Viga P1570

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
surdnA
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Dets 2011, 14:50
Auto: vw passat B6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Viga P1570

Lugemata postitus Postitas surdnA » 18 Juul 2013, 17:49

Tervitus!

Kas keegi teab mida teha sellise veaga, "P1570". Viga siis selline, et auto käivitamisel sureb mootor kohe välja ning jääb vilkuma eelsüüteküünla kollane tuli ja kiri "engine fault workshop", nii 3-5 käivitamist ja saab mootori tööle.

Käisin ka juhtme otsas, mis näitas "P1570 engine control unit is disabled"

Tänud ette!

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas tlauri » 18 Juul 2013, 18:00

Eelkõige viitab immo veale. Seda võib põhjustada ka üldised toiteenergia probleemid. Kui on uus aku pandud siis kindlasti peab ka laadimise moodul olema aku tüübile progetud mitte niisama aku sisse visatud ja minek.
Viga võib muidugi ka võtmes olla ja selle saad varuvõtmega hõlpsalt välistada.

Lisategevused siin:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 570/005488" onclick="window.open(this.href);return false;
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2057
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas siLc » 18 Juul 2013, 18:30

Mis ajast on Passat B6-l aku haldusmoodul? Ega see Audi A6 C6 pole :D

surdnA
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Dets 2011, 14:50
Auto: vw passat B6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas surdnA » 18 Juul 2013, 19:03

Wiki-st lugesin ise ka, et immo viga, aga küsimus on, et mida teha, et antud viga kõrvaldada
Viimati muutis surdnA, 18 Juul 2013, 19:04, muudetud 1 kord kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas tlauri » 18 Juul 2013, 19:07

Täna õhtul ja minu peas; õhtune nalja koht täiega, paras mulle :dork: :dork:
siLc kirjutas:Mis ajast on Passat B6-l aku haldusmoodul? Ega see Audi A6 C6 pole :D
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas tlauri » 18 Juul 2013, 19:10

Seal on üldjoones kõik kirjeldatud, mida teha. Proovid teise võtme ja kaabel järgi ja kontrollima.
surdnA kirjutas:Wiki-st lugesin ise ka, et immo viga, aga küsimus on, et mida teha, et antud viga kõrvaldada
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

surdnA
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Dets 2011, 14:50
Auto: vw passat B6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas surdnA » 18 Juul 2013, 19:27

Sorri! unustasin mainida, et teise võtmega sama jama.

Kirjas on Wikis, et viga võib olla toiteahelas??? Kust seda otsida, kus tehase immo ja tema toide asuvad???

NB! võtmele viitaks viga P1750
Viimati muutis surdnA, 18 Juul 2013, 19:33, muudetud 1 kord kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas tlauri » 18 Juul 2013, 19:39

Silmas peetakse seda, et üldine pardapinge on veaga või immo ja mootori mooduleid on tabanud pingelangus. Mootori toiterelee kindlasti kontrollida ehk kõik, mis seal kirjas. Immo on kelladega koos. Kaabliga saab seda kontrollida.
surdnA kirjutas: Kirjas on Wikis, et viga võib olla toiteahelas??? Kust seda otsida, kus tehase immo ja tema toide asuvad???
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2057
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas siLc » 18 Juul 2013, 19:39

Head lugemist...

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_339.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_340_d1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_340_d2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5365
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Juul 2013, 20:26

tlauri kirjutas:........ Immo on kelladega koos. Kaabliga saab seda kontrollida............
Tark nagu sitahark. Tõmba oma targutamistega tagasi nats, viimased paari päeva postid on su nn hülge mö** täis. Ausalt juba tüütavaks muutub. B6-l ei saa sa mingit immot ei kaabliga ega kaablita kelladest kätte, sest seda pole seal lihtsalt :shock:
Kõik kogemustega meeste jutt on sinuarust bs, ainult sina tead kõike.
Jätad väga sellise T6nise mulje, kes teab kõike, kuid samas enamus mida suust välja ajad on sulaselge lollus.





Sorry OT, aga ma pidin selle välja ütlema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas tlauri » 18 Juul 2013, 20:44

Tänan märkuse eest, abivalmitu parandus asjakohane ja immo on mustas karbis rooli all.
Muus osas olen absoluutselt kõigutamatu - soovid välja elada, vabale maale omaselt võid seda oma nime vääriliselt teha ka siin. Kurb, kui elu nii igav ja "peab" foorumis oma elu elamata kellegi mõtteid ja arvamustest toituma.
jussike kirjutas:
tlauri kirjutas:........ Immo on kelladega koos. Kaabliga saab seda kontrollida............
Tark nagu sitahark. Tõmba oma targutamistega tagasi nats, viimased paari päeva postid on su nn hülge mö** täis. Ausalt juba tüütavaks muutub. B6-l ei saa sa mingit immot ei kaabliga ega kaablita kelladest kätte, sest seda pole seal lihtsalt :shock:
Kõik kogemustega meeste jutt on sinuarust bs, ainult sina tead kõike.
Jätad väga sellise T6nise mulje, kes teab kõike, kuid samas enamus mida suust välja ajad on sulaselge lollus.





Sorry OT, aga ma pidin selle välja ütlema.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5365
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Juul 2013, 20:53

Aga miks siis sinu mõtted ja väited peaksid tõesemad olema kui teiste omad?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas tlauri » 18 Juul 2013, 21:16

See on avalik foorum, avalike mõtete ja arvamustega.Mul mulje, et Sul vist halb päev seljataga, kui nii isiklikult võtad või irriteerib.
jussike kirjutas:Aga miks siis sinu mõtted ja väited peaksid tõesemad olema kui teiste omad?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

surdnA
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Dets 2011, 14:50
Auto: vw passat B6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas surdnA » 18 Juul 2013, 21:32

tlauri kirjutas: immo on mustas karbis rooli all.
Kas immo toiteplokk on ka seal või eraldid?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5365
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Juul 2013, 21:37

Päev oli täitsa tavaline. Irriteerib lihtsalt see, et surud jõuliselt oma arvamust puhta tõena teistele peale , tehes teiste arvamuse maatasa. Võiksid enne ikka mõelda mida kirjutada, kui pole oma väites kindel jäta parem kirjutamata. Keegi mitteteadjam võib ju su vale diagnoosi või juhise tõttu midagi hullemini peeti keerata.


Aitab OT, moded saavad jälle natuke kustutada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas tlauri » 18 Juul 2013, 22:01

Selles kontekstis jah kõik kokku on üks moodul.
surdnA kirjutas:
tlauri kirjutas: immo on mustas karbis rooli all.
Kas immo toiteplokk on ka seal või eraldid?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

surdnA
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Dets 2011, 14:50
Auto: vw passat B6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas surdnA » 22 Juul 2013, 20:44

Tere jälle!

Kas ma saan õieti aru, et immo viga tuleb vigasest roolilukust?


Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Part No SW: 03G 997 021 J HW: 028 101 271 9
Component: R4 2,0L EDC G000AG 3898
Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000078
Shop #: WSC 76503 123 78056
VCID: 3064A7AAA3F4459E3F5

1 Fault Found
005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 26
Mileage: 238147 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.27
Time: 11:35:49

Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101011
Bin. Bits: 11000000
(no units): 33.0

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb
Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K
Component: IMMO 038 0367
Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000
Shop #: WSC 131071 1023 2097151
VCID: 3260ADA2ADF8778E491

Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 D
Component: ELV 024 0370
3C0905861D ELV 024 0370

2 Faults Found
02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 51
Mileage: 238955 km
Time Indication: 0
Date: 2013.07.15
Time: 17:19:23

02811 - Control Module for Electronic Steering Column Lock (J764)
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 105
Reset counter: 55
Mileage: 238955 km
Time Indication: 0
Date: 2013.07.15
Time: 17:19:23

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1123
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 34 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas volkar » 22 Juul 2013, 21:12

surdnA kirjutas:Tere jälle!

Kas ma saan õieti aru, et immo viga tuleb vigasest roolilukust?

Nii ta on, tuttavad sümptomid.
Peale rooliluku vahetust omal vead ei ilmunud enam.
Viimati muutis volkar, 22 Juul 2013, 21:13, muudetud 1 kord kokku.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Andrusito
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 01 Mai 2012, 20:11
Auto: VW Passat B6 2.0 FSI BVY 6-manual
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas Andrusito » 23 Juul 2013, 17:25

Eelmisel aastal on ka umbes 5 korda roolilukk tervist saatnud. See aasta veel pole, aga käivitan autod ka rahulikult oodates millal tulekesed armatuuril kustuvad siis käivitan mootorit ja parkides üritan kui saab rattad otse asendis jatta. Vaatame millal jargmine kord juhtub. Ja nagu ma sain aru kogu probleemiks on kulunud väiksed lõpulülitid roolilukkul ja nende pärast vahetakse terve plokki ja uuesti kodeeritakse immo-d.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Juul 2013, 17:36

Keegi ju vahetas alles ainult need lülitid välja. Alguses oligi, et VW ei pakkunud lüliteid eraldi, kuid hiljem hakkas.
Võibolla jaan muu plokkiga segamini :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Andrusito
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 01 Mai 2012, 20:11
Auto: VW Passat B6 2.0 FSI BVY 6-manual
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas Andrusito » 23 Juul 2013, 19:34

Kunagi vist oli et vahetati terve roolisamba mis oli väga kallis lõbu, ja praegu vahetatakse roolilukku. Kui keegi pakkub ainult lülitide vahetust poleks küll paha aga kas saab need kuskilt tellida...

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas R36 » 23 Juul 2013, 20:43

Tellida saad igaltpoolt aga ilmselt igaltpoolt saad a osa, sest selliseid juppe b väga ei tehta. Töö ilmselt esindus, sest see ikka väga spetsiifiline töö.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

kal
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09 Mär 2004, 16:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas kal » 28 Apr 2015, 10:41

Tundub, et mul ka vist sama viga. Kas on selgust saanud, kas neid lüliteid ikka saab eraldi osta ja vahetatakse neid eraldi?

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 824
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Viga P1570

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 28 Apr 2015, 10:49

kal kirjutas:Tundub, et mul ka vist sama viga. Kas on selgust saanud, kas neid lüliteid ikka saab eraldi osta ja vahetatakse neid eraldi?
ei ole sul mingeid lüliteid, väsib ära roolisamba lukk. Esindus pakub sulle uue osa ja tööraha tahab ka. tööraha jäi minul 98 euri + mingid sendid poltide eest
varuosa hind oli 107,11 euri.
Ise venitasin 3-4 kuud aga see jebimine läks aina hullemaks. Lõpuls kulus 10-15 min et auto käima saaks.
NB! pakuvad kui süütelukk
Viimati muutis anonymous2, 28 Apr 2015, 10:50, muudetud 2 korda kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Vasta

Mine “Elektroonika”