Webasto ja ventilaatorid

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Dets 2018, 16:17

volkar kirjutas:
14 Dets 2018, 15:54
TiitRE kirjutas:
13 Dets 2018, 14:20

Jep, sellepärast kirjutasingi, et tavaliselt (just vanematel), kuid on ka erisusi.
Ma küsiks juurde, et kumma aku pealt need muud el. lisad oma vurtsu saavad, just B7-l näiteks? Phaetonil oli käivitusaku vaid pisike junn ja kogu muu elu käis selle suurema pealt, kuid mul B7-l on need vist isegi täiesti ühesuurused ja ühesuguste näitajatega (kui nüüd õieti mäletan)?
Muud pudinad tarbivad põhiakult, lisaaku ainult webasto jaoks
Selge. Järelikult Phaetonil oli teisiti?

jjanno
Klubiline
Postitusi: 216
Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
Auto: Sharan, Golf
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 8 korda

Webasto ja ventilaatorid

Lugemata postitus Postitas jjanno » 05 Mär 2019, 06:43

Tere,

Minu Webasto saaga on vahepeal hoolega edasi arenenud. Lühidalt:
Auto ostetud 2018 hilissuvel Eesti esindusest uuena. Salongis olnud autole palusin paigaldada esinduses ka eelsoojenduse.
Novembris, kui ilmad külmaks läksid, selgus, et auto ei käivitu kui kasutada Webastot. Kuna Webasto küttis salogi, oleks mootor vajanud eelsüüdet, aga paraku arvas mootor, et ta on juba soe.
Auto käis remondis, mille tulemusena hakkas auto käivituma ka eelkütte kasutamise korral. Paraku sain kohe uue vea. Nimelt hakkab maanteel 90'ga sõites umbes 10 minuti möödudes autosse külma õhku puhuma. Linnakiirusel (ka u 80'ga sõites) on kõik soe, kuid pikalt mööda trassi sõites on ääretult ebamugav. Ning mul tuleb iga hommik ja õhtu 25 minutit selliselt sõita. Lisaks saab korra nädalas jahutusvedeliku potsik tühjaks. Selleks ajaks sai autoga sõidetud juba 15 000km ning sellist maanteel külma õhu puhumist varem ei eksisteerinud. Ka -25 kraadi korral.
Tegin esinduse juhendamisel pisut diagnostikat ning eile jõudis kätte olukord kus esinduse pealinnas paiknev koostööpartner tõstis käed üles - nemad ei oska 2018 aasta Sharanil Webastot tööle saada. Tegemist Webasto ametliku maaletooja remonditöökojaga. Enam paremasse kohta minna ei oskaks.
Auto käis läbivaatusel ka pealinna esinduses, kus pakuti samuti tehaseseisundi taastamist.

Oskab keegi miskit soovitada? Kus on Eestis mõni pädev mees/naine kes suudaks selle auto eelkütte ning sõidukütte omavahel sõbraks saada?
Paraku ei ole mul hetkel võimalik autot tagasi viia teise linna esindusse.

jJanno

Vasta

Mine “Elektroonika”