2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 05 Mär 2018, 09:50

Nagu ka pealkirjas võib (poolenisti) lugeda, siis on autol parasiitne voolutarve küljes. Nädalavahetusel proovisin multimeetriga mõõtes leida üles algallikas, ning poolenisti see ka õnnestus. Nimelt kui tõmbasin välja kaitsme nr13 (alguses arvasime, et pidurikulumisanduri mingi tuluke), siis langes voolutarve märgatavalt (oli 1A, langes 250mA peale). Käisime siis Rakveres ära, ning eile kui natukene googeldasin, siis tuli välja et on piduritulede kaitse. Ehk siis kui Rakveres ca kella 3 paiku laupäeval keegi nägi sinist universaalkerega passatit, millel pidurituled ei töödanud, siis nüüd teate põhjust. Aga küsimus selline, et kas keegi oskab öelda miks selline voolutarve? Pidurituled ei põle 24/7 kui kaitse sees on. Ning kas on Rakvere kandis diagnostikut kes raatsiks juhtme külge lükata (absiga mingi jama- absi ja esp tuli põleb koguaeg armatuuris kui süüde sisse panna- , kaasreisja poolse anduri vahetasin välja profülaktika pärast.)

Edit: natukene lugesin internetiavarustest, ning kas asi võib olla ehk piduritule anduris mis pedaali all paikneb? Sümptomid nagu klapivad.. niiskust saanud ja läinud lühisesse näiteks.??
Viimati muutis J.Aru, 05 Mär 2018, 11:58, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri rohkem teemat kirjeldavaks muudetud
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 05 Mär 2018, 12:00

Kas püsikiirushoidja on ning kas see töötab? Kaabliga saan Rakveres aidata päevasel ajal.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 05 Mär 2018, 12:34

Püsikas on täitsa peal, aga imelikul kombel peale absi anduri vahetust püsikas enam ei tööta. Armatuuris läheb tuli põlema, kuid ei lukusta kiirust ära.
Edit: kui nr13 kaitse välja jätta, siis kas püsikas üldse saabki peale jääda?
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 05 Mär 2018, 15:30

Püsikas peaks olema teise kaitsme all vist aga kindlalt ei julge väita. Hea oleks elektriskeem leida ja vaadata kas veel tarbijaid on selle kaitsme taga. Teine võimalus prooviks piduri "konnal" pistik tagant ära tõmmata ja vaadata kas aitab.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 05 Mär 2018, 16:19

No eks kui koju jõuan siis hüppan garaazist läbi ja mõõdan mis ta näitab kui lahti ühendatud on. Aga netiavarustest leidsin mõned lingid kellel oli pidurituleanduriga mingi kala ja püsikas ei töödanud. Kuid neil ei tulnud vist armatuurilegi nn. "Püsika märkigi".
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 05 Mär 2018, 18:16

Nonii, sai nüüd garaazis käia, kuid andurile ma ligi ei pääsenud. Isegi mitte ei näinud seda seal armatuuri all lamades, ei hakanud külmaga roolialust katet ka maha kiskuma, et siis ehk oleks näha olnud, ning ega väga mugav ka ei olnud seal lebada. Ma ei tea kuidas teistega on, aga mul oli ikka meeletult ebamugav sinna alla vaadata, iste jäi ette, auto enda raam jäi ette, pea lõin vastu rooli ära kaks korda jne jne.. aga küsimus siinkohal ka laiemale publikule, kas on võimalik, et kaitsmed vananevad?.. nimelt proovisin nii muuseas panna vana kaitse tagasi, et näeks palju voolutarve reaalselt oli, kuid vanat kaitset ei leidnud, siis panin tutika.. ning kui uksed kinnni lükata, siis näitas multimeeter mulle 0.03A tarvet.. Kas on võimalik, et pidurituleandur hakkas imekombel tööle siis? või mis ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seal toimub. Hakkab kerge segadus tekkima juba... :crazy:
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5294
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 05 Mär 2018, 18:25

Ilma roolialust plastikut eemaldamataei saagi sinna lülitile ligi. Kui see kate eest ära (käib kusjuures väga lihtsalt) siis juba ruumi oluliselt rohkem. Kaitsmega ei saa midagi juhtuda, kui siis oksudeerub aga kaitse ise ei saa hakata voolu tarbima.

Lilleke92
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
Asukoht: Kadrina
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda

2001 passat 2.8 v6 4motion voolutarve

Lugemata postitus Postitas Lilleke92 » 05 Mär 2018, 18:35

Eks ma nädalavahetusel hakkan jaurama edasi sellega. Praegu panin akuklemmid peale tagasi, et siis nädalavahetusel oleks näha, kas hakkab miski asi ikka tarbima salaja või mitte. Huvitav et ta enne mulle siis 1A näitas ja nüüd siis 0.03A ... Öeldakse, et rahvaauto, kuid ajab ikka pea sassi parasjagu.
Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.

Vasta

Mine “Elektroonika”