K: kuidas G2-le ampermeetrit ?hendada?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: kuidas G2-le ampermeetrit ?hendada?
Armatuuril t?hi koht t?ita ja laadimist hea monitoorida
Ei tahaks kohe l?bi ka lasta...
Oleks t?nulik kui keegi selles vallas natuke juhataks:) Ei leidnud netist midagi asjalikku selle kohta.
Ei tahaks kohe l?bi ka lasta...
Oleks t?nulik kui keegi selles vallas natuke juhataks:) Ei leidnud netist midagi asjalikku selle kohta.
Tulin, nägin, sõitsin...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5339
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 606 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 20 Okt 2004, 19:35
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Mul equus'i ampermeeter, mis m??dab voolusid kuni 50A.
Tegelikult siis -50...+50A.
Aga genekas annab vist palju suuremaid n?itajaid v?lja? Kuskilt meeles, et 70A? V?in ka j?lle eksida!
Kas see siis a.meetrit tuksi ei keera, kui ta aku ja geneka vahele paigutada?
Kui aku piisavalt t?hi siis peaks genekas ju endast viimast andma laadimisel!?:o
Ma saan aru, et kui a.meetrist vool ?htepidi l?bi l?heb siis peaks ta plusspoole peal seierit hoidma ja teistpidi, ehk siis, kui tarbib, negatiivseid numbreid pakkuma.
Aga kui ta geneka ja aku vahele panna, siis n?itab ta ju ainult laadimist. Sest k?ikide tarbijate juhtmed l?hevad otse aku plussklemmi k?ljest, mitte geneka k?ljest, ja seega ei l?he tarbitav vool l?bi a.meetri...
Sry, kui k?simused rumalad tunduvad
Tegelikult siis -50...+50A.
Aga genekas annab vist palju suuremaid n?itajaid v?lja? Kuskilt meeles, et 70A? V?in ka j?lle eksida!
Kas see siis a.meetrit tuksi ei keera, kui ta aku ja geneka vahele paigutada?
Kui aku piisavalt t?hi siis peaks genekas ju endast viimast andma laadimisel!?:o
Ma saan aru, et kui a.meetrist vool ?htepidi l?bi l?heb siis peaks ta plusspoole peal seierit hoidma ja teistpidi, ehk siis, kui tarbib, negatiivseid numbreid pakkuma.
Aga kui ta geneka ja aku vahele panna, siis n?itab ta ju ainult laadimist. Sest k?ikide tarbijate juhtmed l?hevad otse aku plussklemmi k?ljest, mitte geneka k?ljest, ja seega ei l?he tarbitav vool l?bi a.meetri...
Sry, kui k?simused rumalad tunduvad
Tulin, nägin, sõitsin...
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
?kski t?nap?eva (ja ka ennevana) ampermeeter ei lase reaalselt endast 70A l?bi - selleks on ampermeetris kalibreeritud ?unt e. takisti sees mida l?bib enamus voolust. T?nap?eva autoelektri piisava keerukuse puhul ongi ampermeetrist praktilistel kaalutlustel loobutud (paljud tarbijad on ?hendatud s??telukust m??da otse akule, liiga palju on eraldi grupeeritud ahelaid mida ei saa koondada ?hte ampermeetrisse, samuti on oht et ampermeetri rikke korral on autost kogu elekter kadunud). Kui ikkagi on soov seda ?hendada kaeva v?lja m?ni vana autoelektri raamat kus sees on Mosse elektriskeem ning v?ta see aluseks. Vanaaja tehnika kirjeldusi ning skeeme leiad samuti foorumist: http://forum.automoto.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..