Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas Kodumeister » 30 Dets 2017, 16:08

Tere, veaks siis selline et parem poolne lähituli ei põle ehk vahetasin uue lampi vastu ära aga ikka toimima ei hakkanud ja veaks näitab siis seda.

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Control Module Part Number: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Component and/or Version: Bordnetz-SG H54 2602
Software Coding: E3E28F8B01041A0047978F0017000200000BFB4764400165170000000000
Work Shop Code: WSC 05124 123 12345
Additional Info: 3C8955119 Wischer 281008 022 0602 1K0955559AH RLS 181108 054 0402
VCID: 3365F94752C0B386591-8066
1 Fault Found:

00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 110
Mileage: 316717 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
ON
Voltage: 13.95 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF

Kontaktid paistis kõik korras ja puhtad olema, ega märganud kuskil lühist või lahti olevat tules juhtmestikus. Kas võib olla ka viga juhtplokkis(1K941329)?

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas Kodumeister » 30 Dets 2017, 16:13

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 30 Dets 2017, 23:42

Võib olla viga nii ballastis (eelnevalt juhtplokiks nimetatud), ballasti ja lambi vahelises juhtmes või siis kuskil enne tuld. Kõige lihtsam ja kindlam on hakata teise tule küljest juppe proovima. Kusjuures tulede pistikud on samasugused, ehk kõigepealt pane vasak tuli parema tule juhtme otsa ja proovi kas toimib. Kui toimib siis ballast vahetada, kui ikka ei toimi siis juhe. Lõpuks peab tööle hakkama.
Isiklikult lahkasin ühte B6te millel oli ballasti ja lambi vaheline juhe kutu (testriga mõõtes ja isegi 50w hõõgpirniga juhtmeid koormates oli kõik korras aga xenoni küljes ta siiski ei toiminud).

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas Kodumeister » 31 Dets 2017, 00:00

Seda juhet juba testisin testriga ega pole lühist või läbi põlenud aga pastis kõik nii olema kuidas ette nähtud, aga plaanis ongi vahetada omavahel ehk viga siis palistis.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 31 Dets 2017, 00:08

Testriga pole jah seal midagi teha, see oli samamoodi korras testri järgi ja nagu ütlesin siis sai pärast isegi huvipärast 50w halogeeniga koormatud juhtmeid (4 või 5 juhet oli seal katte sees) ning kõik olid selle järgi korras. Siiski xenon sellega ei põlenud ja teise tule seest juhe võttes toimis kõik korralikult :)

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas Kodumeister » 31 Dets 2017, 17:04

Ei, nüüd sai testitud ja viga ikka moodulis ehk vahetasin omavahel ära ja toimis ilusti teise tule sees ja teine ei tominud, nii et viga selles kuna märkasin ka kurvi tuli ei toimi, viga moodulis. :)

pwoap
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 29 Apr 2017, 08:16
Auto: Golf IV ; Passat CC
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas pwoap » 15 Okt 2018, 20:31

Kodumeister kirjutas:
31 Dets 2017, 17:04
Ei, nüüd sai testitud ja viga ikka moodulis ehk vahetasin omavahel ära ja toimis ilusti teise tule sees ja teine ei tominud, nii et viga selles kuna märkasin ka kurvi tuli ei toimi, viga moodulis. :)
Täna tekkis endal sama tulega probleem. Xenon läks esmalt roosaks ja õhtul läks korra tagasi erevalgeks ning hakkas korra vilkuma ning kustus. Nüüd iga kord kui süüre sisse panen xenon vilgub korra ja kustub ning jääbki.

Kes Tallinna piirkonnas saaks selle probleemiga aidata, et kas vaja terve tuli vahetada välja või aitab vähemast??

Kodumeister
Klubiline
Postitusi: 40
Liitunud: 26 Sept 2013, 19:30
Telefon: 56251450
Skype: JumperDJ
Auto: VW Passat(B5) TDI 66kw, VW Sharan(7M) TDI 81kw, Audi A6(C5) 81kw
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas Kodumeister » 15 Okt 2018, 20:43

Proovi enne pirni(lambi) vahetust, kuna vilgub ja eelnevalt lillaks roosaks lõi siis läbi 💡 kui moodol oleks siis ei käivitu midagi ka hetkekski

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas siLc » 15 Okt 2018, 20:43

Ei pea ju tervet tuld vahetama - D1S pirnid ja ballastid on eraldi ka saadaval. Roosa värvusega pirn viitab, et pirn on oma eluaja ära elanud.

pwoap
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 29 Apr 2017, 08:16
Auto: Golf IV ; Passat CC
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas pwoap » 15 Okt 2018, 20:59

Tänan kiirete vastuste eest. Kas D1S pirni ostmisel tuleks valida mingi konkreetne tootja ? Ja kas seda tüübi pirni tuleb ka paaris vahetada?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Okt 2018, 21:01

Ise eelistaks Philipseid ja mõistlik on need korraga vahetada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas tito » 16 Okt 2018, 05:56

jussike kirjutas:
15 Okt 2018, 21:01
Ise eelistaks Philipseid ja mõistlik on need korraga vahetada.
Osram on poole odavam, kas Philips põleb poole kauem?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Okt 2018, 06:10

Philips on valgema valgusega. Osrami sinakas toon neeldub märga asfalti ära ja väsitab seetõttu silmi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

pwoap
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 29 Apr 2017, 08:16
Auto: Golf IV ; Passat CC
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas pwoap » 16 Okt 2018, 07:05

jussike kirjutas:
16 Okt 2018, 06:10
Philips on valgema valgusega. Osrami sinakas toon neeldub märga asfalti ära ja väsitab seetõttu silmi.
Kuna sa juba siin pirnidest tundud jagavat, siis kas H7 pirne ka sama valgus temperatuuriga leiub kui seda DS1 ?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Okt 2018, 08:35

Ilmselgelt pole see tehnoloogiliselt võimalik.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas dellu » 19 Okt 2018, 12:02

pwoap kirjutas:
16 Okt 2018, 07:05
jussike kirjutas:
16 Okt 2018, 06:10
Philips on valgema valgusega. Osrami sinakas toon neeldub märga asfalti ära ja väsitab seetõttu silmi.
Kuna sa juba siin pirnidest tundud jagavat, siis kas H7 pirne ka sama valgus temperatuuriga leiub kui seda DS1 ?
Kui jutt on H7 xenon komplektist originaal H7 pirni jaoks, siis ikka saab. Samas siin foorumis on niipalju vastaseid, et ...
Aga Teisalt mis Osram on sinakam kui Philips. Pigem on küsimus ju K-des. 4300K on suht valge, 5000K on juba kergelt sinakam, 6000K veel sinakam jne kuni 12000K olid juba suht lillad. Ma nüüd täpselt ei tea, aga kas siis Osrami või Philipsi pirni puhul ei saa valida? Kõige mõistlikum olekski ju sama toon võtta mis vana või vahetada mõlemad, muidu jääb ikka silma häirima.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas jussike » 19 Okt 2018, 14:30

Paigaldaks ikka äkki sellised mis ette nähtud, siis näed ka kuhu pimedas sõidad. Tehas näeb ette 4300k, ülejäänud juba hiina kräpp ja ei näita enam eesugi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas tlauri » 19 Okt 2018, 15:52

Hiina kräppist rääkides siis valitseb ka 4300K selles turuosakaalus, sest hind noname 4300K on kordades odavam kui Osram või Philips ning neid müüakse kindlasti kogusena rohkem, kui viimati mainitud jaksavad toota üksi ning koos allhankega, kes muide ka seda "kräppi" toodab ja turustab. 5000K on igati töövõimeline korralikus tules ning minule isiklikult meeldib selline valgus rohkem. Kui tuled on väsinud ja tööpind tuhm ning koorub siis 4300K on veel mingi eelis, aga erinevus marginaalne. 5000K on saada nii Osram kui ka Philips. Üle 5000K läheb juba meie kliimas tõesti niruks ja pigem siis juba disaini element kui valgusallikas.
Muide peamine, mis on viletsa lambi tunnus: juba paari kuuga hakkab kaarleek vibama-värisema ehk ei hoia ühtlast leeki. Testida saab seda väga lihtsalt. Astud tule ette ja jälgid enda peale tekkinud valgusvööd. Kui vibab-väriseb siis lamp ebakvaliteetne, töötunnid otsas (loe: surnud). Palja silmaga ei tohi olla märgatav vähematki valgusvihu vibamist.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 19 Okt 2018, 18:05

Kui hästi uurid, siis nüüd on saada ka D1S Osram xenarc Lasereid. Peaks hetkel parimad olema vähemalt valguse poolest:) komplekti hinnaks mingi 300 euri jagu:)

Edit: hinna valetasin. D3S on 300 euri kanti komplekt. D1S laseri peaksid alla 200 saama:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas dellu » 19 Okt 2018, 22:05

Nendega tasub ettevaatlik olla, olen aru saanud et pidi ka üksjagu võltsitama. Sõber arvas ka, et tellib miskid Osram Coolblue Ultra Super ... asjad ebayst, kuna oli odavam kui kodumaised vahendajad. Samal ajal jäi just mulle see võltsimise teema silma ja sõber siis küsis enne välja saatmist üle, et kas kindel et 100% originaal jne. Millegipärast kandis müüja sellepeale raha tagasi :). Lõpuks võtsime ikka usaldusväärsest Eesti kauplusest.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 19 Okt 2018, 22:09

dellu kirjutas:
19 Okt 2018, 22:05
Nendega tasub ettevaatlik olla, olen aru saanud et pidi ka üksjagu võltsitama. Sõber arvas ka, et tellib miskid Osram Coolblue Ultra Super ... asjad ebayst, kuna oli odavam kui kodumaised vahendajad. Samal ajal jäi just mulle see võltsimise teema silma ja sõber siis küsis enne välja saatmist üle, et kas kindel et 100% originaal jne. Millegipärast kandis müüja sellepeale raha tagasi :). Lõpuks võtsime ikka usaldusväärsest Eesti kauplusest.
Ma seda pidasingi silmas, et Eestist otsida. Point on selles, et neid väga pole veel vist kuskil saada. Ma olen ikka päris õiget asja käes hoidnud. Veel kevadel vaidlesime ühe sõbraga kes ütles, et H4 ja H7 on Laser olemas. Ma tol hetkel ei teadnud, et Laser D3Si pole olemas. Nüüd mõni kuu tagasi sain täitsa selle päris hologrammkleepsuga Osrami karbi pihku. Kahjuks enda autole veel soetada pole vajadust tekkinud.


Sinu jutus on muidu iva. Naise A4ja sain ostes mingite jummmala ägedate sinakas-valge valgusega Xenonitega. D2S pirnid siis. Aru ma ei saanud miks need neetud asjad ei näita. Kuniks välja kakkusin ja ühtegi nime kuskil pirnil peal ei leidnud. Ostsin Osrami D2S pirnid sisse. Kõige klassikalisemad ja nüüd on päriselt ka lähituli.:) Niiet jah, igast jama ei tasu osta.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat CC B6(357) parem lähituli(bi-xenon) ei põle?

Lugemata postitus Postitas R36 » 19 Okt 2018, 22:50

NBL on nüüd tõesti olemas D1S, D2S, D3S ja D4S valikus. H7 ja H4 laser tuli oluliselt varem kui DxS.

Tootekood:
66x40XNL - X on pirni tüüp ja duubelpaki kood:
66x40XNL-HCB

TecDoc järgi kaob NBU üldse ära.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Elektroonika”