VW T4 akutuli helendab.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW T4 akutuli helendab.
Tere, mure järgmine, masinaks 91a. Caravalle 2,4d. Uus generaator, uued massijuhtmed, aga akutuli helendab. Ei põle, aga helendab, mida kauem auto käib seda heledamaks läheb kuniks jääb mingil piiril seisma. Lülitades sisse esimese või teise astme puhuri on veel helendust näha, lülitades kolmanda või neljanda astme, kaob helendus täielikult. Milles võib asi olla? Tegelikult peaks ju tarbijaid taha lülitades tuli hakkama ju veel kõvemini helendama?
Viimati muutis HawkHill, 05 Sept 2017, 16:18, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Suurtähtede kasutus pealkirjas!
Põhjus: Suurtähtede kasutus pealkirjas!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: VW T4 AKUTULI HELENDAB
Kuidas pinge käitub? Kas ergutusjuhe ikka õieti ühendatud - mõnel genekal seal rohkem klemme kui üks. Kas uus generaator on poeuus, remonditud uus või teise auto pealt/lammutusest vanauus?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW T4 AKUTULI HELENDAB
On näha küll ühte klemmi mille taga pole midagi, teisest samasugusest klemmist jookseb juhe massi. Kas probleem ongi selles? Miks on sellel genekal 2 klemmi ja miks see vajalik on?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: VW T4 AKUTULI HELENDAB
Vanematel diislitel võeti genekast tahho signaal kui autol veel aju peal polnud aga enne kui midagi ringi hakkad ühendama veendu et oleks õiged klemmid. Kas klemmide tähistused on samad? Mõistlik näidata asja mõnele elektrikule, foorumi kaudu ikka autosid remontida ei saa hästi.4Qlimax kirjutas:On näha küll ühte klemmi mille taga pole midagi, teisest samasugusest klemmist jookseb juhe massi. Kas probleem ongi selles? Miks on sellel genekal 2 klemmi ja miks see vajalik on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW T4 AKUTULI HELENDAB
Genekast võeti tahho signaal, kas see tähendab siis, et üks klemm tahho ja teine massi jaoks? Kui ümber tõsta, siis mass korras, aga tahho ei tööta? Mõlemad klemmid tähistatud tähega M. Juhtmeid kahe klemmi kohta ainult 1.GTI kirjutas:Vanematel diislitel võeti genekast tahho signaal kui autol veel aju peal polnud aga enne kui midagi ringi hakkad ühendama veendu et oleks õiged klemmid. Kas klemmide tähistused on samad? Mõistlik näidata asja mõnele elektrikule, foorumi kaudu ikka autosid remontida ei saa hästi.4Qlimax kirjutas:On näha küll ühte klemmi mille taga pole midagi, teisest samasugusest klemmist jookseb juhe massi. Kas probleem ongi selles? Miks on sellel genekal 2 klemmi ja miks see vajalik on?
Re: VW T4 AKUTULI HELENDAB
Teine küsimus, temp andur vahetatud, tempi ikka ei näita, seier nullis kogu aeg. Kuhu jooksevad selle pistiku tagant juhtmed? Üritasin leida, aga tundub, et nad lähevad plokis laiali kahte erinevasse pistikusse?