Tere
Autoks 2009 3.0d v6 probleem on selles et auto sööb isuga akusi. Just käivitus on kehva. Testriga kapotialt +ja- mõõtes jõuab sinna 830amprist 230 otse akupealt mõõtes on timm 830amprist tuleb 790a. Nii et oma targa mõistusega mõtlesin et ju peab kuskil tarbija taga olema. Istusin autosse panin uksed lukku ja voilaa makk häälitseb ja kõlaritest tuleb siuke kohin vms et arvatavasti ei lükka makki tagant ära kui tuttu peab minema. Kellegi ette tulnud midagi sellist? Ja äkki kellegil on kaitsmete joonist sheerida? Selle leidsin et nr 11kaitse peaks olema raadio/navi blokk. Aga neid kaitsmeid on tajooba autopeale. Prooviks siis homme kaitsme ära võtta ja siis mõõta to be sure. Ja kui kellegil quick fixi pakkuda andke teada ei viitsi endale kolmandat akut osta
Touareg 2009 autol ei lähe makk/navi "sleep mode"
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7862
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Touareg 2009 autol ei lähe makk/navi "sleep mode"
Esiteks:
Kui see makk tarbiks 830A-230A=600A, siis oleks sul see auto juba ammu maha põlenud. Ilmselt kasutad digitestrit, mis ei suuda arvestada juhet sisse kui mõõta "jump" terminalist.
Teiseks:
Kui käivitus kehva pidevalt on vaja otsida viga Massist/Toitekaablist/Starterist, ilmselt kõik kolm on juba päevinäinud ja annavad oma osa.
Kolmandaks:
Eeldan, et originaalraadio RNS510? Neil on emaplaadid vigased ja ei saa autopoolset infot, et vaja kinni minna. Ilmselt ei tööta ka roolinupud?
Raadiokaitse asub parempoolses armatuuri otsas.
Kui see makk tarbiks 830A-230A=600A, siis oleks sul see auto juba ammu maha põlenud. Ilmselt kasutad digitestrit, mis ei suuda arvestada juhet sisse kui mõõta "jump" terminalist.
Teiseks:
Kui käivitus kehva pidevalt on vaja otsida viga Massist/Toitekaablist/Starterist, ilmselt kõik kolm on juba päevinäinud ja annavad oma osa.
Kolmandaks:
Eeldan, et originaalraadio RNS510? Neil on emaplaadid vigased ja ei saa autopoolset infot, et vaja kinni minna. Ilmselt ei tööta ka roolinupud?
Raadiokaitse asub parempoolses armatuuri otsas.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 17 Juul 2018, 17:13
- Auto: Touareg 3.0tdi V6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Touareg 2009 autol ei lähe makk/navi "sleep mode"
Uue aku peale panin siis läks ilusasti käima mingi ajapeale sööb ära ja siis kohe kehvake. Istme all aku juures on siis see +juhe mis kaitsmete juurest mööda põrandat jookseb paremale poole mootoriruumi seda test lambiga vaatasin on koguaeg voolu all vist ei tohiks olla ju. Starteri mass tundus ok olevalt silmajärgi. Kus veel sellel mootoril kerest mootorisse mass läheb? Roolinupud funksivad ilusasti. Starterit kahtlustasin ise ka aga akuvahetusega alguses oli väga jõuline käimaminek lihtsalt see läheb ajapikkku halvemaks. Ja ma ei tea ehk sinna jump terminali ei pea tulemagi reaalset näitu. Laadimine on ka ok kellajärgi mis armatuuris.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Touareg 2009 autol ei lähe makk/navi "sleep mode"
Autos erinevaid helisid kuulates vigast detaili defekteerida ja
massipunkte silmajärgi kontrollida on muidugi tegevusena tore, kuid suhteliselt tulutu.
Kontrolli ikka reaalne mahalaadimine/tarbimine alustuseks ära. Siis pilt vähe selgem.
Loomulikult võimalik, et läheb ka vigase starteriga uue akuga ilusti käima, kuid lisakoormus
tapab aku kiiresti ära.
massipunkte silmajärgi kontrollida on muidugi tegevusena tore, kuid suhteliselt tulutu.
Kontrolli ikka reaalne mahalaadimine/tarbimine alustuseks ära. Siis pilt vähe selgem.
Loomulikult võimalik, et läheb ka vigase starteriga uue akuga ilusti käima, kuid lisakoormus
tapab aku kiiresti ära.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094