Airbagi tuli

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
margo.rusalep
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
Telefon: 56625450
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas margo.rusalep » 13 Nov 2018, 19:49

Nimelt vahetasin golf 4-l istmed ära ja vanadel oli airbag sees aga uutel ei ole, mis takisti vahele panna et see tuli ära kustutuks armatuuris?
Viimati muutis margo.rusalep, 13 Nov 2018, 22:23, muudetud 1 kord kokku.

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Aibagi tuli

Lugemata postitus Postitas fomoco » 13 Nov 2018, 22:20

0,5K jääb väheks, mina paneks vähemalt 3K ning igaks juhuks ühe tummisema vedru ka.
Kes tänasid kasutajat fomoco selle postituse eest:
margo.rusalep

Kasutaja avatar
margo.rusalep
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
Telefon: 56625450
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas margo.rusalep » 13 Nov 2018, 22:33

Minuviga, väike kirjaviga kogematta,nüüd kõik õige!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Nov 2018, 22:41

Aga mis takistab vanadelt Bagid võtta ja uutele panna?

Kas sead oma tervise odavamaks kui takisti oma?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Nov 2018, 06:57

Kas istmed on samad mõlemal e. bagivalmisus on olemas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
margo.rusalep
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
Telefon: 56625450
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas margo.rusalep » 14 Nov 2018, 08:27

Vanadel oli olemas aga uued on kupeest võetud nahkistmed millel ainult istmesoendus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas tlauri » 14 Nov 2018, 13:49

Vaata. Jah ma tean, kuidas SRS süsteem ära petta ja kindlasti tegusa noore inimesele omaselt leiad päeva lõpuks ka ise mõne vastutustundetu DIY kuidas siis selle autotäis inimesi võimalusena, kas teise ilma aidata või siis sinna endaga kaasa rebida.
Ja veel. Kui ikkagi südametunnistus ei klikki ning pettuse aktiveerid siis vähemalt kindlasti teavita iga kord kõiki autos viibijaid, et neil oleks võimalik endal otsustada, kas soovivad pettusega aktiveeritud riskis osaleda.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Nov 2018, 17:22

margo.rusalep kirjutas:
14 Nov 2018, 08:27
Vanadel oli olemas aga uued on kupeest võetud nahkistmed millel ainult istmesoendus
Pidasin silmas seda kas ilma bagideta istmele saab bagidega istmelt padjad ringi tõsta e. esimesel on patjade paigaldamise kohad olemas (see vist eeldab ka teisest materjalist istmekatet?) aga eks seda teavad vast need kel on istmete molekulideks ja kokku lappamise kogemusi rohkem.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
margo.rusalep
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
Telefon: 56625450
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas margo.rusalep » 14 Nov 2018, 22:40

Kui ma istme airbagid ära petan siis ju rooli oma ja kõrvalistuja oma töötavad ikka.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas links » 15 Nov 2018, 10:13

margo.rusalep kirjutas:
14 Nov 2018, 22:40
Kui ma istme airbagid ära petan siis ju rooli oma ja kõrvalistuja oma töötavad ikka.
Asi lihtsalt põhimõttes, et kui see laks ära käib, siis soovid, et need padjad oleks olnud olemas. Mingite istmesoojenduste pärast enda ja teiste elu üle otsustada.. Pannud istmekate vms.
Oleme jah "kurjad", sest promome ikka turvalisust. Üldiselt google ette ja DIY.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Nov 2018, 10:27

No aga mida peavad tegema inimesed, kes selle G4-ga sõitsid ennem, kust need istmed tulid? Kuidas nende turvalisusega on? Kuigi jah, mulle ei meenu nagu ühtegi G4, mida lammutanud olen, kus airbage sees ei oleks olnud. Olen küll vahetanud pistikuid, kuna neid on kahte eri tüüpi G4-l, aga et üldse puuduks ei meenu nagu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas tlauri » 15 Nov 2018, 12:14

Õigesti mäletad, sest G4-l on toolide külgpadjad standardis. NCAP testis väga olulise rõhuga, sest G4 või üldse selles klassis sõiduki nõrgim koht ongi küljed ning pauk küljele ei ole üldsegi pelgalt linnakiiruse teema.
"Side impact
"The seat-mounted side airbag provided padding for the driver's chest and abdomen. Protection for his chest
and abdomen was adequate and for his pelvis, good. His head lightly struck the central door pillar and seat belt
loop. The door pillar trim cover contained energy-absorbing padding which should help to protect the head if
the contact was more severe."
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... golf/15496
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Nov 2018, 15:32

tlauri kirjutas:
15 Nov 2018, 12:14
Õigesti mäletad, sest G4-l on toolide külgpadjad standardis.
Siit tekib küsimus mis istmed teemaalgataja omale siis autosse pani - kupee Golfi all peetakse silmas 3-ukselist luukpära?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
margo.rusalep
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 30 Jaan 2018, 09:49
Telefon: 56625450
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas margo.rusalep » 15 Nov 2018, 16:57

Jah 3-ukselisest on need pärit.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 15 Nov 2018, 19:55

Samas ei saa aru ,et mis tähtsus on G4.jal. õhu padjast ,kas on 3 u. või 5u. Toimetama peab ikka. Antke arvamist ka G3e. kohta. Lint korras.Testriga kontrollitud. Padi vahetatud korras doonorilt. Muffigi. Tuli põleb. Jääb üle siis,et aju karbike konsooli all sabatab. On see tõenäoline? Doonori 95 A.pistik ei sobi 97 A. pistikuga ,muidu oleks see rida ka selgusesse jõudnud. Ei näinud põhjust,et teha eraldi teemat selles probleemis. Kaabeldus ütleb viga,kuid kus kohas? Teema algata rahustuseks. Istmed ja õhupadja puudulikus häirib ainult siis,kui teda pole. G3el. pole. Kukun pikali. Surm silme ees. Ei noh. lõõpida vahest võib.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas dellu » 16 Nov 2018, 09:10

t6nis3 kirjutas:
15 Nov 2018, 19:55
Samas ei saa aru ,et mis tähtsus on G4.jal. õhu padjast ,kas on 3 u. või 5u. Toimetama peab ikka. Antke arvamist ka G3e. kohta. Lint korras.Testriga kontrollitud. Padi vahetatud korras doonorilt. Muffigi. Tuli põleb. Jääb üle siis,et aju karbike konsooli all sabatab. On see tõenäoline? Doonori 95 A.pistik ei sobi 97 A. pistikuga ,muidu oleks see rida ka selgusesse jõudnud. Ei näinud põhjust,et teha eraldi teemat selles probleemis. Kaabeldus ütleb viga,kuid kus kohas? Teema algata rahustuseks. Istmed ja õhupadja puudulikus häirib ainult siis,kui teda pole. G3el. pole. Kukun pikali. Surm silme ees. Ei noh. lõõpida vahest võib.
Veakoodi ära ka kustutasid? Airbag ei kustu iseseisvalt ka korras süsteemi korral. Tuleb korra ikkagi diagnostikakaabliga sekkuda. Piisab isegi sellest, kui näiteks kelladeplokk korra maha võtta ja süüdet keerata sellel ajal. Juba siis on airbagi tuli siramas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 16 Nov 2018, 16:57

Dellu.. On kustutatud. Tuleb kohe tagasi air tuli. Dellu. kirjutasin ju et kaabeldus näitab viga,kuid kus? Arvan ,et kaabelduse tarkvarast on ka palju tähtsust. Üks näitab viga teine ka vea kohta. Või eksin? Samas,eks G3. on oma elektroonika testimise kohapealt suht poisike. Aga näe ,näkku lööb. Jagu ei saa. Aga teemaalgatajele sama soovitus mis jussike ütles,küsis. Said istmeid vahetada,saad ka airi korpused ümber tõsta. Olemas olevat pole ju mõtet nullida. Liht viisil saan air. märgutule kustutada armatuuris. On see lahendus?

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 17 Nov 2018, 14:15

t6nis3 kirjutas:
16 Nov 2018, 16:57
Dellu.. On kustutatud. Tuleb kohe tagasi air tuli. Dellu. kirjutasin ju et kaabeldus näitab viga,kuid kus? Arvan ,et kaabelduse tarkvarast on ka palju tähtsust. Üks näitab viga teine ka vea kohta. Või eksin? Samas,eks G3. on oma elektroonika testimise kohapealt suht poisike. Aga näe ,näkku lööb. Jagu ei saa. Aga teemaalgatajele sama soovitus mis jussike ütles,küsis. Said istmeid vahetada,saad ka airi korpused ümber tõsta. Olemas olevat pole ju mõtet nullida. Liht viisil saan air. märgutule kustutada armatuuris. On see lahendus?
Esiteks pead oskama veakoode lugeda ja nende tähendusest ka aru saada - mida tähendab kaabeldus näitab viga? Konkreetne veakood ja vea kirjeldus?
Kui juhtmestiku/ühenduse probleem, siis mismoodi sinuarust mõni programm selle vea asukohta teadma peaks?
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Nov 2018, 20:10

Mihkel. Selleks ongi kaabeldus. Näitab välja konkreetse rikke koha. Lint korras.Padi vahetatud. Ei noh kustuta vea koodid. Irvitab raibe. Saaks Dellu käest kollase pistikuga Air aju proovikas,oleks kõik korras.

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 17 Nov 2018, 21:17

t6nis3 kirjutas:
17 Nov 2018, 20:10
Mihkel. Selleks ongi kaabeldus. Näitab välja konkreetse rikke koha. Lint korras.Padi vahetatud. Ei noh kustuta vea koodid. Irvitab raibe. Saaks Dellu käest kollase pistikuga Air aju proovikas,oleks kõik korras.
Aga võtab Dellu numbri ja helistab ;)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Nov 2018, 21:55

Dellu saatis mind pikalt. Vist ei meeldinud minu väljaütlemise tõde.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Nov 2018, 12:35

t6nis3 kirjutas:
17 Nov 2018, 21:55
Dellu saatis mind pikalt. Vist ei meeldinud minu väljaütlemise tõde.
Üldse ei imesta... :mrgreen:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas dellu » 19 Nov 2018, 10:47

Kui sa helistad mulle laupäeval kell 22:00 ja kurdad, kuidas kogu foorum sind kiusab, siis saadan tõesti pikalt. Viimati vist helistasid (eeldan et olid sina) küll veidi paremal ajal, aga siis olin auto roolis ja palusin hiljem helistada.
Aga mis puutub testimisse, siis airbagi aju võin müüa aga proovida ei saa :). Elektriasju ei anna eksperimenteerimiseks. Kui viga auto pool, siis mul pole pärast kuidagi võimalik tuvastada, kas saan tagasi toimiva või on näiteks lühises juhtmed ka minu vidina ära tapnud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 22 Nov 2018, 22:54

Kõik on õige . Elektri asju ei katsetata. Kuid müüd ju kasutatud E L.asju. Kuidas nendes võib kindel olla? Loomulikult ei arva sinust sullerit. Näide oma varuosadest. Keskluku mootorid.Korras.Lammutasin C A . 2014. Kaks ventot. Passat 94. Töötasid kõik.. Läks hiljem vaja k. luku mootoreid, .Kaks ei toimeta enam? Seisnud laos,kindlas temp. ,kuid kindlasti niiskus väiksem kui auto pagaasnikus. Dellu, kui teil foorumis on valimised tulemas ,kes saab roheliste pagunite asemele punased. Ütle Dellu, mida olen ütelnud valesti? Kindlasti palju. Mida olen ütelnud õigesti? Seda foorum vaikib. Kui ütlen ,et see teema on lollus kuubis ,siis saan sõimata. Dellu korjab punkte ,positiivseid et risustada kasutajat Tõnis3 oma MÕTTETUTE Teema VASTUSTEGA. Jah,nii ta ongi foorumis.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Airbagi tuli

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 23 Nov 2018, 00:19

Elektri juppide kohapealt, on arusaadav. Müüd siiski kasutatud elektroonika juppe. Kuidas olen kindel,et kasutatud varuosa on töökorras?

Vasta

Mine “Elektroonika”