Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- raulk89
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
- Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Tere
Oskab keegi öelda, mis tingimustel see roolisoojendus peaks automaatselt tööle minema..?
Ma olen märganud, et see roolisoojendus läheb peale kävitumist tööle vahetevahel, aga see toimub suht randomly.
Vahest läheb 0 kraadiga, vahest +1 kraadiga, vahest mingite miinus kraadidega, ja teinekord ei lähe üldse tööle, kuigi väljas on mitu miinus kraadi.
Raul
Oskab keegi öelda, mis tingimustel see roolisoojendus peaks automaatselt tööle minema..?
Ma olen märganud, et see roolisoojendus läheb peale kävitumist tööle vahetevahel, aga see toimub suht randomly.
Vahest läheb 0 kraadiga, vahest +1 kraadiga, vahest mingite miinus kraadidega, ja teinekord ei lähe üldse tööle, kuigi väljas on mitu miinus kraadi.
Raul
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Mul 2015 aasta omal läheb ainult siis, kui istmesoojenduse sisse lükata ja siis saab displeylt valida kas istmesoojenduse tasemeid või ainult roolisoojendus.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Automaatselt ei tohiks seal jah midagi töötada, ise valid kas käib koos istmesoojendusega või mitte. Eraldi saad ka lülitada.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Võin eksida, aga minuarust, endamus uutel volksudel on juhistmesoojendus väiksemat sorti mäluga, ehk kui lülitad sisse, lähed käid poes ära käivitad uuesti, siis soojendus on samas astmes sees mis poodi minnes, seega ka rool, kui ei ole eraldi välja lülitanud seda enne. Ma täpselt ei tea mitme tunnitagant ta end ära nullib, aga õhtul tulles ja hommikul minnes siis enam mälus pole näiteks. Ehk on sealt ka su küsimus?
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Nii on jah. Suht kiiresti nullib, aga ka täpselt pole seda aega mõõtnud.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- raulk89
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
- Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Hmm, no aga mul reaalselt on näited, kus panen hommikul auto tööle ja roolisoojendus läheb automaatselt tööle. Teinekord jälle ei lähe tööle.
Istmesoojendus ei ole kordagi automaatselt tööle läinud.
Aga esmaspäeval esindusse asja, siis uurin sealt täpsemalt selle kohta..
Istmesoojendus ei ole kordagi automaatselt tööle läinud.
Aga esmaspäeval esindusse asja, siis uurin sealt täpsemalt selle kohta..
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Äkki oled ise mõnel hommikul rohkem elevil Passatiga sõitma minemisest ja peopesad tõmbavad lihtsalt higiseksraulk89 kirjutas: ↑03 Mär 2018, 09:17Hmm, no aga mul reaalselt on näited, kus panen hommikul auto tööle ja roolisoojendus läheb automaatselt tööle. Teinekord jälle ei lähe tööle.
Istmesoojendus ei ole kordagi automaatselt tööle läinud.
Aga esmaspäeval esindusse asja, siis uurin sealt täpsemalt selle kohta..
A äkki on tõesti mingi update tehtud ja saab ka temperatuuri järgi automaatselt tööle panna. Esimestel mudelitel igatahes polnud.
- raulk89
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
- Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Tuli välja, et ei ole ikka mingisugust automaatikat seal.
See anomaalia pidi olema põhjustatud aku madalast pingest, et see roolisoojendus läheb suvalt tööle käivitades.
Aga jah, esimene talv uue (2017 aasta) autoga ja mitmed korrad juba "ACC error" ja "start/stop error" käivitamisel. 2 korda esinduses käinud, mõlemad korrad öeldud, et vead tingitud madalast aku pingest. Veebruari alguses käisin esimest korda seal, laeti seal aku täis, öeldi, et muidu kõik on korras, lihtsalt aku oli "TÜHI".
Nüüd vähem kui kuu aega nende pool laadimisest mõõdas ja eelmine nädal jälle hakkasid samad vead armatuuris. Täna räägiti jälle sama juttu, et madalpingest tingitud ja vajab laadimist.
Ma ei teagi enam.
Tallinnas sõidan küll linnas sees, aga kuna olen pärit Kuressaarest, siis kuus korra või 2 saab ette võetud ka pikem reis (edasi tagasi ligi 500km), võiks nagu laadida küll selle maa peale.
2.0 tdi 110kw
Lisaks on tehase poolt paigaldatud ka seisusoojendus ja sellest tulenevalt on juba tehase poolt võimsam aku (93Ah) pagasiruumis (mitte mootoriruumis). Ja seda enam, et peale viimast esinduses laadimist ma ei ole kordagi seda seisusoojendust taha lükanud.
See anomaalia pidi olema põhjustatud aku madalast pingest, et see roolisoojendus läheb suvalt tööle käivitades.
Aga jah, esimene talv uue (2017 aasta) autoga ja mitmed korrad juba "ACC error" ja "start/stop error" käivitamisel. 2 korda esinduses käinud, mõlemad korrad öeldud, et vead tingitud madalast aku pingest. Veebruari alguses käisin esimest korda seal, laeti seal aku täis, öeldi, et muidu kõik on korras, lihtsalt aku oli "TÜHI".
Nüüd vähem kui kuu aega nende pool laadimisest mõõdas ja eelmine nädal jälle hakkasid samad vead armatuuris. Täna räägiti jälle sama juttu, et madalpingest tingitud ja vajab laadimist.
Ma ei teagi enam.
Tallinnas sõidan küll linnas sees, aga kuna olen pärit Kuressaarest, siis kuus korra või 2 saab ette võetud ka pikem reis (edasi tagasi ligi 500km), võiks nagu laadida küll selle maa peale.
2.0 tdi 110kw
Lisaks on tehase poolt paigaldatud ka seisusoojendus ja sellest tulenevalt on juba tehase poolt võimsam aku (93Ah) pagasiruumis (mitte mootoriruumis). Ja seda enam, et peale viimast esinduses laadimist ma ei ole kordagi seda seisusoojendust taha lükanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Selle pika saare reisiga laebki aku enamvähem täis, aga paar korda külmaga suts siia ja suts sinna linnas ja laetuse tase järjest langeb, kuna tarbijaid palju taga ja aku külm ka, siis ta ei lae ennast täis võimsusel vaid vaikselt et akule mitte liiga teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
Küsimus passat B8 roolisoojenduse kohta
Mnjah, erroritest saan veel aru, a see et mingid asjad iseenesest tööle lähevad tingituna aku madalast pingest, see on minu jaoks midagi uut.
Elektrik pole ja auto elektrindus on minu jaoks tuumafüüsika või nii, aga hiljuti just käisin akulaadijat tsiklile soetamas ja kohapeal sai siis juba pikemalt-laiemalt akudest ning laadimistest pajatatud ning otsene soovitus anti ka autol hoolduslaadimisi teha, eriti start/stop funktsiooni korral. Ma ka apelleerisin, et panen regulaarselt 1x kuus Riiga jne. ning aku saab pikalt laadida sel ajal, kuid selgitati, et ei ole need genekad ja laadimisvõimsused nii ägedad, et akule sellest piisaks ning aku pinge heal tasemel hoidmiseks ja eluea pikendamiseks on soovitav aegajalt laadija sappa visata.
Elektrik pole ja auto elektrindus on minu jaoks tuumafüüsika või nii, aga hiljuti just käisin akulaadijat tsiklile soetamas ja kohapeal sai siis juba pikemalt-laiemalt akudest ning laadimistest pajatatud ning otsene soovitus anti ka autol hoolduslaadimisi teha, eriti start/stop funktsiooni korral. Ma ka apelleerisin, et panen regulaarselt 1x kuus Riiga jne. ning aku saab pikalt laadida sel ajal, kuid selgitati, et ei ole need genekad ja laadimisvõimsused nii ägedad, et akule sellest piisaks ning aku pinge heal tasemel hoidmiseks ja eluea pikendamiseks on soovitav aegajalt laadija sappa visata.