Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas tanell » 02 Jaan 2016, 17:00

Tere. Täna juhtus selline probleem: sõitsin linnas paar lühikest sõitu (kõik oli korras), kuid järgmine kord käima pannes ja sõitu alustades, hakkas mootori tuli vilkuma. Jäin seisma ja proovisin uuesti käivitada. Mootori käivitudes tekkis korralikult tuntav vibratsioon ning mootori tuli jäi põlema. Proovisin veel paar korda seisma jätta ja uuesti käivitada. Vibratsioon kaob ja mootori tuli kustub mõne hetke pärast, kui pöördeid tõsta (u 2000 peal hoida).

Arvuti annab kaks veateadet:

013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation

ja

013155 - Cylinder 2 Misfire detected during Nat.Gas Operation

Hommikul ega ka hiljem ei käivitunud gaasi pealt, kuid ei pööranud sellele tähelepanu (-12 kraadi juures peab veel gaasi pealt käivituma). On kellelgi kogemusi või nõuandeid?
Viimati muutis tanell, 26 Veebr 2018, 21:13, muudetud 2 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas dellu » 03 Jaan 2016, 11:26

Esimese asjana võiks proovida küünlad ära vahetada, võimalik et ka küünlajuhtmed. Mul ka Touran kunagi väristas ja loopis ühe silindri misfiret. Algul vahetasin selle ühe küünla ja juhtme, aga teatud värin jäi ikka. Lõpuks sai ikka kõik ära vahetatud ja asi paranes.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas siLc » 03 Jaan 2016, 11:59

dellu kirjutas:võimalik et ka küünlajuhtmed
1.4 TSI Ecofuelil ei ole ju kõrgepinge küünlajuhtmeid vaid on süütepoolid iga küünla otsas.

Vanemal 2.0 Ecofuel mootoril on küünlajuhtmed jah :)

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas dellu » 03 Jaan 2016, 12:30

Ok, no siis ikkagi küünlad vahetada ja poolid ringi tõsta ja vaadata kas viga kolib teise silindrisse üle.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas tanell » 05 Jaan 2016, 18:14

Tere. Tõstsime küünlaid ja süütepoole omavahel ringi, et vaadata kas viga kolib järgmisesse silindrisse. Seda kahjuks ei juhtunud ja arvuti näitas sama viga. Asi aga selline, et kui auto töötab gaasi pealt, siis põleb mootori tuli, näitab arvutiga viga ja mootor puterdab, kui aga natuke pöördeid anda, siis lülitab ümber bensiini peale ja viga kaob ja mootor töötab korralikult. Peab edasi uurima Gaznetist ja Møllerist.

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas tanell » 19 Jaan 2016, 21:37

Mölleris tehti diagnostika ja puhatati gaasipihustid. Väidetavalt oli pihustites mingit kollase värvusega puru, mille tekkepõhjust nad ei osanud arvata. Täna sain auto kätte ja 20 km sõitu ning viga oli tagasi. Gazneti sõnul on eestis ka teine passat sama probleemiga, millega nad tegelevad juba suvest alates (see teine ei ole esinduse kaudu üritanud viga leida), kõik võimalikud jubinad juba ära vahetatud gaasiseadme juures, kuid viga pole avastatud. Oskab keegi veel midagi arvata? ( Ei taha kuulda et gaasiauto si** on :) )

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas siLc » 15 Sept 2016, 17:35

Kas viga leiti üles ja saadi korda?

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas tanell » 21 Juul 2017, 08:32

Tere.

Eelmisel aastal sama probleem lahenes täiesti iseenesest. Viga kadus ära ilma midagi välja vahetamata või remontimata.

Aga nüüd paar nädalat tagasi sama viga täpselt samade veakoodidega tagasi. Kas on kellelgi lähiajal kogemusi olnud selle probleemiga?

Veakoodid:

013155 - Cylinder 2 Misfire detected during Nat.Gas Operation
013153 - Misfire detected during Nat.Gas Operation

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas R36 » 21 Juul 2017, 08:58

Keegi surveid on mõõtnud silindrites?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas tanell » 30 Juul 2017, 10:29

Gaznetist sain lahenduse. Gaasireduktori tihendid väsinud ja lasevad tosooli läbi. Loodame et saab süsteemi puhastuse ja tihendite vahetusega korda. Eks varsti selgub.
Kes tänasid kasutajat tanell selle postituse eest:
krystjanehastu

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas siLc » 25 Veebr 2018, 21:05

tanell kirjutas:
30 Juul 2017, 10:29
Gaznetist sain lahenduse. Gaasireduktori tihendid väsinud ja lasevad tosooli läbi. Loodame et saab süsteemi puhastuse ja tihendite vahetusega korda. Eks varsti selgub.
Kas selgus?

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat ecofuel mootori tuli

Lugemata postitus Postitas tanell » 26 Veebr 2018, 21:11

Tere. Vabandan, et varem tagasisidet ei andnud. Augustis puhastati pihustid ja vahetati reduktori tihend - probleem lahenes. Kuid nüüd, pool aastat hiljem jälle sama jama. Mootor tõrgub aeg-ajalt CNG-ga sõites (mootori tuld pole veel põlema löönud seekord). Gaznetiga kontakteerudes on nende poolne lahendus gaasireduktori vahetus + pihustite puhastamine (hind tuleb u 570 euri).

Kas keegi on oma maagaasi autoga sama probleemi ees seisnud hiljuti ja võtnud ette selle reduktori vahetuse? Oskab mõni teadjamees arvata, kas on see üldse lahendus ja kas on üldse võimalik, et tosool pääseb läbi gaasi reduktori pihustitesse? Kõik tagasiside on teretulnud!

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas SimoL » 21 Mär 2018, 14:58

Oled sa oma masinaga targemaks saanud?

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas tanell » 03 Apr 2018, 20:17

Kahtlustatakse et bensiinipihustid on kinni.

rrragnar
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
Telefon: 58373250
Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas rrragnar » 22 Apr 2018, 15:37

Mulle tundub et mul ilmnes sama probleem. Näitab et gaasisegu on lahja, puterdab tühikäigul ja käivitub halvasti, mootorituli läks põlema. Bensiini peal sõites on kõik korras. Kas oled leidnud lahenduse?

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas tanell » 23 Apr 2018, 16:39

Kasutasin bensiiniga sõites mingit kütuselisandit, mis võiks kõrgetel pööretel ja pikemat maad läbides pihustid lahti teha. 2 paagi täit bensiini lõbi sõidetud nüüd sellega. Viimasel ajal töötab mõlema kütusega korralikult.

rrragnar
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
Telefon: 58373250
Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas rrragnar » 23 Apr 2018, 20:15

Tänud vastuse eest. Veider et bensupihustite puhastamisega hakkasid gaasipihustid tööle. Aga eks ma proovin järgi ja annan teada mis sai.

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas tanell » 24 Apr 2018, 19:35

Gaasipihustites polnudki probleem. See nn jõnksutamine mis minu probleem oli, tulenes sellest, et gaasiga sõites süsteem teeb aeg-ajalt bensiini poolele niiöelda kontrolli, et kas toimib kõik vms. Ja kui see kontroll toimus, siis samal ajal bensiini pihusti(d) olidki probleemne ja tänu sellele ka mootori ebaühtlane töö. Mõni hetk hiljem töötas kõik ilusti, kui taas gaasisüsteem kasutusel. Keeruline jutt aga nii mulle seletati.

rrragnar
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
Telefon: 58373250
Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas rrragnar » 25 Apr 2018, 01:04

Täna paarutasin siis bensuga ringi, kütuselisand sees. Olgu mainitud, esialgne probleem seisnes selles, et gaasiga sōites oli mootori töö ebaütlane, jõnksutas ja ajas summutist paha lõhna. Veaks ütles et gaasisegu on lahja ning 2. silindris misfire. Nüüd bensuga sõites selgus, et ka bensiiniga töötades on mootori töö ebaühtlane. Summutist tuleb paha lõhnaga tossu ja pöörded kõiguvad. Panin siis kompuutri taha ja näitab, et kütusesegu on liiga rikas.

Keerasin küünlad maha, täiesti süsimustad olid ja lisaks oli karterisse läbi kolvirõngaste sattunud bensiini, õlitase tõusnud üle normi. Kontrollisime kompressiooni silindrites, esimeses oli poole vähem kui teistes.

Panin küünlad peale tagasi, kustutasin veakoodid, tankisin gaasipaagid täis ja sõitsin tund aega ringi. Küünlad olid puhtaks läinud, läikisid nagu uued, uuesti kontrollisime kompressiooni ja seekord oli kõigis silindrites kõik korras.

Nüüd sõitsin 200km gaasiga maha ja mootorituli läks jälle põlema. Homme vaatame, mis see kompuuter jälle näitab. Eks ma varsti ehk oskan öelda, mis täpsemalt probleeme põhjustas.

tanell
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Nov 2010, 16:48
Auto: VW Passat Ecofuel
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas tanell » 25 Apr 2018, 17:51

Eks anna märku, mis edasi saab. Mul õnneks nii hullud asjad polnud hetkel. Loodame et ei juhtu ka. Kus kandis sa liigud oma autoga? Mina sain abi Tartu Aasta Auto Pluss esindusest. Seal väga pädevad inimesed, just CNG poole pealt. Tallinna asjaajamisega ei kannata võrrelda.

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas MartenL » 02 Mai 2018, 22:15

Lihtsamad asjad on tavapäraselt süütepool ja gaasipihusti. Kui need ok, siis on juba midagi suuremat.

rrragnar
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 22 Apr 2009, 17:33
Telefon: 58373250
Auto: VW Passat Ecofuel 1,4TSI 110kw 2011, VW Golf mk1 1,6 gti 81kw 1980
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas rrragnar » 30 Juul 2018, 10:04

Tere. On palju aega möödas, aga tundub et sain lõpuks asja korda. Ostsin lammutusest kõik pihustid, nii bensu kui gaasipihustid. Peale vahetust kohe ei olnud aru saada, et miskit muutus, kuid peale kuuajast ringivuristamist teeb mootor normaalset häält, liigub kenasti, ei tõrgu ja õlitase stabiilne. Seda nii gaasip kui bensul sõites. Töökojast küll öeldi, et niimoodi ehkupeale pihusteid vahetades asi korda saada on ebatõenäoline, kuid ju siis vedas. Tänud kaasamõtlejatele.

Mihkel33
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 18 Dets 2023, 20:08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat ecofuel gaasireduktori probleem?

Lugemata postitus Postitas Mihkel33 » 18 Dets 2023, 20:31

Tere, endal oli sarnane probleem ja sain lahenduse:
VW Caddy Ecofuel 2006.a. sõidukil vahetati ära detsembris 2023 gaasireduktor ja küünlajuhtmed. Tulemuseks oli järgmine päev ilge puterdamine ja mootori kollase tule vilkumine ning arvuti näitas 4. silindri misfiret. Põhimõtteliselt kogu kompott, mida ka teised eelpool kirjeldanud on.

Bensiinipaaki panin lisandit, mis pidi pihusteid puhastama, kuid erilist mõju see ei avaldanud. Kasu oli võibolla nii palju, et auto hakkas nüüd üritama aeg-ajalt ennast CNG peale lülitama, kuid suri alati ümberlülituse tegemisel välja. Näiteks jätsid auto hommikul soojenema ja kui 5 minuti pärast kontrollima tulid, oli küll süüde sees, kuid mootor oli välja surnud.

Lugesin välismaa foorumeid ja üks mees kirjeldas samu probleeme, ning soovitas ära puhastada throttle body butterfly (eesti keeles ka õhuklapp, tooreklapp, drosselklapp vms), sest CNG oktaanarv pidi olema midagi 140 juures ja on väga tundlik õigele õhukogusele. Imestan, et Gaznet seda ei kontrollinud, kui auto terve päeva sees oli kahtlaselt kaua.

Automaailmast ostsin Liqui Moly Drosselklapi puhastusaerosool 400ml ja Youtubist vaatasin videot "Should you clean your Throttle Body and How to clean it on Toyotas", kuidas seda ettevaatlikult teha, et klapi elektrimootorit ära ei lõhu, kui jõuga kallale lähen. Puhastada tuleb tuleb selle klapi servi ja kokkupuute kohti korpusega. Nii nagu see mees seal videos näitab ja räägib. Minu toorklapp oli päris sodine. Gaznet seda päris kindlasti ei vaadanud ega puhastanud. Vahendit läheb väga vähe, aerosoolipurgist jagub terveks eluks, aga kasutasin kokku 3 mikrofiiber rätikut, mis määrdusid päris korralikult.

Alguses plaanisin seda teha karburaatoripuhastajaga, aga siis googeldades selgus, et see on liiga tugev lahusti ja ei tohi kasutada. Kindlasti peab olema kirjas Throttle body cleaner või Drosselklap cleaner. Onu seal videos räägib, et mõnda aega võivad pöörded olla natuke kõrgemad kui varem, aga kõik läheb iseenest normi, kui auto on oma tsüklid ära teinud.

NB! Välismaa foorumis olnud mees ütles, et kui throttle body puhastamine ei aita, siis tasub puhastada ka MAF sensorit. MAF sensori puhastamiseks mõeldud spreid võib vist teoorias ka throttle body puhastamiseks kasutada, aga ei tea kindlalt.

Panin auto kokku tagasi ja käima pannes oli kõik nagu OK. Mul käivitub bensult ja kui oli piisavalt soojenenud paar minutit, siis läks gaasile üle ja välja ei surnud. Homme on rohkem sõitmist, siis on näha, kuidas edasi käitub.
Viimati muutis Mihkel33, 18 Dets 2023, 20:40, muudetud 3 korda kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”