K: G2 k?ttekulu n?idik

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kiwa
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 04 Juun 2005, 09:06
Asukoht: Valga, Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: G2 k?ttekulu n?idik

Lugemata postitus Postitas Kiwa » 21 Okt 2005, 12:50

Jutt siis selline, et mu g2-le on paigaldatud gti kellade plokk, kus on seieriga keskmise k?ttekulu n?idik.. mul on 66 kw mehhaanilise pritsega mootor.. kas mul on v?imalik see n?idik t??le saada ja mida ma peaks selle jaoks tegema?ette t?nades Kiwa!!

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mclx » 22 Okt 2005, 09:32

vaakumit on vaja kuskilt v?tta, voolik vea n?idikust k?ttes?steemi juurde kust vaakumit saad

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 22 Okt 2005, 15:28

Algselt postitas: mclx
vaakumit on vaja kuskilt v?tta, voolik vea n?idikust k?ttes?steemi juurde kust vaakumit saad
...ehk siis sisselaskekollektori k?lge.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kiwa
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 04 Juun 2005, 09:06
Asukoht: Valga, Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Kiwa » 27 Nov 2005, 00:10

vedasin vaakumi ?ra... kusjuures proovisin t??tava mootoriga vaakumit.. panin keele vastu vooliku otsa ja vaakum oli olemas... ?hendasin vooliku otsa n?idiku k?lge, s?itsin ringi, aga n?idikuga ei toimunud mitte midagi.. milles v?ib probleem olla?

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mclx » 09 Jaan 2006, 19:10

enda omal ka n??d see ecomaiser vms.. k?ljes http://kirk.pri.ee/pic/golf/P9190529.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ei ole proovind teda kuhugi ?hendada, aga idee j?rgi peaks ta karpaga mootoril kuhugi karpa k?lge k?ima, v?i kuis see s?steem toimib?
kel sama asi peal, saab ehk j?rgi uurida?

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 09 Jaan 2006, 19:35

K?tusekulu n?idik ehk ?konomeeter. ?konomaiser on karburaatori detail, mille ?lesandeks on k??tesegu rikastamine mootori suurel koormusel (ja lahjendatuna hoidmine osalisel koormusel).

Voolik peaks k?ima piduriv?imu vooliku kollektoripoolses otsas oleva julli vaba otsa k?lge.

Kui kellelgi selline tahhokaga n?idikuteplokk peaks ?le olema nagu mclx-i pandud pildil, siis saatku PS.

[Edited on 10-1-2006 by pppp]

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mclx » 09 Jaan 2006, 21:47

mu masinal originaalis ei olnud muidugi selline. keegi t?i ta kuskilt kunagi mulle... aga ei m?leta kes ja kuna :P.
auto ise 1,3 karburaatoriga, siiamaani ei ole viitsind seda ?komeetrit k?ima panna, aga esimesel v?imalusel proovin ?ra kui n??d aega ja viitsimist on.
aga seal ?ko peal on mingi tuluke ka veel vist, kas to ka funktsioneerib kuidagi?

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 09 Jaan 2006, 23:16

See on k?iguvahetustuli (n?itab, millal on paras aeg k?ik ?les vahetada, et ?kos?itu teha). Et see funktsiks, peab k?igukasti k?ljes spets l?liti olema ja spets juhtplokk veel lisakse sellele (asus originaalis releedeplokis).

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mclx » 10 Jaan 2006, 17:56

83 aasta 1,3 masinal seda vist ilmselt pole ? :P

adebiisi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas adebiisi » 10 Jaan 2006, 18:19

sry OT aga kuidas see keskmist arvutab ? n?iteks kui G3 k??nlad on tahamsed v?i nii.....kas see n?idikul ka kajastub ?

stennadi
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 15 Juun 2004, 16:05
Auto: Golf 4 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas stennadi » 10 Jaan 2006, 18:20

niisiisn 1984 aasta passatil k?ib asi nii et esimesed 4 k?iku t??tab tuli mis hakkab p?lema kui peaks k?iku vahetama. (t?ielik bullshit imho) Ja siis kui panna 5 h?ppab nurga tagant v?lja seier mis hakkab n?itama k?tuse hetkekulu ja teeb seda kusjuures p?ris t?pselt. Selleks et n?idik aru saaks mis k?ik on , siis on k?igukangi uures mingid l?litid ja juhtmed, mis t?psemalt pole v?lja uurinud.
Igaljuhul see vaakumvoolik mis seieri t??le paneb k?ib jagajasse (sinna vaakum s??tekorrektori k?lge) mitte karburaatorisse ega ploki k?lge. Vat nii.

Vasta

Mine “Elektroonika”