Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 28 Mär 2011, 21:53
- Auto: Audi A5 3.0 Quattro 08', Audi RS5 4.2 FSI 12', Volkswagen Touareg 4.2 TDI 12'
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Tere,
Enamikul inimestel on vähemalt üks kord elu jooksul aku tühjaks saanud. Tavaliselt on see lihtne probleem lihtsa lahendusega.
Antud probleem ei ole lihtne ja minul mõtted otsas.
Nagu pealkiri ütleb, on aku täiesti surnud peale 6 kuu pikkust seismist (100% minu süü) ja see plastik võti ei ava ust.
Hetkene progress:
1) Selgesti rõõmsalt kõndisin auto juurde, kaasas booster ja tavalaadija koos pikendusega. Plastik võti puldist välja, plastik kate juhiukse lingi juurest maha, aga keerates mitte midagi ei juhtu. Ei pea rakendama jõudu, lukk ei ole kinni kiilunud, liigub ilusti mõlemale poole, lihtsalt... ei tee midagi. Võti oli lausa mingi lubrikandiga kaetud peale eemaldamist.
2) Kindlustus kahjuks ei saa treilerit järgi saata, sest auto on imepisikeses vanalinna parklas, kuhu isegi väike treiler sisse ei mahuks või ei saaks manööverdada.
3) Järgmine samm selgesti akna purustamine, mis seal ikka, vähemalt saaks uksed lahti. Oleks vaid nii ...
- Ainuke asi, mis ma lahti sain, oli pagasiluuk. Pisike plastik seestpoolt maha ja manuaalselt avatud, lihtne.
- Aga ustega teine lugu, peaks ju teoreetiliselt linki paar korda avades ju lahti tulema? Aga ei, mitte ükski uks ...
-Ei saanud ka avada mootori ruumi tavalisest kohast, sest selle jaoks peab uks olema lahti.
4) Kuna ideed oli täitsa otsas, siis proovisin isegi akut laadida läbi kõikide kolme sigareti süütajate, kasutu. Pagasiruumis, varuratta juures ei märganud ühtegi kohta.
5) Edasi, juhiukse lammutamine, lootsin, et juhiukse dekoratiiv liistu taga on manuaalne avamine, aga selgesti mitte. Edasi üritasin juhiukse plastik paneeli lahti saada. Kõik muud poldid avatud, välja arvatud alumine, kuhu ei pääse ligi.
Esindusse helistades ei saanud mitte üldse targemaks, pidi mehaanikuga rääkima ja tagasi helistama, aga seda ei ole veel juhtunud.
Kas kellegil on mulle midagi välja pakkuda, kuidas saaks natuke vurtsu sisse, et saaks vähemalt uksed avatud? Mõttet täitsa otsas.
Päikest.
Enamikul inimestel on vähemalt üks kord elu jooksul aku tühjaks saanud. Tavaliselt on see lihtne probleem lihtsa lahendusega.
Antud probleem ei ole lihtne ja minul mõtted otsas.
Nagu pealkiri ütleb, on aku täiesti surnud peale 6 kuu pikkust seismist (100% minu süü) ja see plastik võti ei ava ust.
Hetkene progress:
1) Selgesti rõõmsalt kõndisin auto juurde, kaasas booster ja tavalaadija koos pikendusega. Plastik võti puldist välja, plastik kate juhiukse lingi juurest maha, aga keerates mitte midagi ei juhtu. Ei pea rakendama jõudu, lukk ei ole kinni kiilunud, liigub ilusti mõlemale poole, lihtsalt... ei tee midagi. Võti oli lausa mingi lubrikandiga kaetud peale eemaldamist.
2) Kindlustus kahjuks ei saa treilerit järgi saata, sest auto on imepisikeses vanalinna parklas, kuhu isegi väike treiler sisse ei mahuks või ei saaks manööverdada.
3) Järgmine samm selgesti akna purustamine, mis seal ikka, vähemalt saaks uksed lahti. Oleks vaid nii ...
- Ainuke asi, mis ma lahti sain, oli pagasiluuk. Pisike plastik seestpoolt maha ja manuaalselt avatud, lihtne.
- Aga ustega teine lugu, peaks ju teoreetiliselt linki paar korda avades ju lahti tulema? Aga ei, mitte ükski uks ...
-Ei saanud ka avada mootori ruumi tavalisest kohast, sest selle jaoks peab uks olema lahti.
4) Kuna ideed oli täitsa otsas, siis proovisin isegi akut laadida läbi kõikide kolme sigareti süütajate, kasutu. Pagasiruumis, varuratta juures ei märganud ühtegi kohta.
5) Edasi, juhiukse lammutamine, lootsin, et juhiukse dekoratiiv liistu taga on manuaalne avamine, aga selgesti mitte. Edasi üritasin juhiukse plastik paneeli lahti saada. Kõik muud poldid avatud, välja arvatud alumine, kuhu ei pääse ligi.
Esindusse helistades ei saanud mitte üldse targemaks, pidi mehaanikuga rääkima ja tagasi helistama, aga seda ei ole veel juhtunud.
Kas kellegil on mulle midagi välja pakkuda, kuidas saaks natuke vurtsu sisse, et saaks vähemalt uksed avatud? Mõttet täitsa otsas.
Päikest.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2053
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Sigaretisüütajad on tõenäoliselt süütevooluga ja surnud seisus ei jõua akuni midagi.
Aku on juhiistme all. Kui istmed edasi-tagasi liiguvad manuaalselt, siis äkki õnnestub istme M10 kaksteistkant poldid eemaldada ja iste taha kallutada, siis saab akule ligi. Kui istmed on täiselekter, siis panustaks kapoti avamisele ja sealsete täkuklemmide kasutamisele.
Aku on juhiistme all. Kui istmed edasi-tagasi liiguvad manuaalselt, siis äkki õnnestub istme M10 kaksteistkant poldid eemaldada ja iste taha kallutada, siis saab akule ligi. Kui istmed on täiselekter, siis panustaks kapoti avamisele ja sealsete täkuklemmide kasutamisele.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 608 korda
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Kui sa juba salongi said, siis võta kapotiavamise kang küljest. Peene kruvikaga kanguta lingi eest servast plastik splint küljest. Nb ruumi puudusel võib see isegi puruneda, sest tegelikult selle eemaldamiseks peaks linki avamis asendisse tõmbama. Kui link käes, proovi näpitsetega avamis liigutust teha. Kui jõuhõlg jääb lahjaks siis ürita trossi ots mehanismi küljest kätte saada ja tõmba sellest.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7863
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Lukufirmal võiks olla nn "kiiravaja", mis võtab luku silindri järgi kuju ja keerab mehhaaniliselt lahti.
See klaaside peksmine lootuses, et saab sisse on eelmise sajandi teema. - Safelock/Deadlock alates 1998 enamustel VW-del peal.
Ise soovitaks ehk, et nokitse kapoti avamise hoob maha ja kullinokadega või muu käepärasega keera lahti.
See klaaside peksmine lootuses, et saab sisse on eelmise sajandi teema. - Safelock/Deadlock alates 1998 enamustel VW-del peal.
Ise soovitaks ehk, et nokitse kapoti avamise hoob maha ja kullinokadega või muu käepärasega keera lahti.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
- Auto: Touareg ja Passat
- Asukoht: eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Kui autol on 13 klemmiline haagisepistik ja kõik klemmid on korrektselt ühendatud,siis nr 9 klemm peaks olema +30 ehk läbi kaitsme otse akule. Maandus on samas pistikus 13 klemm.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7863
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Tuleb läbi ploki, ning plokis võib olla Diood vahel. Samuti tehasekonks on elektriline ning kui ta all pole, siis ilma elektrita seda alla ei lase.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
- Auto: Touareg ja Passat
- Asukoht: eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Tean, et tuleb läbi ploki ,aga selle ahela kaitse on 25A , vaevalt saksa insener sinna veel soojendamiseks dioodi vahele toppis.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 28 Mär 2011, 21:53
- Auto: Audi A5 3.0 Quattro 08', Audi RS5 4.2 FSI 12', Volkswagen Touareg 4.2 TDI 12'
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Kahjuks täis elekter ja lastud ka täiesti põrandale ligi. Piilusin sinna alla ja käsigi ei mahtunud vahele.siLc kirjutas: ↑19 Sept 2018, 21:00Sigaretisüütajad on tõenäoliselt süütevooluga ja surnud seisus ei jõua akuni midagi.
Aku on juhiistme all. Kui istmed edasi-tagasi liiguvad manuaalselt, siis äkki õnnestub istme M10 kaksteistkant poldid eemaldada ja iste taha kallutada, siis saab akule ligi. Kui istmed on täiselekter, siis panustaks kapoti avamisele ja sealsete täkuklemmide kasutamisele.
Tänud, väga asjalik soovitus.jussike kirjutas: ↑19 Sept 2018, 21:04Kui sa juba salongi said, siis võta kapotiavamise kang küljest. Peene kruvikaga kanguta lingi eest servast plastik splint küljest. Nb ruumi puudusel võib see isegi puruneda, sest tegelikult selle eemaldamiseks peaks linki avamis asendisse tõmbama. Kui link käes, proovi näpitsetega avamis liigutust teha. Kui jõuhõlg jääb lahjaks siis ürita trossi ots mehanismi küljest kätte saada ja tõmba sellest.
Sai helistatud kohalikud läbi ja kõikide soovitus oli kutsuda treiler või purustada klaas. Nüüd peakski tagasi helistama ja küsima, et mis edasi peale klaasi purustamist. Ju siis nad panustasid ka sellele, et lingist saab avatud, kuigi auto mark, mudel ja aasta küsiti kohe.
Jap, see samune plaan ongi, tänud.
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Ja ma arvasin et mu touareg seisab kaua.
Mul juhiukselukk ära proovitud ja toimib. Tagaluuki võtmega lahti ei saa (lukuauku ei ole) ja seest ka ei taha lahti tulla (kuigi üks kord tuli)
Kunagi oli ka mõte kuidas seda teha kui b5 kerega passatil saada akusse voolu tagasi ilma uksi avamata. Mõttega jõudsime sinnani, et starter juhtmetele peaks saama ligi ja siis peaks olema hea küll.
Eks uuemad autod varguse vasta kaitstud, et niisama kiiruga klaas sisse ja siis kapoti avada ei saa kuni uks lukus.
Huvitav oleks teada kuidas esindus selle ukse avama peaks.
Su juhiuksel siis see väike jublakas katki mis luku südamikku ja ukseluku süsteemi ühendab. Kui saaksid tagant ukse lahti siis saad juhi ukseluku ka lahti keerata. Edasi oleks vaja siis vaid kruvikeerajat.
Mul juhiukselukk ära proovitud ja toimib. Tagaluuki võtmega lahti ei saa (lukuauku ei ole) ja seest ka ei taha lahti tulla (kuigi üks kord tuli)
Kunagi oli ka mõte kuidas seda teha kui b5 kerega passatil saada akusse voolu tagasi ilma uksi avamata. Mõttega jõudsime sinnani, et starter juhtmetele peaks saama ligi ja siis peaks olema hea küll.
Eks uuemad autod varguse vasta kaitstud, et niisama kiiruga klaas sisse ja siis kapoti avada ei saa kuni uks lukus.
Huvitav oleks teada kuidas esindus selle ukse avama peaks.
Su juhiuksel siis see väike jublakas katki mis luku südamikku ja ukseluku süsteemi ühendab. Kui saaksid tagant ukse lahti siis saad juhi ukseluku ka lahti keerata. Edasi oleks vaja siis vaid kruvikeerajat.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 28 Mär 2011, 21:53
- Auto: Audi A5 3.0 Quattro 08', Audi RS5 4.2 FSI 12', Volkswagen Touareg 4.2 TDI 12'
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Kui kellegil peaks veel selline mure tulema, siis lahendus oli ikkagi üks ja ainuke.
Juhi poole pealt kapotti link puruks ja siis kapott lahti. Altpoolt ei pääseud kuhugi.
Kahjuks küll mainitud link purunes, sest võimatu kinnise uksega splinti välja saada:
Peale selle eemaldamist/lõhkumist, tuli kapott ilusti lahti ja töötava autoga selgesti olid kõik mured lahendatud, VA purunenud klaas ja kapotti avamise link.
Paar pilti:
PS, vigastused väga minimaalsed, aga välguga pimedas pilti tehes, kõik tundub jube.
Suurimad tänud kõigile, eelkõige R36-le ja Jussikesele, kelle idee ka sai rakendatud.
Juhi poole pealt kapotti link puruks ja siis kapott lahti. Altpoolt ei pääseud kuhugi.
Kahjuks küll mainitud link purunes, sest võimatu kinnise uksega splinti välja saada:
Peale selle eemaldamist/lõhkumist, tuli kapott ilusti lahti ja töötava autoga selgesti olid kõik mured lahendatud, VA purunenud klaas ja kapotti avamise link.
Paar pilti:
PS, vigastused väga minimaalsed, aga välguga pimedas pilti tehes, kõik tundub jube.
Suurimad tänud kõigile, eelkõige R36-le ja Jussikesele, kelle idee ka sai rakendatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 28 Mär 2011, 21:53
- Auto: Audi A5 3.0 Quattro 08', Audi RS5 4.2 FSI 12', Volkswagen Touareg 4.2 TDI 12'
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Touareg 2012 Surnud Aku / Vigane Mehaaniline Võti - Kapoti avamine?
Siinkohal mainiksin veel ära tulevastele surnud aku touaregi omanikele.
Mehaaniline võti vajab ikkagi elektrit, et funktsioneerida. Peale esindust ja hooldust toimib võti korrektselt. Esindus kinnitas selle väite, ilma elektrita on ainult võimalik avada tagaluuki ja seda ka ainult seestpoolt.
Mehaaniline võti vajab ikkagi elektrit, et funktsioneerida. Peale esindust ja hooldust toimib võti korrektselt. Esindus kinnitas selle väite, ilma elektrita on ainult võimalik avada tagaluuki ja seda ka ainult seestpoolt.