Seat Alhambra AG4 käigukasti probleem

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Seat Alhambra AG4 käigukasti probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 07 Mär 2015, 20:41

Probleem Seat Alhambraga:

Vehicle Identification No. VSSZZZ7MZYV501030
Model alhambra
AL
Date of production 16.05.1999
Year 2000
Sales type 7V8988
Engine code AFN
Transmission code DJY
Axle drive
Equipment FV
Roof color 7D
Exterior color / Paint Code 7D / B5N

Kast ei vaheta "D" peal käike, ning käima läheb vaid siis, kui voolu otse suretusklapi peale anda, siis lähevad ka eelsüüte küünlad tööle.
Kaitse nr.4 põleb pidevalt läbi, mootori kaitse.
Käigukastil oli ühel eespool oleval sensoril kaabel läbi, see on nüüd parandatud.

81kw diisel.

Kaabliga näitas käigukastil järgmisi vigu:

00268 - Solenoid valve 6 (N93)
36-10 Open Circuit - intermittent

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No signal

00652 - Gear Monitoring
27-10 Impausible Signal - intermittent

00638 - Engine/Transmission Electrical Connection 2
03-00 - No Signal.

Peale kustutamist jäid alles järgmised vead:

00268 - Solenoid valve 6 (N93)
36-10 Open Circuit - intermittent

00638 - Engine/Transmission Electrical Connection 2
03-00 - No Signal.

..............

Panime voolu suretusklapile peale ja leidis ka mootori aju ülesse, seal siis sellised vead:

00625 - Vehicle Speed Signal
27-00 Impausible Signal

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - intermittent

00532 - Supply Voltage B+
27-00 Impausible Signal

01237 - Fuel Shut - Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -

Peale kustutamist jäid alles:

01237 - Fuel Shut - Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - intermittent

...........

Otsejuhtmega mootor töötab.

Ehk oskab keegi öelda, kuidas saaks immo korda ning kuidas leida 4 kaitsme läbipõlemise põhjus?
Viimati muutis fomoco, 05 Dets 2017, 08:52, muudetud 5 korda kokku.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 08 Mär 2015, 08:15

Niin üks pilt pidevalt läbipõlevast kaitsmest:
http://2.bp.blogspot.com/-WpVXurV4Eeg/V ... C13774.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Proovisin sinna panna nii 10A kui ka 20A, kui võimas sinna originaalis käib?

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas Laur » 08 Mär 2015, 09:11

Pane kaitsme asemele näiteks esitule pirn ja asu uurima, kus kohas lühis on.
M.O.T.T

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 08 Mär 2015, 09:30

Oleks vaja juhtmeskeemi või nimekirja tarbijatest, releedest, mis selle kaitsme taga on.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 15 Mär 2015, 08:47

Ehk viitsib keegi autodatast järgi vaadata, mis tarbijad on selle neljanda kaitsme taga:

http://erinevadpildid.blogspot.com/2015 ... st_14.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas Wizard » 15 Mär 2015, 09:17

Peaks olema karteri tuulutuse soojendus selle taga.
Br.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas romeoD » 15 Mär 2015, 09:22

Vaatasin autodatast, Engine managment, immobilizer - AAA/AJH/ADY/ANU/AMY
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas 100avant » 15 Mär 2015, 13:35

Skeemil toidab seda pumba shut-off valve-t ju fuel shut off control module, mida omakorda toidavad kaitsmed 13 ja 32. Need terved?

See tuulutuse küttekeha on(kui on küljes- minu omal pole kohtagi, kuigi pistik olemas) klapikambrikaane kohal/ turbo sisselaske poole olevas õhulõdvikus või ripub seal lähistel kõrvuti massijuhtmega(mul oli nii). Sama punt mis õhulugejasse läheb.
Autodata järgi ainuke tarbija F4 taga AFN-il.
Viimati muutis 100avant, 15 Mär 2015, 13:36, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 15 Mär 2015, 17:28

Tänud vastuste eest!

Imelikul kombel hakkavad ka eelsüüte küünlad tööle, kui shut off valvele voolu peale panen, kas eelsüüteküünlad peaksid olema eraldi kaitsme peal?
Ehk on neil siiski midagi ühist, peale oletatava lühise?

shut-off valve, fuel shut off control module ja immo käivad omakorda läbi releede?

Õhulugeja juures on jah üks rippuv juhtmepaar, kahjuks või õnneks tuulutuse küttekeha puudub.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas 100avant » 15 Mär 2015, 21:34

Teisel skeemil kannab see control module nime crash control module... Kokkupõrke andur? Ei ole seda enda masina küljest seni otsinud.
Kas see võib olla miskit sellist- http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Sharan-Sea ... 0292044179" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Nii palju on skeemil ühist, et mõlemasse(eelsüüte relee ja see control module) tuleb sisse + kaitsmest nr 32. Kuidas ta seal control module sees liikuda suvatseb, skeem ei kajasta.
Rumal talupojamõistus ütleb et selle suretusklapi vool peaks ikka aju poolt tulema ja moodulist läbi klapi pole liikuma... Aga kindlalt seda väita ei julge.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 25 Mär 2015, 20:35

Vaatame siis probleemi teisest küljest.

Kui süüte sisse paned, siis eelsüüteküünlad ei hakka tööle ja suretusklapile ei tule vool peale.
Näppisin kaitsmeid ja nr.14 kaitset välja tõmmates ja uuesti sisse pannes hakkas asi ilusti tööle, küünlad süttisid, auto käivitus.
14. kaitse järel klõpsusid releed nr. 103 ja 109.
Kuid pikka pidu ei olnud, mõne aja pärast ei hakkanud jällegi eelsüüte küünlad tööle ja releed enam ei klõpsu.
Kaitse terve, kaitsmele tuleb vool peale.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas 100avant » 25 Mär 2015, 23:14

109 relee on mootori aju pearelee. Vahetult 14 kaitsme taga, aga juhtimine aju korraldada. Selle releega on siin enne ka teemasid olnud- http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=98271" onclick="window.open(this.href);return false;
103 relee on ilmselt eelsüüteküünalde relee.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 26 Mär 2015, 23:25

Suur tänu asjaliku info eest, sel releel oligi väike, märkamatu halb joode, jootsin selle üle ja asi toimib nüüd ilusti.
Nädalavahetusel saab veakoodidega jälle tegeleda.

Küsimus solenoidi kohta:
00268 - Solenoid valve 6 (N93)
36-10 Open Circuit - intermittent

Käigukasti aju peaks olema kapoti all, aku juures:
http://1.bp.blogspot.com/-JbCvfH1KK4M/V ... C13838.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Ning kõik need kastis olevad solenoidid peaks sinna pistikusse tulema.
http://1.bp.blogspot.com/-8rJcK6-uZfM/V ... C13837.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk on kellegil selle pistiku "pinout`i"
Millised otsad on N93 omad ja milline peaks olema selle solenoidi takistus.

Huvi pakub ka käigukasti pistiku otsad.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra LIMP mode ja Immo probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 28 Mär 2015, 19:22

Käigukasti otsas oli selline pistik:
http://1.bp.blogspot.com/-Z-SOQ2j7aE8/V ... C13846.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://4.bp.blogspot.com/-GYy20G_YCLc/V ... C13849.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Oleks vaja selle pistiku juhtme skeemi, et kontrollida, kas viga on juhtmes või kastis.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra AG4 käigukasti solenoidi probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 30 Mär 2015, 19:18

Käigukastilt leidsin koodi:
099 321 107

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra AG4 käigukasti solenoidi probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 04 Apr 2015, 10:13

Võtsin julguse kokku ja kerisin õlivanni alt ära.
Õli oli sees tumedama neegri-värvi pruun ja solenoidi pistikud katki.
Panin pistikud pessa, plastikust nipukatega kinni ja nüüd vahetab ilusti käike.
Täna lähen proovin, kas sidur sai liiga palju "retsi" selle avariikäiguga.

Probleemid olid siis järgmised:

Väljasuremist ja käivitus raskusi tekitas relee nr.109 lahti vibreerinud joode, mida sai jootekolviga parandada.
"Limp Mode" põhjustas lahtine ja katkine pistik käigukasti sees.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Seat Alhambra AG4 käigukasti probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 05 Dets 2017, 08:58

Nüüd paar aastat sõidetud ja ilmnesid järgmised probleemid:

*Ühtlase gaasiga sõites, näiteks 90km/h hakkasid pöörded veidi kõikuma, justkui vahepeal kaoks korraks vedu ära, ühtlaste impullsidena, umbes kord sekundis.
Kiirendades veidi libises, kuid sõitmist ei seganud.

*Sõitmisel hakkas kohati, rohkem libisema, mõnikord töötas ilusti kuid hetk hiljem ei suutnud üle 40km/h sisse saada, pöörded laes, üle viadukti vedas väga vaevaliselt. Kui jäid seisma ja panid 1 käigu sisse, siis võis vabalt jääpeal ketsi lasta.

*Kohapealt liikuma hakates, kui panin D käigu sisse ja lasin piduri lahti, siis liikuma hakkas pikema viivitusega, kui tavaliselt.

Kas võib loota, et viga on hüdromuhvis või umbes kastifiltris?

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Seat Alhambra AG4 käigukasti probleem

Lugemata postitus Postitas fomoco » 14 Jaan 2020, 23:26

Patsiendiks siis 2000 aasta vanem Seat Alhambra 81kw ja 4 käigulise automaatkastiga AG4.
Doonoriks mingi Golf 4, bensukas ATM 4 käiguline.

Alhambral hakkas kast libisema ja suure libisemise finaal oli kadunud käik, enam ei mäletagi milline, kuid segas sõitmist.
Õlivannis olid plastikutükid ühest rõngast, pildil siis terve rõngas doonorkastilt ja tükid Alhambra kastist.
Doonori oma justkui sobis.

Pilt

Rõngas oli kohe kaane all ehk kaane küljes.

Kahjuks riknes või rikkusin ära kaanetihendi, kas nüüd peaks appi võtma pappkarbi ja osavad näpud, tihendi abimaterjali tuubis või ehk keegi juhendaks mind uue tihendini, mille omandamiseks ei pea neeru ära müüma?
Tihend siis selle kaane all.
Pilt

Kaane all oli ka sidurikettad pakkidena, metall kestas, kogu selle paki panin G4 oma ja justkui sobis sinna.
Eraldi olevad kettad, mis on kohe kaane all panin ka doonor kasti omad, kuid doonoril oli neid 4tk ja Alhambral 5tk
Kas nüüd rotid viisid ühe minema`?

Pilt

Sisse panin 5 tk ja kui nüüd tihendi ka saaks, siis paneks kaane peale ja kokku tagasi.

Kas see ka tööle hakkab?
Targemaks saan ikka Smile
Viimati muutis fomoco, 14 Jaan 2020, 23:28, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”