Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle. [LAHENDATUD]

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle. [LAHENDATUD]

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 10 Nov 2017, 00:32

Tere,

*Jah, eelnevalt sirvisin ringi ja sarnast probleemi ei märganud.*

Ostsin selle oktoobris. Ostes oli jama et külma mootoriga auto ei tahtnud väga käivituda, kuid natuke peale käimist ja elukas täitsa funkas. Auto omal jõul täitsa sõitis ning ostule järgnevatel päevadel hakkasin sõbraga siis vaatama, et mis see käivituse probleem on. Vahetasin nii üht, kui teist ja üks hetk lakkasid töötamast spidomeetril olevad aku, õli jm tulukesed, millest ma eriti välja ei teinud.

Kerime aega edasi ja juba on november ning elukas ei ole umbes 2 nädalat tahtnud tööle minna. Seni on välja vahetatud:
  • küünlad
  • kütusepump (esialgse probleemi lahendamis eesmärgil. ei teagi kas sellest abi veel oli)
  • süütepool
  • jagaja kaas
  • jagaja kaane all see keerlev plastik asi.
Ülevaadatud sai:
  • karbüraator (bena pritsib)
  • starter (kui auto käivitada siis funkab)
  • rihmaga asi mis starteriga üheaegselt käima peaks (käib üheaegselt)
  • proovisime lükata käima (ei läind)
  • vool süütepoolis (süüde sees, + tuli)
  • vool halli anduri pistikus (süüde sees ning + nagu ei tulnud, aga nii +st kui ka -st groundi läks)
  • säde küünlajuhtmetest (polnud)
  • säde poolist välja tulevast juhtmest (sädet polnud, pool uus)
  • kaitsmed (olid korras, releesi ei osanud vaadata)
  • multimeetriga sai kontrollitud juhtmete terviklikus: kõik hallianduri pistiku juhtmed, pooli + juhtmed, küünla ning poolist väljuva kõrgepinge juhtmed, igasugused teised juhtmed.
  • multimeetriga sai torgitud kõiki ignition control unit'i (vt Pilt 3)(väike must karp aju peal) otsi (kõigist vool nagu jooksis
Nüüd sümptomeid googeldades pakuti, et halli andur otsad andnud (loodan et selles pole probleem, sest see päris kallis) või siis immobilisaator ära keeranud. Immo kohta pole kindel, aga kaitsmete juures on must karp, kus sees siuke mikroskeem (vt Pilt 1 ja Pilt 2) ning peale selle on ka veel juhe, mille kõrval on kirjutatud ANTENA skeemil, pooleks lõigatud. mõningad teised juhtmed jooksid ignition control unit'i juurde, mille tõttu ma oletan, et see mikroskeem kuidagi segab süüte protsessi ning lollitab spido tuledega. Kas saab seda "immot" kuidagi ära skeemida nii et ta ei segaks või teha selgeks kas ta segab.

See mu esimene auto ning tõsiselt tahaks asja korda teha (omal jõul (loe vaene tudeng))

Ette tänades,
Janek

Pilt 1. Mikroskeem eest
Pilt

Pilt 2 . Mikroskeem tagant
Pilt

Pilt 3. Ignition control unit
Pilt
Viimati muutis kenaj12, 13 Jaan 2018, 20:45, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Nov 2017, 09:04

Sul mingi pult või immo võti on et seda blokki juhtida - kuidas autot käivitasid kui ta sõitis? Kui pulti pole siis tasub see vahelt välja visata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas CD-R » 10 Nov 2017, 10:26

Võib veel vaadata üle massijuhtmed mis lähevad plokikaane vms külge. Minul põhjustas see kellade mitmetöötamist, ehk on ka seos ülejäänud probleemidele.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas ounou » 10 Nov 2017, 11:33

"üks hetk lakkasid töötamast spidomeetril olevad aku, õli jm tulukesed, millest ma eriti välja ei teinud."

ma mõtlen, et vaene tudeng ei ole nii rikas, et saaks sellist viga ignoreerida ja lambist edasi sõita (võib väga kalliks minna).
vaadates vahetatud asjade nimekirja, siis oleks olnud odavam lasta pädevas kohas diagnost teha.
jällegi pole asukohta märgitud, võiks normaalset ja taskukohast kohta näiteks Tallinnas soovitada.

kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 10 Nov 2017, 12:15

CD-R kirjutas:Võib veel vaadata üle massijuhtmed mis lähevad plokikaane vms külge. Minul põhjustas see kellade mitmetöötamist, ehk on ka seos ülejäänud probleemidele.
vaatan
GTI kirjutas:Sul mingi pult või immo võti on et seda blokki juhtida - kuidas autot käivitasid kui ta sõitis? Kui pulti pole siis tasub see vahelt välja visata.
pulti pole, on see võti millega uksed avanevad ja süütelukku paned. sellega auto käivitus.
proovin ilma tolle karbita käivitada
ounou kirjutas:"üks hetk lakkasid töötamast spidomeetril olevad aku, õli jm tulukesed, millest ma eriti välja ei teinud."

ma mõtlen, et vaene tudeng ei ole nii rikas, et saaks sellist viga ignoreerida ja lambist edasi sõita (võib väga kalliks minna).
vaadates vahetatud asjade nimekirja, siis oleks olnud odavam lasta pädevas kohas diagnost teha.
jällegi pole asukohta märgitud, võiks normaalset ja taskukohast kohta näiteks Tallinnas soovitada.
tolleks hetkeks, kui panin tähele et tuled ei põle, auto juba ei käivitunud.

need uued asjad kokku üle 30 euro ei olnud. ma ei mõelnudki kohe kuskile diagnoosi viia, sest arvasin et need niikuinii sadades eurodes ja kuna probleem hiljuti tekkind, et raudselt oleks ise hakkama saanud (seni ei ole nagu näha :D ). aga muidu olen tallinnas jah (ei teadnud lisada), et võite soovitada sellist kohta. läbivaatamata ei jäta!

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 10 Nov 2017, 16:28

süüteluku põhi teeb ka midagi sarnast.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Nov 2017, 11:17

Selle signal otse skeemil ilmselt mingeid katkestusi ei toimu. Proovi nende juhtmete lõpp-punktid üles leida. Kuskil peaks mingi relee või mitu olema, mis mingit katkestust tekitab. Kui leiad, siis pane otsad 30 ja 87 või 87a kokku. See peaks ellimineerima katkestuse.
Midagi sellist siis otsi:
Pilt
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 17 Nov 2017, 22:27

Niisiis, täna leidus aega eluka jaoks ja tekkisid mõningad tulemused.
Esiteks proovisin pakutuid lahendusi:
  • plokkikaane mass - nagu olemas? mingi kokku keeratud juhtmed olid aga vool nagu jooksis seal (testisin)
  • mikroskeemi täielik eemaldamine - ei aidanud, proovisime sõbraga ka neid juhtmeid omavahel ühendada, mis sellest mikroskeemist süütepooli lähevad - ka ei aidanud.
  • süüteluku põhi - pole hetkel kindel kuidas testida kuid juhtunu põhjal (seletan edasi) kahtlusan süütelukku praegu.
  • releede asi - kaitseplokk oli ainuke koht kus sellised releed olid. päris mitmel olid kaablid ühendusega 30 ja 87, kuid polnud ühtegi kus oleks 30 ja 87 ning 87A (viie otsaga). Ühel releel (nr 13) ühendasime kokku 87 ja 30 ning selle peale läks radiaatori ventilaator tööle :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: süüde oli sees aind. mul polnud seal kõik releede augud täidetud. mõningad releed olid puudu ning nende , mis alles olid, töö tegin kindlaks sellise lehe abiga http://www.autogenius.info/volkswagen-g ... -fuse-box/. ükski nendest ei tegele süütepooliga (nii palju kui aru saan). kuid relee nr 4 läks soojaks peale seda kui nr 13 releega ventialaatori tööle panime.
Nüüd siis tulemus: teadmatuse hoos testisime veel kord kas süütepooli minevast +-ist tuleb midagi. Testisin nii et lambiga kaabli üks ots aku groundi ja teine ots pooli sisse tulevasse +-si. Midagi ei tulnud. Selle peale ütles sõber, et on lugenud sellest kuidas süütepoolile anti voolu otse akust. Niipea kui ühendasime aku + ja pooli + siis läksid spidokal aku tuled põlema (need, mis eelnevalt ei põlenud ja ostu ajal põlesid kui süüde sisse panna) ja peale paari käivitust läks mootor tööle.

Ehk siis: süütepooli vool ei jõua. Kahtlustan süütelukku, sest enne, kui pöörasin võtit süüte asendisse, läksid spido tuled põlema, praegu ei lähe, kuid nad katki pole, sest pooli ühendamisel akuga asi funkas. Probleem tundub ulme spetsiifiline ning paluksin soovitusi edasiseks tegutsemiseks. kuidas teha kindlaks miks süütepool voolu ei saa ja kuidas saaks süütelukku testida?

Ette tänades, Janek

HT27
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 27 Juul 2009, 21:49
Auto: Üks teine Vag
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas HT27 » 18 Nov 2017, 08:33

Sellel alarmiplokil on pistikutest eraldi 2 musta juhet,kas neid proovisid omavahel kokku ühendada

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Nov 2017, 15:12

Võta süüteluku tagant pistik lahti ning istuta sinna pistikusse uus süüteluku põhi ning vaata kas sealt keerates hakkavad asjad tööle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 19 Nov 2017, 11:09

kenaj12 kirjutas:Niisiis, täna leidus aega eluka jaoks ja tekkisid mõningad tulemused.
Esiteks proovisin pakutuid lahendusi:
  • plokkikaane mass - nagu olemas? mingi kokku keeratud juhtmed olid aga vool nagu jooksis seal (testisin)
  • mikroskeemi täielik eemaldamine - ei aidanud, proovisime sõbraga ka neid juhtmeid omavahel ühendada, mis sellest mikroskeemist süütepooli lähevad - ka ei aidanud.
  • süüteluku põhi - pole hetkel kindel kuidas testida kuid juhtunu põhjal (seletan edasi) kahtlusan süütelukku praegu.
  • releede asi - kaitseplokk oli ainuke koht kus sellised releed olid. päris mitmel olid kaablid ühendusega 30 ja 87, kuid polnud ühtegi kus oleks 30 ja 87 ning 87A (viie otsaga). Ühel releel (nr 13) ühendasime kokku 87 ja 30 ning selle peale läks radiaatori ventilaator tööle :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: süüde oli sees aind. mul polnud seal kõik releede augud täidetud. mõningad releed olid puudu ning nende , mis alles olid, töö tegin kindlaks sellise lehe abiga http://www.autogenius.info/volkswagen-g ... -fuse-box/. ükski nendest ei tegele süütepooliga (nii palju kui aru saan). kuid relee nr 4 läks soojaks peale seda kui nr 13 releega ventialaatori tööle panime.
Nüüd siis tulemus: teadmatuse hoos testisime veel kord kas süütepooli minevast +-ist tuleb midagi. Testisin nii et lambiga kaabli üks ots aku groundi ja teine ots pooli sisse tulevasse +-si. Midagi ei tulnud. Selle peale ütles sõber, et on lugenud sellest kuidas süütepoolile anti voolu otse akust. Niipea kui ühendasime aku + ja pooli + siis läksid spidokal aku tuled põlema (need, mis eelnevalt ei põlenud ja ostu ajal põlesid kui süüde sisse panna) ja peale paari käivitust läks mootor tööle.

Ehk siis: süütepooli vool ei jõua. Kahtlustan süütelukku, sest enne, kui pöörasin võtit süüte asendisse, läksid spido tuled põlema, praegu ei lähe, kuid nad katki pole, sest pooli ühendamisel akuga asi funkas. Probleem tundub ulme spetsiifiline ning paluksin soovitusi edasiseks tegutsemiseks. kuidas teha kindlaks miks süütepool voolu ei saa ja kuidas saaks süütelukku testida?

Ette tänades, Janek
Kuna eespoolt lugedes ei saanud aru Sinu asukohast, siis lõunaeestis võid saada minukäest teise süüteluku põhja tasuta.Süüde ei käi sellel isendil läbi relee. Ka aju ei mõjuta kuidagi sädet. Peale süütepooli sildamist ka auto käivitus, seega võib välistada ka pooli ja hallianduri. Ka armatuuri mass on järelikult olemas. Seega ei jäägi palju muid võimalusi kui see süütelukk, millest eespool rääkisin. Samuti on ka lihtsamaid juhuseid olnud pistikute ühenduses. Kui seda lukupõhja vaja on siis info on allkirjas kirjas.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 19 Nov 2017, 16:30

HT27 kirjutas:Sellel alarmiplokil on pistikutest eraldi 2 musta juhet,kas neid proovisid omavahel kokku ühendada
Kas see poleks groundi ja groundi omavaheline ühendus? igastahes proovind pole aga proovin
GTI kirjutas:Võta süüteluku tagant pistik lahti ning istuta sinna pistikusse uus süüteluku põhi ning vaata kas sealt keerates hakkavad asjad tööle.
NOTFAST kirjutas:
kenaj12 kirjutas:Niisiis...
Kuna eespoolt lugedes ei saanud aru Sinu asukohast, siis lõunaeestis võid saada minukäest teise süüteluku põhja tasuta.Süüde ei käi sellel isendil läbi relee. Ka aju ei mõjuta kuidagi sädet. Peale süütepooli sildamist ka auto käivitus, seega võib välistada ka pooli ja hallianduri. Ka armatuuri mass on järelikult olemas. Seega ei jäägi palju muid võimalusi kui see süütelukk, millest eespool rääkisin. Samuti on ka lihtsamaid juhuseid olnud pistikute ühenduses. Kui seda lukupõhja vaja on siis info on allkirjas kirjas.
kas see või see on mõlemad süütelukk koos süütepõhjaga (nagu kogu süüteluku süsteem vms)? kui jah siis ma pigem ostaksin uue (aitäh pakkumast NOTFAST), et summa on olematu, ja testiksin sellega.

muidu enne kirjutasin ka, aga olen tallinnast

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas GTI » 19 Nov 2017, 17:34

kenaj12 kirjutas: kas see või see on mõlemad süütelukk koos süütepõhjaga (nagu kogu süüteluku süsteem vms)? kui jah siis ma pigem ostaksin uue (aitäh pakkumast NOTFAST), et summa on olematu, ja testiksin sellega.
Piltidel on ainult süüteluku kontaktplaat ehk rahva keeles süüteluku põhi ning seda sul vaja lähebki, kui ostad siis osta see febi kui kvaliteetsem. Vahetus on juba keerulisem - lukukorpus vaja maha võtta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 20 Nov 2017, 18:38

GTI kirjutas:Piltidel on ainult süüteluku kontaktplaat ehk rahva keeles süüteluku põhi ning seda sul vaja lähebki, kui ostad siis osta see febi kui kvaliteetsem. Vahetus on juba keerulisem - lukukorpus vaja maha võtta.
kuidas muidu see süüteluku välja võtmine toimuma peaks? ma netis lugesin, et seal taga peaks kuskil kruvi pooleldi peidus olema ning selle lahti keeramisel peaks süüteluku põhi välja tulema, aga midagi sellist ma seal ei leidnud. põhi ise nagu loksus aga miski hoidis teda kinni. pluss selle põhja klemmid pole samad, mis sellel febi'l mis seal ristmikus müügil on seega hetkel hoidun uue põhja ostmisest seni kuni saan teada miuke mul täpselt on
Pilt

selle kogu süüteluku konstruksiooni külje peal (põhja juures) oli mingi kaas, aga ma kahtlen et haamri ja kruvikeerajaga seda lahti taguda saan, kuid on kahtlane tunne, et pean maha saama selle kuidagi.
Pilt

samas kui neid ristmiku põhjade pilte vaadata siis seal on näha mingi auguga jullat kuhu oletatavasti kruvi minna võiks. samas see julla on teisel pool kaant ja see osa oli täiesti metalli korpuse sees peidus.
Pilt

soovitusi?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Nov 2017, 18:50

Kuna kontaktplaat tuleb välja ainult roolisamba poole siis tuleb kogu lukukorpus maha võtta. See on selleks, et iga mats ei saaks roolilukku maha ja autot ärandada. Selleks tuleb rool maha võtta, seal all vedru peal olev koonus maha tõmmata nii et su hambad ikka alles jäävad. Kui varem pole võtnud võib osutuda probleemseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas ounou » 27 Nov 2017, 20:03

Kui katsetamiseat ära tüdined, siis Tallinnas ARK taga on Speedster OÜ ja Hannes.

kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 29 Dets 2017, 23:38

pole pikalt tegelenud õpingute pärast, aga paar viimast päeva on olnud aega tegutsemiseks. ma ostsin tõmmitsa ning peale mõnda kangutamist ja tõmmitsa haarade viilmist ja teravdamist jõudsin järeldusele et natuke spetsiifilisemat tõmmitsat vaja. endal pole tööriistu, et siukest teha kahjuks, seega küsin siin, et ega kellegil või kellegi tuttaval poleks seda tõmitsat laenata? olen tallinnas, lasnamäe rajoonis ja tuleksin ise järgi jne. või siis äärmisel juhul äkki oskab keegi mõnda töökoda pakkuda, kus siukest tõmmitsat leiduks, pae turu rajoonis. ma eelmisel postitusel nägin seda Speedster oü soovitust, aga selles seisundis, milles auto praegu on, ma naljaga üle terve linna edasi-tagasi puksiiri sõita ei tahaks :D

kevva
Veteran
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kevva » 30 Dets 2017, 00:00

GTI kirjutas:
20 Nov 2017, 18:50
Kuna kontaktplaat tuleb välja ainult roolisamba poole siis tuleb kogu lukukorpus maha võtta. See on selleks, et iga mats ei saaks roolilukku maha ja autot ärandada. Selleks tuleb rool maha võtta, seal all vedru peal olev koonus maha tõmmata nii et su hambad ikka alles jäävad. Kui varem pole võtnud võib osutuda probleemseks.
Jah on küll endalgi selline spets tõmmits millega puksi maha tõmmata. Aga tuli üks hädaline samuti taolise probleemiga et vaja süütelukku vahetada et tõmbaksin puksi maha. Mis muidugi tänu eelmistele remontijatele oli see puksi äär nii ära rikutud et polnud isegi võimalik tõmmitsaga maha saada seda. Ja seda süüteluku kontaktplaati võimalik vahetada ka ilma puksi eemaldamata. Alt lasta roolivardaküljest roolikardaan lahti ning võtta süütelukk koos vardaga maha. Siis võimalik kontaktplaadi kruvi lahtikeerata ja kontaktplaat ära vahetada.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 08 Jaan 2018, 17:28

Nonii,
asi jõudnud nii kaugele, et sain süüteluku põhja välja vahetatud, aga olukord on endiselt sama:
- spidol tulukesed ei põle (kuigi vool jm on, sest kell tiksub),
- süütepooli vool ei jõua
- starter tiirleb ja muu elu käib ka
- masin ei käivitu
- sai mainitud, aga probleem polnud süüteluku põhjas

Hetkel tundub olukord üsnagi lootusetu minu jaoks - pole õrna aimugi milles see probleem olla saab. Küll aga tegin mõningad tähelepanekud kui põhjaga mängisin. Üks relee (nr 4 on kirjas kaitseploki peal relee all ja 18 relee enda peal) tiksub kui ma panin süüte sisse. Tegin seda hääletesti multimeetriga selle peal ja häält tegid aind need väiksemad pinnid. Suuremad üldse ei reageerinud. Meenus ühe kasutaja pakkumine ühendada mingi relee suuremad pistikud, aga sellest ka mingit kasu polnud. Ma selle relee suurtematesse pistikutesse kaitseploki peal multimeetrit pista ei julgend, sest mäletamist mööda oli see elektri karp 30A, samas kui mu multimeeter on kuni 10A.

Eelnevalt mainitud must kast on immobilisaator päris kindlalt. Korraks paneb signa tööle kui vool ära võtta. Selle peal olevad releed ka tiksuvad kui süüde sisse panna.

Siuke seis. Oskab keegi selle peale midagi öelda või pakkuda?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 08 Jaan 2018, 17:51

see lisaimmo viska sealt minema. Golfil on kojameeste mootori lähedal 4 juhet. sealt üks peaks olema süütepooli+ Kas need on sel korralikult?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas GTI » 08 Jaan 2018, 17:56

Immo või signablokk blokeering peal vast. Sel signa- või immoblokil peaks ka mingi kaitse olema (kas juhtmete vahel või mujal) - on see terve ja kas plokki toide jõuab? Kas pole toide mitte pika pistiku kõrval olevad must ja punane juhe? Eelmisel omanikul miskit pulti pole jäänud? Üldse see blokk vahelt välja visata kellegil kes natuke asja jagab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 08 Jaan 2018, 20:23

Nagu ma aru saan, on teemaalgatajal tester/multimeeter käepärast.
Lugesin juttu ja püüdsin kaasa mõelda.
Süütelukku ilmselt pluss tuleb, sest starter keerutab ja X liini relee ka lülitub nagu jutust aru saan.
Kui süütepooli juurde pluss anda, siis mootori saab käima ja kellad tööle.

Nüüd tuleb minupoolne pakkumine.
Teemaalgataja laseb lahti kaitsmekarbi, otsib sealt tagant pistiku H1 Spikker ,sealt neljanda klemmi(sinna peaks minema must juhe) ja kontrollib multimeetriga, kas sinna süüde sees 12V tuleb. Ilmselt ei tule.
Sama mõõtmine süüteluku südamiku pistikust klemmist 15(ilmselt samasugune must juhe seal pistikus). Ja kui nüüd seal pluss 12V on, aga kaitsmekarbi taha ei jõua, siis tuleb selle juhtme teekond läbi uurida. Ilmselt sinna vahele see vahva "immo" vms ühendatud on.

Igaks juhuks mainin et kaitsmekarpi alla lastes tasub asja rahulikult võtta ja mitte rapsida. Et pistikutega vastu metall kronsat näiteks ei kobistaks ja särtsu ei teeks.
Võibolla on ilma kaitsmekarpi eemaldamattagi roolisamba all näha mingi koht, kus keegi juhtmestiku kallal on käinud.

Jõudu!
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 08 Jaan 2018, 20:36

Vanal G2 on jämedad juhtmed. Immodel ja signadel jupp maad peenemad. Mina vaataks kuhu läheb see lisaplokk.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 08 Jaan 2018, 20:48

NOTFAST kirjutas:
08 Jaan 2018, 20:36
Vanal G2 on jämedad juhtmed. Immodel ja signadel jupp maad peenemad. Mina vaataks kuhu läheb see lisaplokk.
Esimesel pildil sellest plokist tulevad alt paremalt relee alt kaks "jämedamat" paela. Endale ostsin kunagi elektriveaga passati, millel oli suht sarnane plokk ja üks neist ploki sisestest releedest oli klemmid maha põletanud. Need plokist tulevad juhtmed olid minu masinal süüte ahela vahele ühendatud roolisamba all.
Aga jah, sel plokil oli pult. Ja ilmselt ka teemaalgataja omal on kunagi olnud. Miks muidu ANT juhe...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

kenaj12
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Nov 2017, 23:08
Auto: golf 2 1.6 51kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 2 1.6 51kw 90a. Pole sädet ning spidomeetril aku jm tuled ei põle.

Lugemata postitus Postitas kenaj12 » 10 Jaan 2018, 23:25

Nonii!
Sain tulukesed spidol tööle. Ma ei tea miks immo omasooihatses, aga see tõkestaski seda ühendust, millest 100avant rääkis. Immo juhtmetest eraldi olid 2 musta juhet otse plaadi otsa tinutatud ja kui ma need 2 juhet omavahel kokku panin siis kohe läksid spidol tulukesed põlema ja tekkisid muud auto käivituseelsed hääled mootori suunast.

Auto veel ei käivitunud, aga ma kahtlustan, et probleemiks on mure, mille pärast ma autot lahti võtma üldse hakkasingi. Homme proovin sõbraga seda käivitada.

Muidu aitäh kõikidele kes lahendusi pakkusid ja nõu andsid. Ilma teieta ei teaks ma nii palju kui ma nüüd tean ega oleks nii kaugel kus ma praegu olen. 5+ kommuun

Vasta

Mine “Elektroonika”