aku tuluke läks põlema

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
averas
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 23 Mär 2014, 14:58
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas averas » 20 Okt 2014, 13:07

Ei tea mis see tähendab? Peab uue aku ostma?

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas Deemu » 20 Okt 2014, 13:24

Esmalt kontrolli laadimine ära.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas tlauri » 20 Okt 2014, 13:25

Uue auto ikka. ;)
Muul juhul kasuta otsingut ja leiad kõik vastused.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

averas
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 23 Mär 2014, 14:58
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas averas » 20 Okt 2014, 13:30

2009 aasta masin...kuidas ma seda laadimist kontrollin?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas tlauri » 20 Okt 2014, 13:37

Voltmeetriga nagu ilmselt juba põhikoolis seda läbiti.;) Või siis arvutiga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Okt 2014, 15:33

averas kirjutas:2009 aasta masin...kuidas ma seda laadimist kontrollin?
Lihtsam oleks viia auto teenindusse ja lasta korda teha, muul juhul võta tester (multimeeter) näppu, nagu soovitati kasuta otsingut ja saad kogu info kuidas ja mida kontrollida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas Krisss » 31 Okt 2014, 12:40

Ei hakanud uut teemat tegema, kuid endal sama mure. Oleks siis ainult, et ta põleks aga ta vilgub täiesti ebakorrapäraselt ja lisaks üürgab armatuuri taga pasun. Veateade tuleb tabloole "Generator Workshop!".
Panin arvuti taha ja monitoorisin natuke seda asja.
Leidsin tdi klubi foorumist
Group 016 (additional heater)

Generator loading
Additional heater
Activation of heater elements
Voltage supply from ECM

Additional heater display is 8 digit number where, left to right, 1 =
nothing
nothing
ECT sensor inoperative
engine started within the last 10 seconds
engine speed below 870 rpm
battery voltage below 9 volts
generator inoperative
ECT exceeds 70 C-80C (158F - 176F), or intake air temp exceeds 5C (41F)
Siin siis graafik. See juhtus peale pingutusrulliku ning generaatori siduri/rulliku vahetust. Sõitsin ca 400km ja häda miskit. Ühel niiskel hommikul siis selline jama.
Anomaalia kestnus ca nädal. (vahel ühtlastel pööretel kaob see aku tule vilkumine ära///1200-1300rpm/min)

Graafik siis allpool...
(Rpm - vasakpoolse telje järgi kuvatud, Laadimine ja voldid parempoolse telje järgi.)
http://www.upload.ee/image/4335188/aku_laadimine.jpg
Idle pöörel natu laeks 70%-ga kuid suurematel healjuhul 20-30%ga.
Samas aku tuli piiksus terve selle teekonna mis graafikul kujutatud.
1.9TDI, 66kw, 99.a.
Lisaks küsimus selle pistiku kohta mis geneka peal on, mida see teeb?

Parimat, Kriss
Viimati muutis Krisss, 31 Okt 2014, 14:00, muudetud 1 kord kokku.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas tlauri » 31 Okt 2014, 12:44

Mis mootor? Muidu selle jutu peale tuleb ainult 1 soovitus: osta uus auto.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas Krisss » 31 Okt 2014, 13:59

tlauri kirjutas:Mis mootor? Muidu selle jutu peale tuleb ainult 1 soovitus: osta uus auto.
my bad, 1,9TDI 66kw 99a.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas tlauri » 31 Okt 2014, 15:01

Mis läbisõit genekal? Harju on vahetatud? Pigem mehhaaniline viga. Kruvi harjade moodul välja ja vaata, kas sokli sees harjad liiguvad/üldse midagi peale saab liikuda(?) Induktsioonid on nii tugevad, et pingepiigid ei peagi kohe kukkuma. Harjad võivad ka pikka aega seal "hõljuda" enne, kui pikk piiks. Ehk siis, kui mingi aeg nii veel sõidad siis ilmselt jääb lõpuks punane peale. Ühtlasi vaata ka kõik ühendused/kinnitused üle; sh harjade mooduli ühenduskohad + kinnitusmutrite olemasolu jne.
See juhe seal ilmselt tahho (must/punane).
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: aku tuluke läks põlema

Lugemata postitus Postitas Krisss » 01 Nov 2014, 16:45

Läbisõit teadmata. Auto ca 2 aastat minu käes olnud, kuid olen täheldanud mõned korrad ca. aasta tagasi sellist vilkumist,
    kuid seda ainult korraks (1-2 min) ja peale seda on kadunud.
    Otsin esmaspäeval melasi autost endale harjad ja kakun selle geneka maha.
    Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

    Krisss
    Huviline
    Postitusi: 254
    Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 0
    Tänatud: 0

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas Krisss » 03 Nov 2014, 20:54

    Harjad ära vahetatud, kuid aku tuli ikka vilgub...
    Sõites on pinge ühtlaselt 13,91-14.14 (pingeregulaator justkui toimetaks) (kui süüde sisse panna siis pinge 12.5V)
    Lisaks võib nt 1400rpm (70km/h) sõita kümneid kilomeetreid, kuid tuli vilkuma ei hakka...
    Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

    tlauri
    Huviline
    Postitusi: 1666
    Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 0
    Tänatud: 24 korda

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas tlauri » 03 Nov 2014, 21:05

    Starter tuleb alati järgi nagu kellavärk?
    51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

    allan69
    Huviline
    Postitusi: 26
    Liitunud: 15 Okt 2009, 12:16
    Auto: Golf7 2017 2.0 110kw
    Asukoht: Ida-Virumaa
    Tänanud: 0
    Tänatud: 0

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas allan69 » 03 Nov 2014, 21:21

    Oli justsama samasugune probleem ,autoks 2009 a.Passat mootor 2.0 103kw,CBAB,lõi vabakäigul joostes akutule põlema ,gaasi andes kustus.Sai kontrollitud siis aku pealt ,ainult 11,51v andis välja ,pööretega 11.94, Sai hakatud generaatorit maha võtma ülesse ei saa tulla ,kõrgsurvepump otse geneka peal,ettepoole ka ei tule ,tuli esiots lahti lammutada ,siis tuli välja.Selgus ,et üks hari täitsa kutu ,kolletori rajad täitsa kulunud.Tuttav elektrik vahetas nii rajad kui harjad,lappasime kokku tagasi 3-4 tundi ja läkski käima,laadimine tühjalt 13,4v,gaasiga üle 14-ne kõvasti.Vahetult enne remonti sõites hakkasid ükshaaval igasugused tulukesed põlema,tõmbasid akutühjaks,pärast uuesti proovides(pärast remonti)käivitus üllatavalt koheselt.Aku on muidugi lahja võitu peal ,61Ah 540A,tuleb enne talve ära vahetada,kuigi eelmisel talvel -25 -ga käivitus ilusti.Ja akutuli muidugi enam ei põle.

    Krisss
    Huviline
    Postitusi: 254
    Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 0
    Tänatud: 0

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas Krisss » 03 Nov 2014, 21:39

    tlauri kirjutas:Starter tuleb alati järgi nagu kellavärk?
    Käivitamisega pole probleeme olnud. Juba paar nädalat, kui see anomaalia on, käivitub poolest pöördest ja sõidab seni kaua vaja. Tuuritamisel pole täheldanud ka tulede heledamaks muutumist. Kõik nagu toimiks, kuid aku tuli + pasun käivad moraalselt närvidele...

    Link ka allapoole tänasest testimisest, kui harjad vahetatud. Vahepeal sai klõpsitud ka MARKING nuppu... allpool näha kus piiksub.. Mingisugust seost sellel pole..
    http://www.upload.ee/files/4341566/laadimine.xls.html" onclick="window.open(this.href);return false;
    Viimati muutis Krisss, 03 Nov 2014, 21:49, muudetud 2 korda kokku.
    Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

    tlauri
    Huviline
    Postitusi: 1666
    Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 0
    Tänatud: 24 korda

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas tlauri » 03 Nov 2014, 22:22

    Näidikute testi oled vaadanud? Seal ilmselt siiski kõik testi ajal toimib aga ikkagi saab olla instrument panelis mingi mehhaaniline rike. Kui gene on sisemise ergutusega siis viga saab peita vabalt instrument panel osas või siis juhtmestikus. Kellad välja võetud ja pole korralikult kokku pandud/tagasi pandud? See selgitaks, miks pardapinge joon ok.
    51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

    Krisss
    Huviline
    Postitusi: 254
    Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 0
    Tänatud: 0

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas Krisss » 09 Nov 2014, 11:54

    Test midagi ei näidanud tõesti, kuid peale harjade vaetust tegi naine kahe päeva jooksul 400 km sõidu ning peale esimest 100km lakkas aku tuli vilkumast. Praegu siis sellises olukorras, kus peale käivitamist vahel viskab korraks seda tuld, kuid peale seda on vaikus.
    Tuli ka meelde see, et enne seda jama jooksis geneka sidur/rull ära ning kapoti alune oli (punast) laagri tolmu vms täis. Vb jooksis ka sinna võllile, kus harjad peal jooksevad ning ühendus muutus viletsaks...(samas laadimine ju toimis)
    Huvitav anomaalia...
    Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

    tlauri
    Huviline
    Postitusi: 1666
    Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 0
    Tänatud: 24 korda

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas tlauri » 09 Nov 2014, 13:37

    Ikkagi ei saa välistada ka geneka sisemist kahjustust. See võib olla staatori mähisega seotud või siis pingeregulaatoriga samas siinis oleva ahelaga. Sellised olukorrad on ka tihti argumendiks, miks on kasulikum remonti vajav genekas kohe vahetusdetailina uue geneka vastu vahetada.
    51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

    Krisss
    Huviline
    Postitusi: 254
    Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
    Asukoht: Tallinn
    Tänanud: 0
    Tänatud: 0

    Re: aku tuluke läks põlema

    Lugemata postitus Postitas Krisss » 29 Juun 2015, 23:31

    Kuna auto läheb müüki siis hakkasin mootoriruumi pesema ning avastasin ühe huvitava asja. Nimelt eeldan, et see võis ka aku tuld vilgutada. Geneka ergutuse kaabel on just selline vt. pilti. (katkine koht asub suhteliselt mootori taga, raskesti nähtav)
    Kõri oli vastu metallist raami ning kui kõri natuke lahti lõikasin olin isegi natuke rõõmus. :D Plaanisin vahepeal geneka vahetust...
    Pilt
    Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

    Vasta

    Mine “Elektroonika”