B7 Passat 2.0 TDi 125 kw akuvahetuse mure

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B7 Passat 2.0 TDi 125 kw akuvahetuse mure

Lugemata postitus Postitas riio » 14 Jaan 2018, 13:55

Nimelt siis auto lõunamaalt pärit ja vaja aku ära vahetada. Kas keegi oskab öelda selle auto jaoks normaalse vahetuse. Kas peab lisa toite panema, et mingid seadistused kaovad kui vana lahti ühendada? Kas tuleb uus aku ka autole sisse programmeerida (nagu uutel audidel) muidu hakkab jamama. Või võib lihtsalt vahetada üks maha ja teine peale ja toimib? Autol ka Start/stop režiim mida ei kasuta. Andke nõu.

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

B7 Passat 2.0 TDi 125 kw akuvahetuse mure

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 14 Jaan 2018, 19:11

Kui uus aku erineb näitajatelt vanast, siis vajab ka kodeerimist. Ükski "seadistus" ära ei kao - ainult kell ja trip kompuuter lähevad nulli.
Tõenäoliselt viskab põlema ka ESP tule - kustutamiseks piisab mõnikümmend meetrit otse sõitmisest.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Vasta

Mine “Elektroonika”