Aku laadimine passatil

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Aku laadimine passatil

Lugemata postitus Postitas tigedik » 21 Jaan 2006, 20:11

tere

kas 14,3v on normaalne pinge auto t??tamisel(ilma tulede ja muude v?rkidega)akul.

ja samas kui koormuse peale panen langeb 13,6-13,8 peale.ja ku gaasi annan(p??rded t?usevad-peaks ka genekas rohkem pinget andma) muutub pinge vaid mingi 2-3V on see normaalne?

ja kui ilma koormuseta t??tab ja gaasi annan siis kah pinge ei t?use eriti kah migi 3Vmax

autoks passat 2.0 91a

GTI
Moderaator
Postitusi: 7838
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Jaan 2006, 20:25

Normaalne laadimispinge on 13,8...14,3V ilma koormuseta ning koormusega v?ib see kukkuda ~0,5...0,7V v?rra olenevalt autost. Pingeregulaator hoiab pinget just ?lalnimetatud vahemikus mitte ei tohiks suureneda see p??rete t?ustes 2...3V v?rra (15...16V-ni) mis oleks selgelt ?lelaadimine. Oluline on veel et see pinge oleks m??detuna aku klemmidelt mitte generaatorilt kuna viletsate juhtme?henduste korral v?ib pinge genekal ja akul erineda ~0,5V mis oleks liiga suur pingekadu.
Seega peaks su autol olema laadimine igati normis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigedik » 21 Jaan 2006, 20:58

aga 2n?dalat tagasi s?idu peal j?rsku hakkas (90km/h)j?nksutama,tuled kadusid ?ra ja l?puks ei l?inud ka k?ima-aku oli jumala t?hi. kuigi auto peaks ju s?ites laadima.

siis n??d olen akut nii p?rast kaht n?dalat laadinud kuna akul(delphi aku) on peal inikaator.mis kui helendab roheliselt on aku ok ja kui on must siis on vaja laadida.

harja tunduvad olevat normid igaks juhuks ostsin uued kuna on kogemus kus t?iesti normaalse pikkusega harjad ei toiminud(mitte selle autoga)

?kki s?idu ajal ei lae?

paneks aku klemmise vahele voltmeetri ja s?idu ajal vaataks kas laeb.-on sellel m?tet:P

phaetonist
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas phaetonist » 22 Jaan 2006, 10:38

?kki on lihtsalt aku omadega lyhises ja ei v?ta geneka poolt tekitatud pinget vastu?

tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigedik » 23 Jaan 2006, 14:50

kui aku oleks l?hises siis ma s?ita ei saaks.
aga v?ibolla on juhtmetes k?simus?
ei saa massi j?rsku.

erkki
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 18 Apr 2004, 22:22
Auto: Passat´98 V6 Syncro
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas erkki » 23 Jaan 2006, 16:11

M?ne teise akuga oled proovinud?
Saare elanik

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 23 Jaan 2006, 16:14

kui akul plaadid sees liiguvad siis v?ibki selline jama tekkida nagu sul 90km/h s?ites ! Vaheta see junn(aku) ?ra ja vaata mis siis saab !

Insomnia
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 04 Apr 2005, 17:13
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Insomnia » 23 Jaan 2006, 16:27

Ei usu, et akus kala on.. Vaata genekalt akuni jooksev juhe ?le ja asi j?lle toimib. Mul oli sama kala, et suri s?idu peal v?lja ja enam k?ima ei l?inud. Viga oligi selles, et see j?me juhe, mis geneka juurde jookseb - selle geneka poolne ots oli l?bi m?danend.. Aku tuli(armatuuris) ka kergelt h??gus ainult, korralikult ei p?lend ja veast sain alles siis aru kui teepeal istusin:P

Kui aku pees oleks ja auto k?iks siis poleks mingit probleemi, egas ta aku pealt ei s?ida ju, ikkagi genekas on s?idu ajal toiteallikaks..


[Muudetud: 23-1-2006 Insomnia]
IGA PÄEV pressin rõõmsa näoga masuuti! :D

tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigedik » 20 Veebr 2006, 16:02

t?na j?in j?lle teele:mad::mad:
s?idu ajal bensiini seier j?rsku n?itab alla poole paagi(eile olin paagi t?is tankinud) siis sain kohe aru ,et j?lle aku t?hi

juhtmed genekast akuni vaatasin ?le ei silmanud mingeid defekte.ja teine aku on liiga suur ei mahu sinna pessa ?ra

aga k?siks ,et kui vahest s??te sisse keeramisel ei p?le aku tuli normaalselt peaks see ju p?lema aga mul m?nikord ei p?le.

v?ibolla on see probleemi allikas?

[Edited on 20-2-2006 by tigedik]

heiki
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Aug 2005, 10:23
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas heiki » 20 Veebr 2006, 19:53

l?bi aku tule armatuuris toimub geneka laadimise ergutus ja kui see tuli ei p?le s??te sissekeeramisel siis ei saa genekas ergutust ja ei hakka ka laadima...tulemus ongi selline et s?idab aku pealt niikaua kui t?hjaks saab

hiq
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 04 Okt 2003, 22:28
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas hiq » 20 Veebr 2006, 23:38

esimene abivahend sellele on hetkeks p??rded ?le 3500 ja ergutus toimub generaatori enda pealt automaatselt... Teine ja lihtsam moodus on j?lgida s??te sissekeeramisel tulukest ja selle mittep?lemisel kaasa aidata p?lemahakkamisele "kerge" p?rutusega armatuurlaua pihta.. kui autost ?kskord kahju hakkab, v?id v?tta kelladeploki lahti ja LED tulukese kontaktid ?ra puhastada ja v?lja m?elda mingi s?steemi, et kontaktid edaspidi p?siksid ?hendatud (tinutamine n?iteks)
kiirsõidutraktor

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 20 Veebr 2006, 23:45

no vheta aku ?ra ja vaata mis saab !!!

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 21 Veebr 2006, 08:49

Mul oli t?pselt sama jama, aku sai s?idupeal t?hjaks. Kuigi oli tuttuus aku peal. Slepis t?mmates l?ks ilusti tookord k?ima ka aga l?i k?rsahaisu sisse hilje, elektriku juures selgus et soojendusnuppude plokk vmi. Oli ?ra k?rssand. Ja ka aku oli omadega ?htal. egas midagi, vahetati see nuppude plokk ?ra panin vana aku peale ja asi t??tab ( samuti starterip?hi vahetati ?ra )N??d nagu asi t??tab aga j?nskutab ikka sooja mootoriga, rahvas r??gib et kas k?ttefilter v?i pump on omadega pees!
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigedik » 21 Veebr 2006, 14:06

laadimis tuli ei p?le s??te sisse keeramisel mitte auto t??tades(s??te sissekeeramisel ei saa p??reid korrigeerida)

ja m?nikord see tuli p?leb ka auto t??tades siis nagu ?eldi olen natuke gaas andnud ja tuli on kustunud

mul krokodiilidega l?ks kah k?ima aga k?is 3min siis oli aku j?lle jumala t?hi.n??d olen laadinud teda iga kahe n?dala tagant

aga kas siis asi on laadimistulele minevas ?henduses?

[Edited on 21-2-2006 by tigedik]

[Edited on 21-2-2006 by tigedik]

erkki
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 18 Apr 2004, 22:22
Auto: Passat´98 V6 Syncro
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas erkki » 21 Veebr 2006, 14:25

Originally posted by Passat517
N??d nagu asi t??tab aga j?nskutab ikka sooja mootoriga, rahvas r??gib et kas k?ttefilter v?i pump on omadega pees!
Endal j?nksutas ka nii k?lma kui sooja mootoriga j?rsult gaasi andes,kuid peale mootori temperatuurianduri vahetust kadus ?ra:cool:
Saare elanik

tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigedik » 21 Veebr 2006, 19:39

nii arvatavasti viga leitud asi on selles et vahest kui see aku tuli mul s??te sissekeramisel ei p?le ei saa genekas eelmagneetimis voolu mis on mingi 1,5v ja akut ei laeta.

probleemi allikas on arvatavasti k?lm joode sest n?puga seda dioodi liigutades ta vahest p?leb -- vahetan kogu kellade ploki ?ra.ja vaatn mis siis teeb.

tigedik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Aug 2004, 10:15
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tigedik » 27 Veebr 2006, 21:56

aga kas p?rast oli aku t?hi?
mul soovitati esimesena tablett ja juhtmed ?le kontrollida.
kas auto muidu ?ldse laeb?

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 01 Mär 2006, 10:45

Algselt postitas: erkki
Originally posted by Passat517
N??d nagu asi t??tab aga j?nskutab ikka sooja mootoriga, rahvas r??gib et kas k?ttefilter v?i pump on omadega pees!
Endal j?nksutas ka nii k?lma kui sooja mootoriga j?rsult gaasi andes,kuid peale mootori temperatuurianduri vahetust kadus ?ra:cool:
Mul j?nksutab just sooja mootoriga. nagu paneb m?tlema et ehk k?ttefilter umbes, kuna k?last peast saab ju rohkem k?tet k?tte ning soojast peast saab v?hem mille t?ttu ei tule k?tus enam filtrist korralikult l?bi.
( palju see temperatuuriandur maksis ka? )
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

Vasta

Mine “Elektroonika”