VW Sharan püsikiiruse hoidja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Sharan püsikiiruse hoidja
Tere.
Nimelt mure püsikiiruse hoidjaga. Autoks on vw sharan 1998aastast ja mootor 1,9 tdi 81kw ja automaat käigukast.
Auto sai ostetud ja siis juba püsikas ei töödanud. nüüd käisin remonditöökojas ja veetsin seal kaks pikka päeva. Esimese avastusena tegime et üks juhe kangi tagant katki. tööle ei hakanud. Siis sai ära mõõdetud teise sama auto pealt võetud kangi signaalid ja minu omal toimis samatmoodi kõik. Järgmise etapina võtsin teiselt autolt terve kangide süsteemi ja panin enda omale peale, ei juhtunud mitte midagi. järgmiseks sai proovitud teise auto pealt mootori aju(koos immo plokiga), ilma muutusteta, sai siis võetud veel käigukasti aju ja enda omale peale topitud, ikka ilma muutusteta. Kaevasime mööda elektri skeeme ja jõudsime järeldusele, et kiiruse juhe tuleb kõigepealt kelladeplokki ja siis sealt ajusse, arvuti taha ja üllatusüllatus kiirus ei jõuagi ajusse (kellaplokki jõuab, kuna spidomeeter töötab). Sai teise auto peal proovitud veel üle, et seal jõuab ilusti kõik ajusse. panime siis teise auto kellaploki minu auto peale, aga ikkagi ei midagi(võib olla ka ploki erinevus, kuna auto, mille pealt sai see võteud on ford galaxy ja ghia versioon, seal ka kompuuter ja natuke rohkem tulesi....kuigi peaks istuma üksühele ford ja vw). Esmaspäev saan proovida volkari oma, millel pole kompuutrit. Kui kellegil on olnud samasugust juhust ja vea ülesse leidnud, siis võite oma teadmisi jagada, jään huviga ootama. ootan ka teisi adekvaatseid vastuseid.
NB: püsika juhtmed sai kõik läbi "helistatud" ja toimivad. Üks ots, mis läheb käigukasti, sinna tuleb ka peale 35km/h vool"+" taha. samuti kontrollitud ka piduri konn. kellaplokil ja ajul mõned külmjoote kahtlusega jooted sai ka üle joodetud.
Ette tänades
Asko
56476287
Nimelt mure püsikiiruse hoidjaga. Autoks on vw sharan 1998aastast ja mootor 1,9 tdi 81kw ja automaat käigukast.
Auto sai ostetud ja siis juba püsikas ei töödanud. nüüd käisin remonditöökojas ja veetsin seal kaks pikka päeva. Esimese avastusena tegime et üks juhe kangi tagant katki. tööle ei hakanud. Siis sai ära mõõdetud teise sama auto pealt võetud kangi signaalid ja minu omal toimis samatmoodi kõik. Järgmise etapina võtsin teiselt autolt terve kangide süsteemi ja panin enda omale peale, ei juhtunud mitte midagi. järgmiseks sai proovitud teise auto pealt mootori aju(koos immo plokiga), ilma muutusteta, sai siis võetud veel käigukasti aju ja enda omale peale topitud, ikka ilma muutusteta. Kaevasime mööda elektri skeeme ja jõudsime järeldusele, et kiiruse juhe tuleb kõigepealt kelladeplokki ja siis sealt ajusse, arvuti taha ja üllatusüllatus kiirus ei jõuagi ajusse (kellaplokki jõuab, kuna spidomeeter töötab). Sai teise auto peal proovitud veel üle, et seal jõuab ilusti kõik ajusse. panime siis teise auto kellaploki minu auto peale, aga ikkagi ei midagi(võib olla ka ploki erinevus, kuna auto, mille pealt sai see võteud on ford galaxy ja ghia versioon, seal ka kompuuter ja natuke rohkem tulesi....kuigi peaks istuma üksühele ford ja vw). Esmaspäev saan proovida volkari oma, millel pole kompuutrit. Kui kellegil on olnud samasugust juhust ja vea ülesse leidnud, siis võite oma teadmisi jagada, jään huviga ootama. ootan ka teisi adekvaatseid vastuseid.
NB: püsika juhtmed sai kõik läbi "helistatud" ja toimivad. Üks ots, mis läheb käigukasti, sinna tuleb ka peale 35km/h vool"+" taha. samuti kontrollitud ka piduri konn. kellaplokil ja ajul mõned külmjoote kahtlusega jooted sai ka üle joodetud.
Ette tänades
Asko
56476287
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: VW Sharan püsikiiruse hoidja
mida diagnostika näitas?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: VW Sharan püsikiiruse hoidja
Täna sai siis proovida ka teisi kellasid. Kiirus ei jõudnud ikka ajusse. Ilmselt on nendes kellades ka vahe sees, sest minul hakkas auto kiirust valetama madalamaks (päris palju) ja teisel autol rohkemaks, samuti ei töödanud teisel autol ka minu kelladega püsikiiruse hoidja. Mõistus hakkab otsa saama ja peas juba 10 halli karva
Aidake, kes oskab! iga arvamus on teretulnud!
Asko
Aidake, kes oskab! iga arvamus on teretulnud!
Asko
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: VW Sharan püsikiiruse hoidja
Kodeeringud on ikka kõik tehtud?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ing_Values" onclick="window.open(this.href);return false;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ing_Values" onclick="window.open(this.href);return false;
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: VW Sharan püsikiiruse hoidja
Kodeeringud on kõik tehtud.
Kui leidub Järvamaal kedagi, kes omab samuti selle kerega 1,9 tdi automaatkastiga ja püsikiirusehoidjaga sharani ja oleks nõus andma korraks oma spidoplokki, et saaks proovida korra. Siis andke märku, kas siin PS või askop2rl@gmail.com või 56476287
Kui leidub Järvamaal kedagi, kes omab samuti selle kerega 1,9 tdi automaatkastiga ja püsikiirusehoidjaga sharani ja oleks nõus andma korraks oma spidoplokki, et saaks proovida korra. Siis andke märku, kas siin PS või askop2rl@gmail.com või 56476287
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 08 Okt 2008, 12:58
- Telefon: 53 452 456
- Auto: Passat 2002
- Asukoht: Klaasipealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Sharan püsikiiruse hoidja
Kaevan vana teema üles. Mu 81kw sharanil siduril lüliti olemas, seega valmidus olemas? Püsika kangi tahan, tuleb passati kang panna?