Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas kapten » 19 Juun 2017, 17:51

Sain hiljuti sellise auto, kuid esimesel pikal sõiduk hakkasid erinevad vead välja lööma.
Esiteks, sellel vist mingi süsteem peal et sõitu alustades lööb uksed lukku. No okei, aga sõidu ajal hakkab lambist uksi kinni-lahti tegema. Suht pinda käib ja vahest ehmatab isegi ära. Ustega veel selline jama et vahest avab/lukustab tagunist ust, vahest mitte. Kas on viga vastava ukse juhtimises? Ehk midagi lühises vms ja annab valesignaali? Veakoode pole.
Püsikas nagu töötaks paarsada meetrit kuni paar kilomeetrit, aga siis lööb tagant ära täiesti lambist.
Pult avab/sulgeb uksi ikka väga varvaliselt, tihti peab pilt olema juhiukse juures nii 10 cm kaugusel ja siis ka mitu korda vajutama kuni avab/sulgeb. Patarei panin uue, ei muutunud midagi.

Täna kakkusin ccm-i välja ja pihustasin contact cleaneriga üle pistikud. Lasin ilusti kuivada tunni ja kokku tagasi. Auto läks õnneks käima aga puldi "levi" ikka sama.

Pole selle elektroonika alal nii pädev et selliseid anomaaliaid remontida, kuigi kindlasti saaks ajapikku jagu, ehk keegi kogenum oskab suunata vöi õelda kohe mis pull on.
Viimati muutis J.Aru, 20 Juun 2017, 17:24, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas silverpik » 19 Juun 2017, 18:24

CCM kontaktid on üks asi, teine asi on see kui juhtmed CCM juurde minnes on ära pehastanud. Ehk ka jalgealused juhtmed üle vaadata. Miks püsika välja lükkab – üheks põhjuseks võib olla mõne mootori vea üleslugemine (mis omakorda by default lükkab püsika tagant). Kaabel taha ja sõitu, egas muud midagi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

blizzard1
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 24 Mär 2011, 19:38
Auto: VW Passat 1,9TDI B5, 85kw, 2000a
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas blizzard1 » 19 Juun 2017, 19:10

See, et sõidu ajal uksed lukku lööb, selle saab VCDS abil maha progeda.

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas kapten » 19 Juun 2017, 19:22

Tean et saab, aga huvitab rohkem kus viga peitub. Ise arvan et tagumises ukses sest see ei lähe alati lahti/ kinni ja ehk sõidu ajal raputab kontakte ja saab valesignaali vms

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas dellu » 19 Juun 2017, 19:54

Sulgevaid uksi võib ka mingi lisasigna tekitada, mille puldid ammu kaduma läinud, aga pole osatud maha võtta. Kas lahti tulevad süüte väljakeeramisel?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 19 Juun 2017, 20:13

Mul ka tagumine uks vahest toimib, vahest mitte. Pidi olema ukseluku kontaktide jooted vms. väsinud ja sellest ka see jama.

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas kapten » 20 Juun 2017, 06:02

Süüde väljas tulevad uksed ilusti lahti, vaatan saan varsti vcdsi, see delphi ei näita väga palju

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas dellu » 20 Juun 2017, 08:59

Ei ma mõtlen seda, et kui sõitma hakates lukku läheb, et kas siis süüte väljakeeramisel ja võtme ära võtmisel lähevad uksed lahti?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas kapten » 20 Juun 2017, 09:45

dellu kirjutas:Ei ma mõtlen seda, et kui sõitma hakates lukku läheb, et kas siis süüte väljakeeramisel ja võtme ära võtmisel lähevad uksed lahti?
Jah, see funktsioon nagu toimib ilusti, kuigi närvi ajab see et pean uksest lukud lahti tegema kui keegi tahab kiirelt välja hüpata.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas dellu » 20 Juun 2017, 14:35

No siis võib olla vee vabalt ka mingi lisasigna teema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5295
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Passat b5.5 2003 kotermann

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Juun 2017, 17:22

See uste lukku panemine üpe 20km/h on jah eraldi programeeritav funktsioon mida saab edukalt vcds'ga maha võtta. See, et vahepeal ustega klõbistab oli vanemal mudelil ccmi viga, esialgu tasuks sealsed juhtme ühendused üle vaadata (mitte ainult pistik), eelkõige ccmi - juhe ja selle ühendus kere küljes. Seda ma ei usu, et tagumine ukselukk seda põhjustaks, avamis ja sulgemis signaalid tulevad ainult esimestest ustest ja pagasiluugi lukust.

Tagumisel uksel 99% keskluku mootor väsinud (olen umbes 5te sellise veaga lukku remontinud), aitab ainult luku vahetus kui kuskilt vigast ukselukku ei leia millel keskluku mootor korralik. Mootor läbi trükiplaadi ei käi ehk külmjoodetes viga ei saa olla.

Puldil on saatja ise väsinud, selle probleemi lahendab uus pult.

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas kapten » 21 Juun 2017, 09:33

Update
Täna tegin nii 70 km sõidu ja ei pannud isegi tähele et oleks ustega mänginud. Tundub et ccmi pistikute pihastusest aitas.
Püsika lööb ikka tagant ära, eriti panin tähele seda kui kurvi keerasin. Ehk mingi rooliasendiandur vms??
Kas võib aidata pultide uuesti programmerimine?

Update2
Panin uued patakad ja leotasin trükiplaadi osa contact cleaneris, nüüd toimetab ilusti.
Seoses püsikaga hakkasin mõtlema et ehk on asi roolivõimus? Töötab hetkel katkendlikult aga selle põhjuse suutsin juba identifitseerida- geneka sidur on kokku jooksnud. Ehk homseks tulevad jupid kohale siis saab kinnitust
, v
Update3
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], vaatasi skeeme ja ei saa väga aru, kus see loogika võib olla. Puldist uksed lukku-lahti lähevad ilusti, väga harva tagumine ei ava/lukusta, vajutades uuesti nuppu läheb korda. Ust avades hakkab ukseküljes olev tuli põlema, aga kellaplokis näeb et uks on alati suletud, teised uksed näitab ilusti ära kui lahti on. Vcds-iga vaadates näitas et kõik uksed on kinni väljaarvatud see vigane, kus oli no information vms. Nagu seda ust ei eksisteeriks. Infot piisavalt vast, et pilt kokku panna :D

Kasutaja avatar
Eestlane
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Veebr 2014, 20:13
Auto: B5.5 1.9TDI 96kw
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas Eestlane » 02 Juul 2017, 10:02

Kas püsika asi sai lahenduse? Minul oli mõnda aega sarnane mure, lõpuks minu puhul oli viga siduri pedaali taga olevas anduris, mis ei ulatunud korralikult pedaalini. Andur ise reguleeritav ja asi kergelt jalge juurest kontrollitav.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas dellu » 03 Juul 2017, 09:19

Veel lihtsam on arvutiga kontrollida püsika näite. Samas olen näinud mitut, kus kõik näitajad/nupuvajutused korras, aga ei toimi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas kapten » 03 Juul 2017, 12:08

Vaatasin arvutiga, kõik nupud reageerisid. Imelik on see, et üks päev ei tahtnud tagumine kojamees toimida, aga vast unustasin kangi alla ja järgmine päev hakkas kojamees syyte sissekeeramisel kohe toimima. Ehk on ühendused tolmu täis/oksüdeerunud? Et sellep viskab lambist välja. Peab lahti võtma ja uurima, sest rooli keerates kasvõi natukene peaksid juhtmed liikuma ja ehk kaobki ühendus vms.

Nyyd enam ei tule tagumine uks lukustki lahti. Keerasin automaatlukustusel kraanid kinni aga sõites viskas ikka paar korda salongituled põlema, nagu oleks korraks mingi uks lahti

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas kapten » 04 Juul 2017, 12:02

Ei leidnud vcdsiga siduri kohta midagi. Mb 006 oli ainult pidur ja cc andmed. Kuskilt lugesin ka et see mootor 1.9 tdi 130 tahab käivituse aeg sidurit aga proovisin ilma ja läks ilusti. Ehk ongi andur peetis

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Juul 2017, 13:31

ei taha B5.5 mingit sidurit. 006 all on jah väga vähe. Õige on kuskil 020+ peal minuarust.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas kapten » 13 Juul 2017, 14:14

Kas teadjamad oskavad rääkida, jas püsikas kasutab can liini? Ehk viga selles et kuskil katki juhe, loobib single wire veakoodi koguaeg..

Kasutaja avatar
Eestlane
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 25 Veebr 2014, 20:13
Auto: B5.5 1.9TDI 96kw
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas Eestlane » 18 Juul 2017, 13:01

Kas autol on nuppudega rool või paned püsikat kangist peale?
Kui juba kaabel olemas, siis vaata kas siduri või piduri lüliti on suletud asendis kui pedaalid on üleval. Manuaali puhul katkestavad mõlemad andurid pedaali vajutades ahela. Minul oli mõnda aega samuti, et vahel lihtsalt sõidu ajal kadus püsikas ära. Soovitan reaalselt oma silmaga vaadata jalge juures pedaali taga olevaid lüliteid ja kuidas need ulatuvad pedaalini, siis on sellega rahu majas. Kui auto seisab siis võib kaabel ka näidata, et korras, oma silm on kuningas ja näed ära, kas anduri nupp käib ilusti alla, mitte ei jää õrnalt otsaga toetama.
Vahetasin enda oma küll ammu, kui minu teada can liini kangi omad ei läinud, MFSW korral 451 releele oli can liin vajalik.

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas kapten » 22 Aug 2017, 18:59

Püsikas on multif roolist.
Täna sai natuke torgitud, nimelt oli üks pargi pirn läbi tagant ja teisel pool oli eelmine omanik vapsee mingi vale pirni pannud, ühe "klemmiga" hõõrusin juba käsi kokku et raudselt sellles ongi viga. Sain 5km püsikaga ilusti oldud kui hakkas sama jant pihta. Proovisin ka naljapärast natuke sidurit vajutada sõidu ajal ja ei lükanud püsikat tagant ära?? Ei vajutanud pedaali poole peale vms, nii 5mm. Samas kui arvutist vaatad reageerib väiksemagi vajutuse peale. Mõistus otsas, panin juba uue pidurianduri aga tundub et see töötas ilusti ja ei andnud mingit tulemust.

kapten
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 19 Nov 2014, 19:40
Auto: B5.5 1.9 130, A4 1.9 66kw
Asukoht: Kehra/Tapa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5.5 2003 probleemid keskluku ja püsikiirus hoidjaga

Lugemata postitus Postitas kapten » 31 Aug 2017, 21:18

Kahtlustan et vea tuum on selles, et can liin on single wire. Vaadates arvutiga pendeldas 1/2 wire, ehk siis kuskil on juhe katki, aga kus..
Vead olid tekkinud nii kliima, rooli, comfort kui ka instrumentidesse. Imelik on ka see, et can gateway alt vaadates olid kõik süsteemid 1 (ehk siis olemas, toimib??) aga instrumentide kohta ütles n/a. Et nagu kellaplokki pole?? Output testi tehes liikusid kõik seierid ilusti jne nagu oleks korras kõik.
Aru ma ei saa, tean et kliima tühi aga sooja peaks ikka puhuma ilusti. Üks kord puhub ilusti soojaks kui panna 21 peale aga teinekord isegi 22 peal tuleb jahedat. Imelik kotermann, arvatavasti on kõik need elektrijamad ühe pohjusega

Vasta

Mine “Elektroonika”