K: kuidas G2-le ampermeetrit ?hendada?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mental
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2004, 20:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: kuidas G2-le ampermeetrit ?hendada?

Lugemata postitus Postitas mental » 14 Veebr 2006, 15:58

Armatuuril t?hi koht t?ita ja laadimist hea monitoorida:cool:
Ei tahaks kohe l?bi ka lasta...
Oleks t?nulik kui keegi selles vallas natuke juhataks:) Ei leidnud netist midagi asjalikku selle kohta.
Tulin, nägin, sõitsin...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Veebr 2006, 16:20

Pane parem voltmeeter - lihtsam paigaldus ja palju informatiivsem.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mental
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2004, 20:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mental » 14 Veebr 2006, 18:37

Algselt postitas: GTI
Pane parem voltmeeter - lihtsam paigaldus ja palju informatiivsem.
K?ep?rast on hetkel ampermeeter.
Tahaks hetkel selle kohta mingit skeemi v?i midagi....
Tulin, nägin, sõitsin...

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 14 Veebr 2006, 20:07

Mis seals ikka. laadimisjuhe pooleks ja sinna vahele. Geneka ja aku vaheline juhe siis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

mirkotalujne
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 20 Okt 2004, 19:35
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mirkotalujne » 14 Veebr 2006, 20:41

Voltmeeter pannaks r??biti (on kergem variant - laadimisvool peab j??ma 14 v kanti)
Ampermeeter jadamisi (enne pead veenduma, et just sinu ampermeeter on v?imeline neid voolusid m??tma!)

mental
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2004, 20:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mental » 14 Veebr 2006, 21:20

Mul equus'i ampermeeter, mis m??dab voolusid kuni 50A.
Tegelikult siis -50...+50A.
Aga genekas annab vist palju suuremaid n?itajaid v?lja? Kuskilt meeles, et 70A? V?in ka j?lle eksida!
Kas see siis a.meetrit tuksi ei keera, kui ta aku ja geneka vahele paigutada?
Kui aku piisavalt t?hi siis peaks genekas ju endast viimast andma laadimisel!?:o

Ma saan aru, et kui a.meetrist vool ?htepidi l?bi l?heb siis peaks ta plusspoole peal seierit hoidma ja teistpidi, ehk siis, kui tarbib, negatiivseid numbreid pakkuma.
Aga kui ta geneka ja aku vahele panna, siis n?itab ta ju ainult laadimist. Sest k?ikide tarbijate juhtmed l?hevad otse aku plussklemmi k?ljest, mitte geneka k?ljest, ja seega ei l?he tarbitav vool l?bi a.meetri...
Sry, kui k?simused rumalad tunduvad:cool:
Tulin, nägin, sõitsin...

mental
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2004, 20:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mental » 17 Veebr 2006, 21:34

Kas keegi ei oska aidata?:(

[Muudetud: 17-2-2006 mental]
Tulin, nägin, sõitsin...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Veebr 2006, 23:44

?kski t?nap?eva (ja ka ennevana) ampermeeter ei lase reaalselt endast 70A l?bi - selleks on ampermeetris kalibreeritud ?unt e. takisti sees mida l?bib enamus voolust. T?nap?eva autoelektri piisava keerukuse puhul ongi ampermeetrist praktilistel kaalutlustel loobutud (paljud tarbijad on ?hendatud s??telukust m??da otse akule, liiga palju on eraldi grupeeritud ahelaid mida ei saa koondada ?hte ampermeetrisse, samuti on oht et ampermeetri rikke korral on autost kogu elekter kadunud). Kui ikkagi on soov seda ?hendada kaeva v?lja m?ni vana autoelektri raamat kus sees on Mosse elektriskeem ning v?ta see aluseks. Vanaaja tehnika kirjeldusi ning skeeme leiad samuti foorumist: http://forum.automoto.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mental
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2004, 20:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mental » 18 Veebr 2006, 11:50

Ma oma ajuga olen ka ?htteist leiutanud, tahtsin lihtsalt kompetentsemate inimeste arvamust:)
Ait?h neile kes viitsisid vastata!
Tulin, nägin, sõitsin...

Külaline
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Külaline » 01 Apr 2006, 02:22

M??akse vene p?ritoluga pardakompuutreid.Pisikene 4 tikutopsi suurune.Mahub ilusti vasakusse nurka k?lari ette.Liimiga k?ib kinni. Hea riistapuu.Mis mul on n?itab 5 asja mida hea vaadata.

mental
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 06 Dets 2004, 20:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mental » 04 Apr 2006, 09:33

Just, r??gi asjast t?psemalt....
Tulin, nägin, sõitsin...

Vasta

Mine “Elektroonika”