KORRAS: DTC 18000

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Injection
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 19 Jaan 2009, 11:32
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

KORRAS: DTC 18000

Lugemata postitus Postitas Injection » 15 Aug 2017, 18:58

Patsiendiks on Volkswagen Golf 4, mille aiste vahel ASZ koodiga 96 kW 1.9TDI PD mootor.

Sümptomid:
*tablool kuvatav kiri "EMISSION WORKSHOP"
*kehv jõudlus - turbo ei rakendu
*mälus veakood 18000

Auto käivitub, käib, sõidab - kuid turbo rakendub korralikult vaid siis, kui töötava mootoriga süüde korraks välja keerata. Eelmainitud tegevusega kaob ka ajutiselt veakood

Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76

VIN: WVWZZZ1JZ4D014341 Mileage: 321150km-199553miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.lbl
Part No: 038 906 019 KJ
Component: 1,9l R4 EDC 0400SG 5256
Coding: 00002
Shop #: WSC 31414
VCID: 69D3D4DD13EA440E3D-4B18
WVWZZZ1JZ4D014341 VWZ7Z0C8215633

1 Fault Found:
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 - 35-00 - Implausible Correlation
Readiness: 1 1 0 0 0

Seni tehtud:
*puhastatud MAP andur, selle pistik
*kontrollitud ühenduvust MAP-anduri pistiku ja aju pistiku vahel - kõigil juhtmetel on ühenduvus olemas
*proovitud uut A-osa MAP-andurit
*mõõdetud aju pistikust pingeid AutoData eeskujul

Pilt

Tihtipeale on antud veakoodiga seostatud ka kehva massi. Antud ajul käimise ajal on aga massid täiesti korras.
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!

Injection
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 19 Jaan 2009, 11:32
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: KORRAS: DTC 18000

Lugemata postitus Postitas Injection » 17 Aug 2017, 10:17

Injection kirjutas:
Rooma kirjutas:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 592/005522

Solenoidklapp N75 võib ka seda anomaaliat esile kutsuda , vaata kas sealsed vaakum vollad on terved ?
Ross-Techi lingiga olen kursis. Eks viskan ka N75-le pilgu peale.
Probleem lahenes potentsiomeetri lisamisega, mis viis aju klemmi 71 pinge 1,95 voldilt 1,75 peale ning sellega tagas ka veateate kadumise. Short story long - tegu on chipitud isendiga, MAPist 71-le mineval juhtmel on ilmselt varasemaltki olnud takisti/potekas vahel ja seda ehk isegi chippimise ajal.
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!

Vasta

Mine “Elektroonika”