Passat b3 bensiin, passat b4 diisel. Juhtmestiku erinevused
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
- Telefon: 56979334
- Auto: passat b3 syncro
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat b3 bensiin, passat b4 diisel. Juhtmestiku erinevused
mure siis diiseldamisel. passat b4 pealt tuleb mootor passat b3 peale. kuipalju ma pean ära rappima juhtmestiku? saan jah aru, et aju,gaasi pedaal, mootoril pump jne vajab uut juhtmestikku, aga muud asjad? kas kaitsmeplokk, relee plokk on neil 1:1? onu google andis nii ja naa vastuseid?!
Viimati muutis J.Aru, 01 Okt 2017, 23:11, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: passat b3 bensiin, passat b4 diisel. juhtmestiku erinevused
Mootori kaabeldus võta kaitse/releeploki poolt lahti ja peaks suht lihtsalt olema vahetatav. Seal hunnik pistikuid. Mõned juhtmed olid diislil minuarust rohkem, vaja pärast need ära ühendada. Armatuuri kellad tahavad ka uut juhmesarja (jällegi vahetatav).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335