Passat b3 bensiin, passat b4 diisel. Juhtmestiku erinevused

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
subwoof1
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
Telefon: 56979334
Auto: passat b3 syncro
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b3 bensiin, passat b4 diisel. Juhtmestiku erinevused

Lugemata postitus Postitas subwoof1 » 01 Okt 2017, 08:33

mure siis diiseldamisel. passat b4 pealt tuleb mootor passat b3 peale. kuipalju ma pean ära rappima juhtmestiku? saan jah aru, et aju,gaasi pedaal, mootoril pump jne vajab uut juhtmestikku, aga muud asjad? kas kaitsmeplokk, relee plokk on neil 1:1? onu google andis nii ja naa vastuseid?!
Viimati muutis J.Aru, 01 Okt 2017, 23:11, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: passat b3 bensiin, passat b4 diisel. juhtmestiku erinevused

Lugemata postitus Postitas dellu » 01 Okt 2017, 23:07

Mootori kaabeldus võta kaitse/releeploki poolt lahti ja peaks suht lihtsalt olema vahetatav. Seal hunnik pistikuid. Mõned juhtmed olid diislil minuarust rohkem, vaja pärast need ära ühendada. Armatuuri kellad tahavad ka uut juhmesarja (jällegi vahetatav).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta

Mine “Elektroonika”