VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 10:36

Tere,

kuna sarnast teemat ei leidnud, küsin siin. Millistes tingimustes see elektriline soojendus töötab? Küsin, kuna olen täheldanud teatud anomaaliaid. Näiteks, kui auto käib, aga ventilaator on offi peal, siis justkui ei töötaks. Panin ventilaatori tööle, hakkas soojendama. Täna hommikul ei hakanud üldse sulatama, kuid mõned päevad varem ta tegi seda.

On sellel soojendusel mingeid kindlaid tingimusi vaja, mille täitmisel ta töötab? Või võib pigem probleem olla klaasis endas/elektroonikas? Esiklaas on iseenesest suhteliselt läbi küll, st hulgaliselt kivitäkkeid jms, kuid homme vahetatakse ära.

Auto on Passat, 1,4 ecofuel, 12/2012.

Kui keegi oskab aidata, tänan ette ära.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas GTI » 27 Mär 2018, 11:13

Kas kasutajajuhendis pole infot?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 165 korda

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Mär 2018, 11:26

Ainult siis töötab kui kliimaplokil vastavale nupule vajutad. Kui kliimapaneel on OFF, siis ei töötagi midagi loogiliselt.

Kasutusjuhend tõenäoliselt rootsikeelne, äärmisel juhul saksakeelne :d

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 27 Mär 2018, 12:08

Oled kindel, et tegu elektrilise esiklaasi soojendusega? Paljud ajavad segamini õhu suunamise klaasile ja elektrilise soojenduse nupud.
Võiksid teha alustuseks pildi oma kliimaplokist.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 12:16

Juhend on rootsi keelne, sain küll tõlke ka, kuid seal on lihtsalt, et mõnel mudelil võib olla elektriline esiklaasi soojendus, mis töötab kui mootor käib vms. Ühesõnaga, targemaks ei saanud.

Aga, mis puudutab kliimapaneeli, siis esiklaasi soojenduse lüliti oli aktiivne (tuli põles) isegi siis, kui ülejäänud paneel oli OFF.

Hetkel pilti teha ei saa, aga nupp on samasugune nagu pildil ehk elektriline soojendus ikka.
Pilt

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas ounou » 27 Mär 2018, 13:50

klaasi vaadates saab ju aru kas on soojendus või mitte

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 13:53

Huvitav on see, et teistel autodel, millel on klaasisoojendus, on näha ka nö küttekeha, aga Passatil ma seda ei märka. Või on tegemist muu lahendusega, mis ei eelda klaasisisese niidi olemasolu. Nii hästi volkareid ei tunne.

Aga soojendus on iseenesest on olemas, see on kindel. Pigem ongi probleem tema käivitamisega.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas CD-R » 27 Mär 2018, 16:41

Mingi geeliga vms variant on ka olemas, kui autol on klaasi taga kaamera, sellel niite pole. Ja olen kuulnud sellist juttu, et see pole mõeldud jää sulatamiseks vaid klaasilt udu ära hoidmisest.

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 16:48

Mindfreak kirjutas:
27 Mär 2018, 12:08
Oled kindel, et tegu elektrilise esiklaasi soojendusega? Paljud ajavad segamini õhu suunamise klaasile ja elektrilise soojenduse nupud.
Võiksid teha alustuseks pildi oma kliimaplokist.
Panen pildi ka auto kliimaplokist:

Pilt

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 27 Mär 2018, 17:07

Kui autol on lane assist, siis on kilega soojendus.
Kui lane assisti pole, siis on üldjuhul traatidega. Minul kilega ja soojendus võime üle nagu kurta ei saa. -10C läks ~2 minutit kui sai kojameestega jää esiklaasilt ära pühkida-
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 18:32

Mindfreak kirjutas:
27 Mär 2018, 17:07
Kui autol on lane assist, siis on kilega soojendus.
Kui lane assisti pole, siis on üldjuhul traatidega. Minul kilega ja soojendus võime üle nagu kurta ei saa. -10C läks ~2 minutit kui sai kojameestega jää esiklaasilt ära pühkida-
Lane assisti ei ole, traate ka ei näe, aga soojendab. Veider.

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 18:36

SimoL kirjutas:
27 Mär 2018, 18:32
Mindfreak kirjutas:
27 Mär 2018, 17:07
Kui autol on lane assist, siis on kilega soojendus.
Kui lane assisti pole, siis on üldjuhul traatidega. Minul kilega ja soojendus võime üle nagu kurta ei saa. -10C läks ~2 minutit kui sai kojameestega jää esiklaasilt ära pühkida-
Lane assisti ei ole, traate ka ei näe, aga soojendab. Veider.
Lisan siia klaasi markeeringu ka, äkki oskab keegi selle põhjal midagi öelda:

Pilt

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 165 korda

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Mär 2018, 19:24

Kõige olulisem küsimus on küsimata - kas mootori ikka käima panid enne kui klaasi soojendada üritasid? Klaasisoe ei rakendu kui mootor ei käi.

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 19:26

siLc kirjutas:
27 Mär 2018, 19:24
Kõige olulisem küsimus on küsimata - kas mootori ikka käima panid enne kui klaasi soojendada üritasid? Klaasisoe ei rakendu kui mootor ei käi.
Mootor käis.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Mär 2018, 19:46

Sain su masina VIN veakoodide teemast.

Sul on 4GW PR-kood, seega tähendab see seda, et kilega klaas.

Palju siin olla ei saa, kile effektiivsus madal, relee või juhtmed.

Kui klaasi hakkad vahetama, siis oota selle resultaat pigem ära.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 27 Mär 2018, 20:03

R36 kirjutas:
27 Mär 2018, 19:46
Sain su masina VIN veakoodide teemast.

Sul on 4GW PR-kood, seega tähendab see seda, et kilega klaas.

Palju siin olla ei saa, kile effektiivsus madal, relee või juhtmed.

Kui klaasi hakkad vahetama, siis oota selle resultaat pigem ära.
Aitüma vastuse eest. Loodan isegi, et klaasivahetus toob lahenduse. Homme vahetan, seega loodan ülehomme hommikul ära proovida. Juhul, kui külma on ja ära klaasi ära jäätab. Kuid juhul, kui probleem jätkub, suudavad mind peamised volkaritega tegelevad firmad mind selle lahendamisel aidata? Või on koht, kuhu soovitatae sarnase murega pöörduda?

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 29 Mär 2018, 07:11

Eile vahetati klaas ära, kuid probleem jätkuvalt üleval. Täna proovisin ja täiesti null. Tuleb kuhugi näitamiseks viia, samas õnneks on müüja poolt garantii ka veel.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2050
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 165 korda

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas siLc » 29 Mär 2018, 14:51

Mul ka esiklaasisoe ning olen tähele pannud juba miinus 5~6C hommikutel, et härmatis justkui üldse ei sula klaasilt ära...aga siis vaatsin väljast ja sisepeegli ümbert juba selgelt sulas. Äkki vaja mitut lasta mitu korda kuni kangekaelse jää/härmatise ära sulatab?

Mu auto ei tulnud tehasest esiklaasisoojaga vaid paigadasime koos Magnusega (R36) selle takkajärgi (koos uue esiklaasiga) ja tegu pole kes teab mis keerulise süsteemiga. Vajutad töötava mootoriga kliimapaneelilt nuppu, relee sõidusuunas parema kojamehe alt teeb plõksu ja klaas varsti sulab. Ma kontrolliks mis seisukorras on kapotialuses kaitsmekarbis 60A kaitse (vasak kõige kaugem) ning siis diagnostikakaabliga saab nimetatud releed plõksutada. Selles osas äkki mõni kaabliga foorumlane saab aidata, kui enda asukoha märgid. Kui kaitse korras ja relee plõksub, siis kojameeste renni kummaski otsas olevad klaasisooja pistikud võiks üle vaadata. Kui need füüsiliselt korras ja 12V tuleb peale, siis äkki mass kehv - see asub laevalgusti konsooli taga. Samas kui klaasi vahetati, siis ei tahaks uskuda, et klaasi ühendused sitasti ühendati...

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 29 Mär 2018, 16:02

siLc kirjutas:
29 Mär 2018, 14:51
Mul ka esiklaasisoe ning olen tähele pannud juba miinus 5~6C hommikutel, et härmatis justkui üldse ei sula klaasilt ära...aga siis vaatsin väljast ja sisepeegli ümbert juba selgelt sulas. Äkki vaja mitut lasta mitu korda kuni kangekaelse jää/härmatise ära sulatab?

Mu auto ei tulnud tehasest esiklaasisoojaga vaid paigadasime koos Magnusega (R36) selle takkajärgi (koos uue esiklaasiga) ja tegu pole kes teab mis keerulise süsteemiga. Vajutad töötava mootoriga kliimapaneelilt nuppu, relee sõidusuunas parema kojamehe alt teeb plõksu ja klaas varsti sulab. Ma kontrolliks mis seisukorras on kapotialuses kaitsmekarbis 60A kaitse (vasak kõige kaugem) ning siis diagnostikakaabliga saab nimetatud releed plõksutada. Selles osas äkki mõni kaabliga foorumlane saab aidata, kui enda asukoha märgid. Kui kaitse korras ja relee plõksub, siis kojameeste renni kummaski otsas olevad klaasisooja pistikud võiks üle vaadata. Kui need füüsiliselt korras ja 12V tuleb peale, siis äkki mass kehv - see asub laevalgusti konsooli taga. Samas kui klaasi vahetati, siis ei tahaks uskuda, et klaasi ühendused sitasti ühendati...
Kaitse korras, relee plõksub (olin küll salongis sees, kui nuppu vajutasin, aga oli kuulda ning mingil määral minimaalsel mõjutas mootori pöördeid). Eile, kui klaasi paigaldati, olin ninapidi juures ja vaatasin selle soojenduse süsteemi üle, sh ühendas paigaldaja mõlemad pistikud ära ka. Nüüd jääb üle kontrollida ka pistikute sisene vool. Mis selle 60A kaitse taga veel on?

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1123
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 34 korda

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas volkar » 29 Mär 2018, 20:53

SimoL kirjutas: Mis selle 60A kaitse taga veel on?
Ega seal midagi muud ei olegi, otse relee 3. klemmi külge
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 02 Apr 2018, 19:50

Oskab keegi öelda, kui soojaks selline klaas läheb? Mõtlen just seda kilega varianti. Kas käega on tunda nagu näiteks küljepeeglite soojendust? Või on kellelgi ideed, kuidas näiteks mõõta klaasi temperatuuri?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 02 Apr 2018, 21:09

Infrapuna termomeeter osta. Siis pead ka kuskil niimoodi mõõtma kus päike ei saa soojendama.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

AKest
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 05 Apr 2018, 16:16
Auto: VW Passat B7
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas AKest » 06 Apr 2018, 12:37

Mul ka klaasisoojendusega probleem. Kui väljas nt alla -5c on, siis ikka üldse ei taha see värk sulada. Ja kui sulab, siis jätab keskele mingi 5cm härmatunud riba ja samamoodi ka äärtesse. Suhteliselt ebaefektiivne. Parem talvel osta kõige madalama jäätumistemperatuuriga klaasipesuvedelik (-40c vms) ja lasta seda üks hea posu klaasile - toimib nagu jääsulatus =)

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas SimoL » 06 Apr 2018, 13:19

AKest kirjutas:
06 Apr 2018, 12:37
Mul ka klaasisoojendusega probleem. Kui väljas nt alla -5c on, siis ikka üldse ei taha see värk sulada. Ja kui sulab, siis jätab keskele mingi 5cm härmatunud riba ja samamoodi ka äärtesse. Suhteliselt ebaefektiivne. Parem talvel osta kõige madalama jäätumistemperatuuriga klaasipesuvedelik (-40c vms) ja lasta seda üks hea posu klaasile - toimib nagu jääsulatus =)
Täheldasin ka ise seda, et kui väljas oli -10c, ei juhtunud sisuliselt midagi. Samas -1,5c sulatas ilusti.

AKest
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 05 Apr 2018, 16:16
Auto: VW Passat B7
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

VW Passat 2012 soojendusega esiklaasi probleem

Lugemata postitus Postitas AKest » 06 Apr 2018, 13:47

Püüan pildile panna veel selle mustri, kuidas klaas soojeneb. Mis tehnoloogia see on üldse?
Pilt

Vasta

Mine “Elektroonika”