Passat B6 elektriline käsipidur jamab jälle

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
juurikas14
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:32
Telefon: 5206216
Auto: VW T6 multivan- highline
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Passat B6 elektriline käsipidur jamab jälle

Lugemata postitus Postitas juurikas14 » 15 Okt 2014, 21:29

Tere

Jälle hakkas elektriline käsipidur B6 passatil jamama. Käsipiduri ja piduri tuled põlevad ja veateate signaal lärmab. Muidu pidurid lähevad peale ja tulevad maha. Kas on parempoolne mootor küpse või mõni kontakt, pole veel uurinud. Panen ka veateate:


Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.CLB
Control Module Part Number: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B
Component and/or Version: EPB VC8HC001 013 0001
Software Coding: 0000011
Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
VCID: 2171C3FDF88A8A16B49-8074
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
011 - Open Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 22
Reset counter: 40
Mileage: 269624 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.09
Time: 16:14:25

Freeze Frame:
Voltage: 14.60 V
Count: 103
Viimati muutis J.Aru, 04 Sept 2018, 14:29, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja lõpust punkt eemaldatud

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Passat B6 elektriline käsipidur jamab jälle.

Lugemata postitus Postitas R36 » 15 Okt 2014, 21:50

Softiuuendust käsipiduri ajule oled küsinud?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Passat B6 elektriline käsipidur jamab jälle.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Mär 2015, 19:38

Hetkel sarnane probleem ühe autoga, eriti süveneda ei jõudnud veel.
Kas keegi pole juhuslikult mõõtnud elektrimootori enda takistust, palju see olema peaks?
Väga ebamugav on testriga mõõta otse mootori klemmidelt, stabika kont on jalus. Kuidagi sai mõõdetud ja tulemuseks 0.6 oomi korras mootoril ja 3.2 oomi viga andval mootoril. Kas selle põhjal võiks midagi arvata?

janar
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Mär 2008, 12:21
Auto: VW B6
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B6 elektriline käsipidur jamab jälle.

Lugemata postitus Postitas janar » 09 Juun 2015, 11:24

Ei hakanud uut teemat tegema kuna minu mure haakub sellega. Nimelt jäi pidur peale ja peale väikest lammutamist selgus, et supporti poolel on hambad maha kulunud, mootor ise ringi käib. Kas keegi oskab öelda selle vidina nime, mille sees need hambad on, ei oska õiget varuosa kuskilt küsida?

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0698/2 ... _large.png" onclick="window.open(this.href);return false;

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Passat B6 elektriline käsipidur jamab jälle.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 13 Aug 2018, 18:17

Sarnane probleem ühe Passatiga, hambad maas mootori ühenduses, võib-olla on info abiks kellelegi:
Ühe poole käsipidur enam maha ei tulnud ja mootor oli vait. Ei mäleta enam, et mis veakoodid seal alguses olid, peale kustutamist hakkas mootor jälle häält tegema aga pidur endiselt maha ei tulnud. Uued veakoodid peale nupu plõksutamist olid midagi sellist, et ei saavutata nõutud pingutusjõudu ja ei ole kontakti pidurikettaga, ehk siis elektrimootormootor ei tunne mingit vastupanu määratud aja jooksul. Uurides ja testides jõudsime selleni, et hambad on kulunud mootori ja piduri vahel, kuigi silmaga vaadates ei tundunud väga hull.
Kuna nii piduri kui ka elektrimootori võll pöörlevad teatud takistusega sobiva võtmega keerates, siis testimiseks on kõige lihtsam panna elektrimootor otsa ilma kummitihendita ja poltideta ja proovida neid pöörata teineteise suhtes. Kui saab täiesti vabalt pöörata, siis järelikult hambad kulunud ja haakumine puudub. Omanik ei raatsinud mõlemat uut osta ja panime ainult uue elektrimootori, sest see tundus silmaga vaadates hullem. Ja tulemus see, et endiselt "ei saavutata kontakti kettaga" ,ehk siis endiselt käis üle hammaste ja uuel mootoril ka hambad rikutud. Tuleb vahetada mõlemad korraga või siis ainult uus elektrimootor ja uus võll eelnevas postituses mainitud remondikomplektist. Vigadest õpitakse :D

Vasta

Mine “Elektroonika”