VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
CTV
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 12 Mär 2014, 10:11
Auto: Volkswagen Golf Mk4 1998 1.4 (55kW)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Lugemata postitus Postitas CTV » 27 Nov 2018, 21:03

Tervitust

Mure järgmine. Kusagil kuu tagasi märkasin, et niiskematel ilmadel hakkas autol vool kõikuma. Kohapeal seistes (fooritule taga, peale käivitamist parklas) hakkasid esituled kummaliselt kõikuma. Mõngingatel kordadel toimub voolu kõikumine koos pöörete kõikumisega 950rpm'ilt kukub peaaegu 800-750rpm peale ning tagasi. Nüüd toimub selline olukord ka kuivematel ilmadel. Mitte igakord, aga siiski tihti. Kas keegi oskab öelda, mis sellist voolu kõikumist põhjustada võiks?
Teise murena on särin rooli all releede/kaitsmete juures. Tekib helin siis, kui sõidan kusagil 3mm üle 50km/h. Säriseb püsivalt. Ning kui hakkan ilma pidurita aeglustama selle kiiruse peal, siis tuleb tagasi kuni 47km/h ning jääb tasa. Samuti on seda heli üsna valjult kuulda olnud, kui kiirendada kuni 4000rpm'ini. Kohe viisakalt säristab. Olen püüdnud olukorda ka salvestada, kui pole aru saanud kus konsooli alt see heli täpselt tuleb. Õnneks ei teki särin sädemeid. Veel.
Kindlasti on vaja sellega koheselt tegutseda.
Ma ei taha, et kellegil samad probleemid esinevad, kuid loodan, et on neid, kes oskavad lahedusi pakkuda.

Lahendusi ootama jäädes.


CTV
Märka Mootorratturit!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7837
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Nov 2018, 08:47

Tõenäoliselt kõigub auto pinge :) - võta multimeeter ja kontrolli kui suur on see aku pealt ja geneka juurest mõõdetuna ning erinevatel koormustel (lülita tarbijad taha). Kui pingenäidud on viletsad siis alusta kapotialuste massi- ja toitejuhtmete ning nende ühenduste kontrollist.
Kas see särin on ikka elektri särin või rohkem relee klõbina laadne hääl?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Nov 2018, 09:28

Oleks ka miskit relee klõbinat esimese hooga pakkuda.
Teiseks kas on voolu kõikumine või pigem pöörete kõikumine? Kui pöörded väga madalaks lähevad võib ju ka laadimine nõrgeneda ja selle mõju ka tuledest välja paista. Pinged tasuks muidugi üle mõõta jah.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Lugemata postitus Postitas TanelP » 28 Nov 2018, 10:58

Ala/ülelaadimine pakuks.
you know you are doing something right when the haters come out.

CTV
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 12 Mär 2014, 10:11
Auto: Volkswagen Golf Mk4 1998 1.4 (55kW)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Lugemata postitus Postitas CTV » 30 Nov 2018, 20:56

Tere taas,

Tore, et nii palju kaasamõtlejaid võttis minu teemast osa.
Tegemist on siiski rohkem särinaga. See sarnaneb heliga, kui võtta tühi krõpsupakk ning seda peopesas mudida.
Vool kõigub ilma ja koos pöörete muutumisega. Samuti on märgata tulede valgusvihu muutumist, kui vajutada klaasitõstuki lüliteid.
Olen ka tähendanud, et kui mõnikord (kui tõsiselt head muusikat raadiost kõlab) raadio volüümi valjemaks keerata ning bassi ka juurde lisada, siis hakkab heli kõikuma (vaiksemaks ning tagasi algselt valju taseme peale). Kõikumine toimub 2800-300rpm'i vahel ning sõitmise ajal. Kas see võib olla kuidagi omavahel seotud?

Kuna mul puuduvad igasugused vahendid voolu kontrollimiseks, oleks hea kui keegi oskaks soovitada kedagi, kelle poole pöörduda.
Märka Mootorratturit!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7837
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Dets 2018, 13:30

Ega salongi kärsakat rooli alt ei tule? See pingekõikumine võib olla tingitud mõnest kehvast kapotialusest massiühendusest ning voolud hakkavad liikuma teisi juhtmeid pidi mida nad ei tohiks teha, suurte vooludega võivadki kaasneda anomaaliad klõbinate, särinate ja kärsahaisuga. Kui endal ikka algteadmisi elektrist ning paarikümne eurost multimeetrit pole siis tasuks pöörduda mõne asjaga sinapeal oleva meistrimehe / autoelektriku poole enne kui autoga midagi hullemat juhtub. Nagu juba öeldi - alustada tuleks generaatori laadimise kontrollist (vaadata mitu volti pinget annab genekas, palju sellest akuni jõuab), samuti kapotialused massi- ja akujuhtmetest. Kui G4-l neil ka kaitsmed vahel on siis ka need üle kontrollida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

CTV
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 12 Mär 2014, 10:11
Auto: Volkswagen Golf Mk4 1998 1.4 (55kW)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

VW G4_särin kaitsmete juures, voolu kõikumine.

Lugemata postitus Postitas CTV » 02 Dets 2018, 14:47

Tänan vastamast. Õnneks kärsakat veel kusagil pole, aga eks ma otsin siis kiiremas korras mõne elektriku, kes aidata oskab.
Märka Mootorratturit!

Vasta

Mine “Elektroonika”