VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Cyrt4k
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Juul 2016, 17:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Lugemata postitus Postitas Cyrt4k » 19 Apr 2019, 12:01

Tere kõik!
Oman VW Golf MK3 mis varasemalt oli 1.8 55kW monopritse mootoriga ja sai soetatud doonor mille pealt sai ümber tõstetud koos käigukasti ja mootorijuhtmestikuga 2E 85kW 8v mootor(hooldasin mootori vana kere vahel ära ja seal töötas kõik) aga sellega ilmnes ka probleem, et süüte sissekeeramisel hakkavad kütusepihustid lõputult kütust mootorisse pihustama ja pump jääb ka tööle kuniks süüde välja keeratakse. Kütusepump on ka doonorilt pärit 85kW oma. Kas on siin kedagi kes oskaks suunata mind lahenduseni, et autot oleks võimalik käivitada?

Lugupidamisega!

Cyrt4k
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Juul 2016, 17:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Lugemata postitus Postitas Cyrt4k » 02 Mai 2019, 20:18

Tõstatan teemat veel, ehk on siin foorumis keegi inimene Tallinna piirkonnas kes oleks miski raha eest nõus asja üle vaatama ja tunneb asja väga hästi. Võite ka pakkuda kontakte kellega ühendust võtta, endal on mõistus täielikult otsas ja ei oska enam kuskilt mingit abi leida selle probleemiga.
Aitäh.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Lugemata postitus Postitas CD-R » 02 Mai 2019, 20:50

Puudulik maandus mootoril/mootori juhtmestikul näiteks, aju selle pärast läbi küpsetatud ehk? Võid kirjutada pm, kui aega leian võin pilgu peale visata mingiaeg.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Lugemata postitus Postitas CD-R » 04 Mai 2019, 18:59

Probleem oli selles, et kaitsmekarbi pea miinus juhe oli plussi veetud, mootori aju toide miinuses. Kaitsmekarbis sai juhtmed ringi tõstetud. Lühise tõttu oli ka sulanud kütusepumba relee ja mootori aju maha põlenud. Omanik laadis aku täis ja tõstis jagajal kaane õiget pidi ja töötab nii nagu peab.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Lugemata postitus Postitas Petzo » 04 Mai 2019, 19:22

Väärt tagasiside.
Küsimus tekib, et kui kaitsmekarbi mass oli plussis, siis kuidas sai kogu ülejäänud auto elektroonika oma tööd teha? Ilmselt väga ei saanud, aga miskipärast teemaalgataja seda ei maininud.
Rait.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Lugemata postitus Postitas CD-R » 04 Mai 2019, 19:45

Tõenäoliselt seal midagi muud väga ei proovitud, elekter oli kellegi teise poolt tehtud jne. Viga tuli sisse kaitsmekarbi vahetusel mida poleks vaja teha olnud.

Cyrt4k
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 27 Juul 2016, 17:13
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Golf MK3 Peale mootoriswappi probleem

Lugemata postitus Postitas Cyrt4k » 07 Mai 2019, 19:07

Suured tänud kasutajale CD-R probleemile koheselt lahenduse leidmisel!

Ma ei osanud süveneda sellesse, et isegi armatuuris ükski tuli põlema ei hakanud ja elekter on minujaoks väga võõras asi.
Selgus ka, et mul ei ole mitte 2E mootor vaid ADY.

Igaljuhul jah, kui kellegil vedeleb ADY mootorile Siemensi aju (037 906 025A [võib olla ka B]) siis võib märku anda.

Vasta

Mine “Elektroonika”