Tervist,
Kirjutan jälle murega.
Nimelt, viimasel ajal on hakanud tagumise ukse (juhipoolse) lukk jamama.
Kui teha uksed lukust lahti, siis jääb see tagumise ukse lukk niiöelda koguaeg käima. (lahti-lukku-lahti-lukku jne), kuniks mingi 1-2 minutit teeb seda (ka sõidu ajal, kui kõik uksed on kinni) ja ss on vaikus, kuni järgmine kord jälle vajutan lukust lahti v lukku nuppu. Vahet pole, kas puldil või juhiuksel oleval nupul samamoodi hakkab jandama.
Samuti, kui teen tolle poole ukse lahti, ei hakka salongis tuled põlema.
Kas tegemist võib olla mingi anduriga?
Kui jah, on see lihtne vahetada ja kus ta täpsemalt asub?
Muidu teised uksed toimivad ilusti, ainult see tagumine juhipoolne jamab.
Passat B5.5 juhipoolne tagaukse lukk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 01 Apr 2018, 11:20
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B5.5 juhipoolne tagaukse lukk
Kaks varianti - kas mikrolüliti mis registreerib luku avamist on pekkis või on kontaktpind, mille peal mikrolüliti töötab, ära kulunud.
Parim soovitus oleks võtta lukk lahti ja kiigata, mis seal toimub - st see tähendab polstri maha võtmist ja sisemise pleki eemaldamist koos lukuga (YT on videosid täis selle kohta) - tööd omajagu - st klaas lahti, polster maha, lukk välimise pleki küljest lahti keerata ning käepideme küljest väljast lahti päästa ja siis sisemine plekk koos lukuga välja. Ainuke mikrolüliti mis välja jääb - st see mida otsa poolt näha - see registreerib signaali lukul oleva "ketta" pealt - kui selle kummipinnas vaod sees, siis arvatavasti enam ei registreeri asendit. Mina olen seni täitnud seda epoliimiga mingi 6-7 lukul ja asja toimima saanud. Samas olen näinud ka seda, et luku sees olevad külmjooted on omadega läbi ja ei lase signaali läbi - siis piisab ainult joodete ülekäimisest (jootekohad korra üle käia). Aga luku enda juures arvatavasti viga. Samas võib korra üle kontrollida ka B piilari ja ukse vaheline kaablikimp, kuid viimase vead tavaliselt annavad ka el. aknale tunda ja siis ei töötaks lukk üldse (ei teeks lülitust).
Tööriistu mida vaja: 10 mm võti (eelistatavalt padrun koos mingise pikendusega) klaasi ja vahepleki lahti võtmiseks, XZN12 või oli see XZN10 luku lahti keeramiseks kuid kui väga kinni ei ole siis aitab ka TX50/TX55 (enam ei mäleta) ning üks väiksem Torx - vist TX25 käepideme juures oleva vastuse lahti päästmiseks ukse otsast.
Parim soovitus oleks võtta lukk lahti ja kiigata, mis seal toimub - st see tähendab polstri maha võtmist ja sisemise pleki eemaldamist koos lukuga (YT on videosid täis selle kohta) - tööd omajagu - st klaas lahti, polster maha, lukk välimise pleki küljest lahti keerata ning käepideme küljest väljast lahti päästa ja siis sisemine plekk koos lukuga välja. Ainuke mikrolüliti mis välja jääb - st see mida otsa poolt näha - see registreerib signaali lukul oleva "ketta" pealt - kui selle kummipinnas vaod sees, siis arvatavasti enam ei registreeri asendit. Mina olen seni täitnud seda epoliimiga mingi 6-7 lukul ja asja toimima saanud. Samas olen näinud ka seda, et luku sees olevad külmjooted on omadega läbi ja ei lase signaali läbi - siis piisab ainult joodete ülekäimisest (jootekohad korra üle käia). Aga luku enda juures arvatavasti viga. Samas võib korra üle kontrollida ka B piilari ja ukse vaheline kaablikimp, kuid viimase vead tavaliselt annavad ka el. aknale tunda ja siis ei töötaks lukk üldse (ei teeks lülitust).
Tööriistu mida vaja: 10 mm võti (eelistatavalt padrun koos mingise pikendusega) klaasi ja vahepleki lahti võtmiseks, XZN12 või oli see XZN10 luku lahti keeramiseks kuid kui väga kinni ei ole siis aitab ka TX50/TX55 (enam ei mäleta) ning üks väiksem Torx - vist TX25 käepideme juures oleva vastuse lahti päästmiseks ukse otsast.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 01 Apr 2018, 11:20
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat B5.5 juhipoolne tagaukse lukk
Selge. Tänud soovituste eest. Vaatan kodu jõudes üle ja annan teadasilverpik kirjutas: ↑30 Okt 2018, 13:07Kaks varianti - kas mikrolüliti mis registreerib luku avamist on pekkis või on kontaktpind, mille peal mikrolüliti töötab, ära kulunud.
Parim soovitus oleks võtta lukk lahti ja kiigata, mis seal toimub - st see tähendab polstri maha võtmist ja sisemise pleki eemaldamist koos lukuga (YT on videosid täis selle kohta) - tööd omajagu - st klaas lahti, polster maha, lukk välimise pleki küljest lahti keerata ning käepideme küljest väljast lahti päästa ja siis sisemine plekk koos lukuga välja. Ainuke mikrolüliti mis välja jääb - st see mida otsa poolt näha - see registreerib signaali lukul oleva "ketta" pealt - kui selle kummipinnas vaod sees, siis arvatavasti enam ei registreeri asendit. Mina olen seni täitnud seda epoliimiga mingi 6-7 lukul ja asja toimima saanud. Samas olen näinud ka seda, et luku sees olevad külmjooted on omadega läbi ja ei lase signaali läbi - siis piisab ainult joodete ülekäimisest (jootekohad korra üle käia). Aga luku enda juures arvatavasti viga. Samas võib korra üle kontrollida ka B piilari ja ukse vaheline kaablikimp, kuid viimase vead tavaliselt annavad ka el. aknale tunda ja siis ei töötaks lukk üldse (ei teeks lülitust).
Tööriistu mida vaja: 10 mm võti (eelistatavalt padrun koos mingise pikendusega) klaasi ja vahepleki lahti võtmiseks, XZN12 või oli see XZN10 luku lahti keeramiseks kuid kui väga kinni ei ole siis aitab ka TX50/TX55 (enam ei mäleta) ning üks väiksem Torx - vist TX25 käepideme juures oleva vastuse lahti päästmiseks ukse otsast.