Bensiinipump

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 14 Dets 2014, 18:07

Tere!
Autoks on G3 1.8 66kw

Mure siis selline, et sõidu pealt jäi auto seisma, sai siis koju veetud ja jõutud järelduseni, et bensiinipump ei tööta ja põhjus on selles, et voolu ei tule pumbale peale, arvasin, et relee jamab, vahetasin selle ära, kuid ikka sama seis.. Uurisin edasi ja sain aru, et vool ei tule isegi kaitsmeni mitte, kaitse ise korras, pump ka korras, proovisin aku pealt. Mõistus otsas, aga auto on vaja liikuma saada..
Eelmise omaniku poolt on süütelukupõhi vahetatud, kuid võib ju ikkagi selle viga ka olla? Kontrollida saab seda kuidagi?
Voolu vedasin kaitsmele peale maki + juhtmest, kuid ikka ei jõua vool pumbani..
Olen lugenud, et kuidagi saab otse ka voolu vedada ajutiselt nii, et pumbale liiga ei tee? Oleks täpsemini vaja teada seda, et kuidas kuhu ja mida vedama peab.

Ettetänades: Tauri
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

WildGolf
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
Auto: Golf III VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas WildGolf » 17 Dets 2014, 06:39

Tere.

Proovi panna bensu pumba releele, kōige väiksem klemm lisa mass külge. Vaata kas siis töötab.

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 17 Dets 2014, 20:29

Nii WildGolf, vedasin relle väikseimale klemmile -juhtme peale, tuli taha pumba juhtmetesse vool, punase-kollasest juhtme pesasse asetasin testri miinuse, mis peaks olema ju pumba - juhe? Pruunile juhtmele asetasin testri + juhtme, näitas tester -12,48V, kas see on siis õige, sest pump niimoodi tööle ei hakanud, võtsin paagi lahti ja vahetasin pumba peal juhtmed ümber, hakkas pump tööle süüde sees, aga seisma ei jää, kas see on õige? (proovin nii, et see ümmargune kaas oli maas paagil ja sain pumbale ligi, lahtise kaanega)
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

WildGolf
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
Auto: Golf III VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas WildGolf » 18 Dets 2014, 05:28

Mul oli selline jama et sōites kadus pump tagant ära. Pidin ootama mingi 2-4 minutit siis hakkas auto tööle. Diagnostikas pandi mulle sellele releele väiksele klemmile lisa mass kuna nemad ei leidnud rohtu. Rohkem ma pole sellega tegelenud aga soovitati auto aju ära vahetada aga ei ole viitsinud kuna auto sōidab. Kui sellele klemmile lisa mass panna siis peab süüte sisse keeramisel koguaeg pump undama. Niisama ära süüdet sees hoia. Mina mingeid teisi juhtmeid ei ole näppinud ega ringi tōstnud.

Edit: Ei saanud aru et kas auto suri ikka välja vōi mis. Nagu aru sain siis pump jäi sul undama kui süüte sisse keerasid. Kui saidki tööle siis mina soovitan sul panna igaks juhuks kaitsme sellele lisajuhtmele vahele. Diagnostikas panti ka. Vahest vaja süüde sees midagi timmida auto juures siis saab kaitsme välja vōtta ja pump ei käi tühja.
Viimati muutis WildGolf, 18 Dets 2014, 05:37, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Dets 2014, 08:47

Tauri375 kirjutas:Nii WildGolf, vedasin relle väikseimale klemmile -juhtme peale, tuli taha pumba juhtmetesse vool, punase-kollasest juhtme pesasse asetasin testri miinuse, mis peaks olema ju pumba - juhe? Pruunile juhtmele asetasin testri + juhtme, näitas tester -12,48V, kas see on siis õige, sest pump niimoodi tööle ei hakanud, võtsin paagi lahti ja vahetasin pumba peal juhtmed ümber, hakkas pump tööle süüde sees, aga seisma ei jää, kas see on õige? (proovin nii, et see ümmargune kaas oli maas paagil ja sain pumbale ligi, lahtise kaanega)
Pruunid juhtmed on VW puhul massi- e. miinusjuhtmed. Antud juhul on testri näit ju õige e. juhtmeid ringi tõsta pole vaja (ja miks peakski järsku pumbale mineva toite polaarsus muutuma?) Kas peale juhtmete ringitõstmist läks mootor ka käima? Viga võib olla tõesti ajus mis ei juhi pumba releed või on kuhugi signa katkestus tehtud mis lakkas töötamast.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Laur » 18 Dets 2014, 11:14

WildGolf kirjutas:Mul oli selline jama et sōites kadus pump tagant ära. Pidin ootama mingi 2-4 minutit siis hakkas auto tööle. Diagnostikas pandi mulle sellele releele väiksele klemmile lisa mass kuna nemad ei leidnud rohtu. Rohkem ma pole sellega tegelenud aga soovitati auto aju ära vahetada aga ei ole viitsinud kuna auto sōidab. Kui sellele klemmile lisa mass panna siis peab süüte sisse keeramisel koguaeg pump undama. Niisama ära süüdet sees hoia. Mina mingeid teisi juhtmeid ei ole näppinud ega ringi tōstnud.

Edit: Ei saanud aru et kas auto suri ikka välja vōi mis. Nagu aru sain siis pump jäi sul undama kui süüte sisse keerasid. Kui saidki tööle siis mina soovitan sul panna igaks juhuks kaitsme sellele lisajuhtmele vahele. Diagnostikas panti ka. Vahest vaja süüde sees midagi timmida auto juures siis saab kaitsme välja vōtta ja pump ei käi tühja.
Mis koht sellist diagnostikat teeb?
M.O.T.T

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 18 Dets 2014, 12:16

GTI kirjutas:
Tauri375 kirjutas:Nii WildGolf, vedasin relle väikseimale klemmile -juhtme peale, tuli taha pumba juhtmetesse vool, punase-kollasest juhtme pesasse asetasin testri miinuse, mis peaks olema ju pumba - juhe? Pruunile juhtmele asetasin testri + juhtme, näitas tester -12,48V, kas see on siis õige, sest pump niimoodi tööle ei hakanud, võtsin paagi lahti ja vahetasin pumba peal juhtmed ümber, hakkas pump tööle süüde sees, aga seisma ei jää, kas see on õige? (proovin nii, et see ümmargune kaas oli maas paagil ja sain pumbale ligi, lahtise kaanega)
Pruunid juhtmed on VW puhul massi- e. miinusjuhtmed. Antud juhul on testri näit ju õige e. juhtmeid ringi tõsta pole vaja (ja miks peakski järsku pumbale mineva toite polaarsus muutuma?) Kas peale juhtmete ringitõstmist läks mootor ka käima? Viga võib olla tõesti ajus mis ei juhi pumba releed või on kuhugi signa katkestus tehtud mis lakkas töötamast.
Testri näit siis jah sel juhul õige, kuid pump niimoodi tööle ei hakanud,kui süüde sees oli ja kui vahetasin juhtmed ümber pruuni ja punase-kollase omavahel siis hakkas pump tööle süüde sees, kuid seisma ei jäänud enam. Kas siis lisa massiga ei jäägi pump süüde sees seisma? või jääb siis, kui kokku tagasi panen selle pumba kaane ja selle võru süsteemi?
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Dets 2014, 14:22

Tauri375 kirjutas:Testri näit siis jah sel juhul õige, kuid pump niimoodi tööle ei hakanud,kui süüde sees oli ja kui vahetasin juhtmed ümber pruuni ja punase-kollase omavahel siis hakkas pump tööle süüde sees, kuid seisma ei jäänud enam. Kas siis lisa massiga ei jäägi pump süüde sees seisma? või jääb siis, kui kokku tagasi panen selle pumba kaane ja selle võru süsteemi?
Pakun et aju juhib pumba releed massiga. Võid selle lisamassi vahele lüliti panna ja selle välja tuua, kus saad vajadusel pumba seisma panna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 18 Dets 2014, 14:46

GTI kirjutas:
Tauri375 kirjutas:Testri näit siis jah sel juhul õige, kuid pump niimoodi tööle ei hakanud,kui süüde sees oli ja kui vahetasin juhtmed ümber pruuni ja punase-kollase omavahel siis hakkas pump tööle süüde sees, kuid seisma ei jäänud enam. Kas siis lisa massiga ei jäägi pump süüde sees seisma? või jääb siis, kui kokku tagasi panen selle pumba kaane ja selle võru süsteemi?
Pakun et aju juhib pumba releed massiga. Võid selle lisamassi vahele lüliti panna ja selle välja tuua, kus saad vajadusel pumba seisma panna.
Et kas siis on oletatavasti ajus viga, või võib kuskil juhtmetes ka olla?
Kas see, et pump on koguaeg järel, kui sõita siis mingit ülemäära suurt survet ei tekita torudesse, või võib nii sõita, et pump koguaeg taga? Ja kas siis peaks lüliti ajutiselt vahele panema ja jätma pumba+ ja- poolused ära vahetama selliseks, nagu ta töötas ja see oleks ajutise lahendusena,(et lisa mass+ lüliti ja valet pidi juhtmed) mõeldav?
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas R36 » 18 Dets 2014, 14:49

See pump töötab sõiduajal koguaeg. Rõhuklapiga reguleeritakse rõhk ja ülejäänu tagasivooluga paaki
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 18 Dets 2014, 14:53

golfi_vend kirjutas:See pump töötab sõiduajal koguaeg. Rõhuklapiga reguleeritakse rõhk ja ülejäänu tagasivooluga paaki
Niiet siis teeb see sama välja, ainult, et pump töötab süüde sees koguaeg?
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

WildGolf
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
Auto: Golf III VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas WildGolf » 18 Dets 2014, 15:13

Ma ju kirjutasingi, et kui süüde sisse jätad siis ongi pump järgi koguaeg lisa massiga. Aga kas said auto sõitma ja enam välja ei sure?

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 18 Dets 2014, 16:53

WildGolf kirjutas:Ma ju kirjutasingi, et kui süüde sisse jätad siis ongi pump järgi koguaeg lisa massiga. Aga kas said auto sõitma ja enam välja ei sure?
Tere!
Homme üritan käima saada, täna ei ole aega.
Üldiselt suur aitäh kõigile vajalike vastuste eest hetkel!
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 19 Dets 2014, 17:43

Nii, täna üritasin käima saada, kuid tulutult.
Nimelt siis mingi paar korda hakkas benapump tööle süüdet andes esialgu, seejärel enam ei toiminud, kontrollisin, kas pumba pistikusse taha tuleb vool, ei tulnud, siis kontrollisin, kas kaitsmele tuleb vool peale-tuleb, aga ei saanud aru mis häda on. Seejärel proovisin kõlarivõimendi +juhtmest voolu võtta ja .võtsin pumba pistikust, ikka ei midagi, edasi proovisin ka kõlarivõimendi -juhet ja pistiku +juhet omavahel, ka nii polnud voolu pumba juhtmetest, enam ei teagi, mida teha..
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

WildGolf
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 20 Nov 2012, 16:54
Auto: Golf III VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas WildGolf » 19 Dets 2014, 18:18

Sul on siis midagi keerukamat seal, kui niimoodi teeb. Mina aidata rohkem ei oska...

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 19 Dets 2014, 18:40

WildGolf kirjutas:Sul on siis midagi keerukamat seal, kui niimoodi teeb. Mina aidata rohkem ei oska...
Eks peab hakkama vaikselt järge ajama juhtmetel, ise ka ei oska kohe mitte midagi teha hetkel, ei oska kuskilt pihtagi hakata.
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 19 Dets 2014, 20:10

Kõik soovitused ja nõuanded on teretulnud....
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

q2800
Huviline
Postitusi: 528
Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
Telefon: 56782346
Skype: Kristjan Velleste
Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
Asukoht: Saku/Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas q2800 » 20 Dets 2014, 15:12

Tavaliselt aitab see, kui auto garaazi ajada ja lihtsalt kogu elektri süsteem üle käia. Alatest akust kuni siis viimase klemmini vaatad üle kõik juhtmed, ühendused, releed, kaitsmed. Leitud vead siis kas parandad või kõrvaldad. Kuigi see on üsna suur ja väga kulukas ajaliselt on lõpp tulemus suht alati väga hea. Nii tead oma auto elektrisüsteemi ülevaadet ja ka seda mis seal varasemalt tehtud on. On igast imesi mul välja tulnud niimodi. Küll tuli üks 2m juhtme jupp mis oli 8 korda juppitatud. Pole ime siis miks vool lõpuni ei jõudnud.

Samas kui sellist asja teha siis juba väga korralikult. Näiteks kõik jupitatud juhmed vahetad täielikult välja, katkised klemmid vahetad ära ja kontrollid releede korrasolekut sama ka kaitsmetega. Igatahes elektrijamad hakkavad pihta juba siis kui näiteks mingi maandus klemm on nii roostes, et ei anna korraliku maandust. Seega tasub ka selliseid asju jälgida.

Aga edu probleemi kõrvaldamisega. Eks ta sul seal kusagil relee/kaitsme karbist pihta hakkab. Sealt ka tasub arvatavasti viga hakkata otsima.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 20 Dets 2014, 18:48

q2800 kirjutas:Tavaliselt aitab see, kui auto garaazi ajada ja lihtsalt kogu elektri süsteem üle käia. Alatest akust kuni siis viimase klemmini vaatad üle kõik juhtmed, ühendused, releed, kaitsmed. Leitud vead siis kas parandad või kõrvaldad. Kuigi see on üsna suur ja väga kulukas ajaliselt on lõpp tulemus suht alati väga hea. Nii tead oma auto elektrisüsteemi ülevaadet ja ka seda mis seal varasemalt tehtud on. On igast imesi mul välja tulnud niimodi. Küll tuli üks 2m juhtme jupp mis oli 8 korda juppitatud. Pole ime siis miks vool lõpuni ei jõudnud.

Samas kui sellist asja teha siis juba väga korralikult. Näiteks kõik jupitatud juhmed vahetad täielikult välja, katkised klemmid vahetad ära ja kontrollid releede korrasolekut sama ka kaitsmetega. Igatahes elektrijamad hakkavad pihta juba siis kui näiteks mingi maandus klemm on nii roostes, et ei anna korraliku maandust. Seega tasub ka selliseid asju jälgida.

Aga edu probleemi kõrvaldamisega. Eks ta sul seal kusagil relee/kaitsme karbist pihta hakkab. Sealt ka tasub arvatavasti viga hakkata otsima.
Kindlasti on selline asi väga teretulnud, arvatavasti lükkangi masina gaeaazi, eemaldan salongist liistud ja vaatan, mis juhtmetega toimub ja ajan näpuga järge, kui ise veani ei jõua, tuleb ühe tuttava elektriku poole pöörduda ja temaga koos juhtmed üle käia, siis peaks veani ka jõudma, märgin veel 'ra, et enne kui auto seisma jäi ja enam ei käivitunud,
tuli ka seda ette, et masin ei käivitunud esimesest korrast, ei lubanud ka mitte, sai paar korda proovitud ja sisi käivitus poolest pöördest, nagu poleks midagi olnudki, vahest ei aidanud mitu korda proovimine ka, siis sai akujuhtmed mõneks minutiks maha võetud, või pandud signa peale ja uuesti maha võetud, ma ei tea, kas nende asjade vahel on mingi seos ka, aga nii sain masina käima, LISAKS veel, et kuu aega enne masinaga teepeale jäämist lõikasin millegipärast lambda [VW Bot: "Keel korda!"] juhtme läbi(1 juhtmega lambda [VW Bot: "Keel korda!"]), sest see ei töödanud, ma ei tea, mis mul mõttes oli, kuid arvasin, et siis võtab vähem bensiini, kui mittetöötav lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur, sest külavahel oli bensiinikulu 20l/100km kohta
Igatahes q2800, aitäh vastuse eest!
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 04 Jaan 2015, 13:36

Tervist!

Pole siiamaani autoga tegeleda saanud, sest garaaz pole vabanenud, kuid tänasest saan auto garaazi.
Keegi hea inimene võiks mulle rääkida bensiinipumba juhtmete kulgemisest mööda autot ja ka seda, et kas nad muudavad oma teekonnal pumbani ka kusagil värvi? Hakkan neid ise ka taga ajama, kuid segaduse vältimiseks ja mõtetuks lammutamiseks küsin üle, et kus naad autol jooksevad, eest taha siis ikka juhipoolse alumise põrandaliistu alt? Ja sealt edasi oletan, et kaitsmeplokki, sealt siis releesse, siis ajju, kuhu jookseb siis vool? Otsustasin üle küsida kõik selle värgi igaksjuhuks :D
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 06 Jaan 2015, 17:27

Tervist!
Täna murdsin auto kallal pead ja tuli lisaks sellele, et bensiinipumbale voolu ei tule välja ka see, et bensiinipump ise enam ei tööta.
Nüüd siis küsimus, et kuidas bensiinipumpa vahetada ja kuidas ta sealt paagist välja peaks käima, kas koos korpusega või kuidas, ise olen vw alal võhik ja pean paremaks küsida teistelt õpetussõnu ja nõud.

Ettetänades: Tauri

(auto vw g3 1.8 66kw, 94 )
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Deemu » 06 Jaan 2015, 18:54

Tauri375 kirjutas:Tervist!
Täna murdsin auto kallal pead ja tuli lisaks sellele, et bensiinipumbale voolu ei tule välja ka see, et bensiinipump ise enam ei tööta.
Nüüd siis küsimus, et kuidas bensiinipumpa vahetada ja kuidas ta sealt paagist välja peaks käima, kas koos korpusega või kuidas, ise olen vw alal võhik ja pean paremaks küsida teistelt õpetussõnu ja nõud.

Ettetänades: Tauri

(auto vw g3 1.8 66kw, 94 )
Keerand pagasiruumis oleval ümaral kaanel kolm kruvi lahti (ilmselt see sul juba tehtud), võtad pistiku ja voolikud lahti ning keerad selle suure nn korgi ära ja näed pumpa koos korpusega. Pump käib ära paagist vastupäeva keerates ja tuleb üles välja.

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 06 Jaan 2015, 20:09

Deemu kirjutas:
Tauri375 kirjutas:Tervist!
Täna murdsin auto kallal pead ja tuli lisaks sellele, et bensiinipumbale voolu ei tule välja ka see, et bensiinipump ise enam ei tööta.
Nüüd siis küsimus, et kuidas bensiinipumpa vahetada ja kuidas ta sealt paagist välja peaks käima, kas koos korpusega või kuidas, ise olen vw alal võhik ja pean paremaks küsida teistelt õpetussõnu ja nõud.

Ettetänades: Tauri

(auto vw g3 1.8 66kw, 94 )
Keerand pagasiruumis oleval ümaral kaanel kolm kruvi lahti (ilmselt see sul juba tehtud), võtad pistiku ja voolikud lahti ning keerad selle suure nn korgi ära ja näed pumpa koos korpusega. Pump käib ära paagist vastupäeva keerates ja tuleb üles välja.
Tere!
Saingi pumba paagist kätte nii, et alumine plastik osa jäi paaki, millelt võtsin näidikujuhtmed küljest lahti, kuid nüüd selgus, et see pump, mis mul oli, mille tahtsin vana asemele panna on kuidagi teistsugune, nimelt on sellel alumise otsa filter kandiline ja pärineb ta 1.6-lt, ma ei tea, kas seda saab sinna aretada, või pean lammutusest uue pumba tooma? Minu pumbal, mille paagist kätte sain oli alumine filter ümar, see korpuse oma ja üleval veel mingi koti moodi filter, pumbad tunduvad erinevad ja nüüd ei teagi, kas saab selle teise ka sinna korpusesse aretada?
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 06 Jaan 2015, 20:29

Pilt

Sellise krempli sain kätte, kuid see pump, mille plaanisin sinna asemele panna, on pump ise oma matellist korpusega ja alumises otsas asetsev filter on kandilise kujuga ja ülemine osa erineb ka, ma ei tea, kas sellisest kirjeldusest oli abi, kuid jah, oli 1.6 pealt pärit ja kujult on natuke erinev. Nüüd ei tea, kas pean uue pumba sebima või saab ka seda kasutada, mis on natuke erinev, siinkohal paluks nõu.

Ettetänades: Tauri
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Tauri375
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 14 Dets 2014, 17:58
Telefon: -
Skype: -
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas Tauri375 » 07 Jaan 2015, 21:42

Õhtust kaasfoorumlased!

Täna tõin lammutusest uue sobiva pumba autole, kuid tahaks nõu selle koha pealt, et kuidas pump paaki tagasi paika saada selle alumise osa sisse nii, et ta jääks sinna ilusti paika, ise ei haa enne susima, kui õpetussõnad kuuldud, paluks väikest seltust selle koha pealt! :)

Meeldivad õhtu jätku teile ja tänud ette: Tauri
Vanasõna ütleb: "kus suitsu seal saaled ringi ja differ sodi"^^

Vasta

Mine “Elektroonika”