg; Haapsalu; Tartu; Võru

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Veebr 2018, 19:16

J.Aru kirjutas:
12 Veebr 2018, 17:44
MustVälk kaevab valelt poolt. Siin tegu põhimõtteliselt külma mootori käivitamisega, mitte töösoojalt mitte käivituva mootoriga.
Võibolla tõesti! :D
Alumiinium roostevaba keevitus ja jootmis tööd Luigel!
5816nelineli58 vastan 9 kuni 22

Jusspb
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas Jusspb » 12 Veebr 2018, 22:03

J.Aru kirjutas:
12 Veebr 2018, 18:40
Lahenduseks oleks ehk see, kui küünalte rakendumistemperatuuri tõsta. Seda ei tea kahjuks öelda, kas saab lihtsasti VCDS-iga teha või siiski vaja aju tarkvara ringi kirjutamist.
Jap, õnneks või kahjuks see on ainuke asi millega saab, autocomi ja vcds -liteiga seda teha ei saa... Eks otsin kellegi, kellel vcds.
vcds on tegemist vaid 2 koodi sisestamisega ja asi korras, ajaliselt peale arvuti ühendamist kulub 30 sekundit..

ryan
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas ryan » 12 Veebr 2018, 22:40

Mul läheb A3 66 kw ka nii , et kui alla -5 on siis läheb kerge lonkega käima ja kui on temp -5 või rohkem siis võtab küünlad järgi , spiraal põleb märgatavalt kauem ja käima läheb poolest pöördest , ei lonka üldse . 2x järjest käivitada ? ..pole ju mõtet .
A4 103 kw oli probleem sooja mootoriga käivitamisel , sai uue aku ja praegu läheb hästi käima .
Võibolla jahtub poes käigu peale kiiresti maha , et siis jällegi teatud temperatuuril hästi käivitub .
Starteri teemaga olen üldiselt kursis .
S-wagen 1,9 TDI

ivohi
Klubiline
Postitusi: 814
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas ivohi » 12 Veebr 2018, 23:22

Mootor on hõre. (tdi puhul klapid enamasti ei pea näiteks) Tegelikult peab natuke käinud mootor paugust käima minema ka ilma küünaldeta. Nii on arvestatud. Aga kui kompressioon enam nii kähku ei tõuse ei teki ka plahvatust. Kas remondid mootori või mudid eelsüüte temperatuuri/aega. :D

Jusspb
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 05 Nov 2012, 12:22
Auto: Seat Leon '05 1.9TDI 110kw

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas Jusspb » 13 Veebr 2018, 08:30

ivohi, kui hommikul esimese stardiga läheb paugust ja peale lühikest otsa enam mitte nii hästi, siis tegemist pole mootorihõreda olemisega;)
Soe käivitus probleemiks pole, siis on poole pöörde pill.
Vaid pigem kas mingi segadusega software's, selles temp. anduris või tõeti, see starteri teema on isegi mõeldav.
Põhiline indikaator on hetkel see, et eelsüüte tuli pole peale esimest käivitust enam rohkem kui 1-2 sekundit peal, mis on imelik, sest mootor endiselt külm.

ivohi
Klubiline
Postitusi: 814
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa

AHF hommikul lükkab küünlad taha, peale käivitust enam mitte.

Lugemata postitus Postitas ivohi » 13 Veebr 2018, 09:08

See ei ole segadus tarkvaras ega imelik. Kõik, vähemalt vanemad, TDId käituvad nii. Need mootorid on vanad ja palju sõitnud, kulumine on normaalne.

Vasta