Passat B6 airbag sensor asukoht

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
age.taal
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 04 Dets 2018, 16:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas age.taal » 04 Dets 2018, 16:16

Täna siis hakkas särama mu B6 airbag
Arvutit taha pannes viskas veakoof 01221.
Kus sel kärul need sensor id asuvad. :crazy: :crazy: :crazy:

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas siLc » 04 Dets 2018, 17:03

01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179)

Juhiukse sees asub. Andur ise ilmselt korras aga juhiukse ja kere vahelises kummilutis juhtmed katkenud tõenäoliselt. Üksikuid juhtmeid saab lappida aga kestvam lahendus on terve juhiukse juhtmesari vahetada (uus sari esindusest ~130€) + töö.

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1119
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 33 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas volkar » 04 Dets 2018, 18:36

siLc kirjutas:
04 Dets 2018, 17:03
01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179)

Juhiukse sees asub. Andur ise ilmselt korras aga juhiukse ja kere vahelises kummilutis juhtmed katkenud tõenäoliselt. Üksikuid juhtmeid saab lappida aga kestvam lahendus on terve juhiukse juhtmesari vahetada (uus sari esindusest ~130€) + töö.
On ka parandatud juhtmeid juhiukse kummiluti sees ühel b6 universaalil, millegipärast olid mõlemad crash sensori juhtmed katki :thumbup:
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Dets 2018, 19:19

Kuna see crash andur asub ukse pleki ja ukseraami vahel, nö. väljaspool, siis eeldab uksepleki eemaldamist. Pleki eemaldamine polegi väga kunst, kuid ukselukk võib mõnusalt kinni oksüdeerunud olla ja see on juba natuke jebla.
Ma enda Jettal sügisel tegelesin selle kaablikimbu välja vahetamisega ja kõige suurem ja aeganõudev tagasilöök just lukust tuligi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Dets 2018, 22:48

volkar kirjutas:
04 Dets 2018, 18:36

On ka parandatud juhtmeid juhiukse kummiluti sees ühel b6 universaalil, millegipärast olid mõlemad crash sensori juhtmed katki :thumbup:
Teatavasti on üritatud ka kondoome lappida, aga mis sellest välja on tulnud :mrgreen:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Dets 2018, 08:47

Nii kipub olema jah, on minuni sattunud ka autosid, kus juba korra lapitud ja tõesti pikka kestvust pole. Jetta, Golf 5 jne on see teadatuntud viga see juhtmestik. Isegi 5-6a vanal Skodal au olnud näha katkisi juhtmeid (polnud isegi 100 000 sõitnud).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas masuurik » 09 Dets 2018, 11:07

Sitasti lapitud. Ukseaugu juhtmeid lapitakse suurema murdumisindeksiga vase ning silikonrüüsiga kaablitega. Nt highend kôlarikaablid. Ei maksa miljon ja kahesoonelist ostes jaga kulu kahega.

Tuleb kaablipuu maha vôtta ja terve ukseaugu ulatuses ca 40-50 cm ükshaaval juhtmed vahelt välja lôigata ning uus jupp vahele joota.Termokahanev peale ning uuesti rüüsida.

Puruks vôi maha pōlenud pole ju terve kaablipuu.
Kulu: 4m rull 1,5 ruudust silikon ümbrisega kaablit. Saab selle teise ukse ka kohe teha.
Jootekolb on sellise töö tegijal juba olemas ja fööni ka leiad. Eeldades, et pöidlad sobivad tavalistesse töökinnastesse ja tööriistu on tegija elus näinud, siis on see koos montaaziga 3h töö kahe ukse puhul. Rahaline kulu 130 euro asemel 12 eurot juhtmete eest. Suures hädas ostad 15 eur eest jootekomplekti ka.

Remontige asju, aga korralikult. Säästate raha ja ôpite elus midagi juurde.
Kes tänasid kasutajat masuurik selle postituse eest:
MustVälk

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Dets 2018, 12:24

Jutt käib praegu airbagi ahelate lappimisest mis on paras loterii kuna nimetet juhtmestik peab omama kindlat takistusvahemikku et ahel oleks töökorras. Kui õigesti mäletan siis kas polnud airbagi ahelad suisa varjestatud kaabeldusega? Ning kes garanteerib et vajalik padi avarii korral ikkagi aktiveeruks? Kui inimesi mulla alla seepärast pannakse kes vastutab? Kõlarite ja aknatõstuki juhtmete lappimine on midagi muud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas masuurik » 09 Dets 2018, 18:53

Mingit loteriid siin ei ole, kui surveandurid on sisemiselt korras ja püropadrunid on varasemalt avanemata. Sh vanematel airbag ajus. Varjestamise eesmärk on midagi enamat, kui signaali negatiivsust juhtida.Varjestamist on mitut kiudkaarti ja sōltuvalt välistele elektomagnetsignaalidele varjestatakse ahelaid erinevalt. Ka mitmekihiliselt. Varjestuse ruudustik ja tühimikud on siis erinevad sôltuvalt kaabli ja potentsiaalse magnetvälja iseloomust. Samas ei juhtu mitte midagi, kui selle 1-5m peale on airbag ahelat paarist kohast kehvemini varjestatud. Ka pistiku kohad on sama moodi selle 1-2 cm ulatuses kehvasti varjestatud. Olen airbagi varjestussignaale vedanud ka kuni 1m ulatuses xenonplokkidest 1m kaugusel tavalise juhtmena. Absoluutselt ei môjuta süsteemi tööd. Probleeme varjestusega tekib hiina xenon plokke kasutades, kui need asuvad väga juhtme vastas.
Takistust airbag ahelas ei môjuta kuidagi juhtmed vôi nende jooteühendsed. Nende môjutusahel selle ruutlôike juures on 0.000..% ehk olematu. Tee katse. Lôika 10m varjestatud kaabel 5 jupiks ja jooda ta lihtalt samamoodi kokku. Ära teibi. Mōōda takistus mikrooohmides ennem ja pärast lôikamist. Teatud tangidega saad ka varjestust mōōta. Airbagi ahela konkreetse takistuse tekitavad ikka indultiivpooltakistid püropadrunites. Ülehäänyd on suht konstantne liinipikkuse takistus, mis auto puhul on olematu. Me räägime meetritest.
Airbagid ja selle süsteemid pole tuumapommid, mida katsuda ei tohi. Vaja on teada 3-5 pōhimōtet. Tasub pürotehniliste süsteemid ja elektrisüsteemid selgeks teha. Siis saab aru ka sellest, kuidas elektrisüsteemid ja airbag süsteemid on projekteeritud ja kuidas seda parandada saab ja ei pea rääkima mingitest “kes vastutab” teemadest.
Niikuinii ei vastuta keegi, kui isegi ka esindus kaablipuu vahetab täis tükis.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Dets 2018, 20:59

masuurik kirjutas:
09 Dets 2018, 18:53
Takistust airbag ahelas ei môjuta kuidagi juhtmed vôi nende jooteühendsed. Nende môjutusahel selle ruutlôike juures on 0.000..% ehk olematu.
Minu kogemused elektri, elektroonika, mikeoelektroonika ja digitaaltehnika osas ei piirdu ônneks vaid lahmimise, ise katsetamise ja ehitamisena. Olen seda tugevamal tasandil praktiseerinud ja ōppinud ülikoolis.
Seleta palun minusugusele lahmijale lahti järgmine anomaalia. Ühel autol (mitte-VW) andis kõrvalistuja padi pidevalt veateadet - ahela takistus suur (oli midagi 6-7 oomi vahel, nõutav 4 oomi). Energeetik uuris-puuris ning telliti uus padja kaabel. Vahetusel mõõdeti mõlemad kaablid üle, takistus puudub e. kaablid korras. Uue kaabliga veakood kadunud, takistus diag. seadmega kontrollides normi piires e. 4 oomi juures. Kaabel läks paika täpselt samasse kohta kus tehasest pandud, väliselt identne vanaga. Juhtum liigitus paranormaalsete nähtuste valdkonda. Või oskavad õpetatud mehed mingi seletuse anda? :shifty:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Dets 2018, 21:03

Gti, mis veakood oli ja kas tuli koheselt tagasi? Enda B5ga kogetud kuidas pistik näkku pani, küll pingutasin klemme korduvalt (enda arust said väga tuugad) aga üle paari nädala tulemus ei kestnud. Viskasin pistiku vahelt välja ja jootsin juhtmed otse kokku ning toimib juba aasta ja rohkem veatult. Kusjuures ei olnud istmealused pistikud mis liiguvad, paremal A piilari juures jalgade kõrval kus liikuda ta ise eriti ei tohiks.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas masuurik » 09 Dets 2018, 21:23

Gti. Vôta nüüd asja môistusega.
Juhe kui selline on puuduva takistusega, kui ta on tervel kujul. Teatud takistus on alati, kuid see avaldub ristlôike ja pikkuse kaudu, sealjuures vôib arvestada ka ahelasse lastud voolutugevust. Siinjuhul me sellest ei räägi, sest juhtme ristlôige vs airbagi signaalid on olematud mingist suurest takistusest rääkimiseks. Kui juhe on korras, saab viga olla pressitud, joodetud klemmides, mitteühilduvas pistikus, järgnevates pooltakistites vôi järgnevates pistikühendustes ja lülides. Saa aru, füüsikaliselt ei ole olemas anomaaliaidvôi seletamatuid vigu. Kôikidel defektidel on tegelikult pôhjus. Anomaaliaks nimetatakse seda, kui tehnik ei suuda viga leida. Kui sul on suur takistus ahelas, siis mingisugune liide, sôlm vôi ahel on katkestuse vôi kehva ühendusega.
Elekteiahelaid ei mōōdeta baasdiagnoosil arvutiga, vaid ahel eraldatakse süsteemist ja kōige tavalisema digitaaldestriga hakatakse iga lüli, ühenduse ja kanali takistust mōōtma. Kohe saad välistada juhtme, pistiku ja isegi klemmi probleemi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Dets 2018, 21:32

Kui mingil põhjusel ei avane airbag, mis päästnuks inimelu ja ekpertiis avastab lapitud juhtme, mis sa arvad, et neid kotib kui õigesti seda lappinud oled. Kui nad suudavad mingi nipida lappija kindlaks teha, siis pole ristlõike teadmisel vist enam eriti kasu või mis?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas masuurik » 09 Dets 2018, 21:41

No kuule Jussike, airbagi juhtmeid ei lapi “loodetavasti” ka suva sepp. Ja kui ta ei saanud hakkama, siis mittetöötav asi ei tööta ka peale parandust.
Seda oleks ja poleks temaatikat ei ole mōtet punuda. Mis kui see ja mis kui too.
Igipōlist esinduses tehakse kōik ōigesti, ära torgi ise teema on ka lōputu poolte vaidlus. Esinduses töötavad ka inimesed, kes eksivad. Eksivad nii veepumba paigaldusel, kui pistiku ühendamisel. Punkt. Esindusel on si** korral paremad juristid, kes asja siluvad. Ärme hakka seda teemat jälle tootma.

Point on see: Kui tead, mis teed, tee korralikult. Defektsest osast vôi osade komplektist ei ole kôik katki. Asju saab parandada ja kohati maksab see absurdselt vähe.
Kes ei oska, ei tea, Airbagide puhul pöörduge spetsialisti poole. Esindus ei ole ainuke spetsialist antud teemas. Pahatahtlik seadme töökōlbmatuks muutmine on teine teema. Mittetöötava asja parandamine mittetöötavaks ei sea kuidagimoodi parandajat kriminaalvastutuse alla.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Dets 2018, 22:14

masuurik kirjutas:
09 Dets 2018, 21:23
Gti. Vôta nüüd asja môistusega. Anomaaliaks nimetatakse seda, kui tehnik ei suuda viga leida...
Võtangi mõistusega, pole ka eile sündinud ja ülikooliski käidud muud tegemas kui õlut libistamas ning naisi taga ajamas :) , antud juhul sai ka viga õnneks leitud kuid vea põhjust ei suuda mingi kehtiva loodusseaduse raamidesse paigutada. :angel: Kui tegu polegi anomaaliaga siis võiks selle erinevate elektriväljade seniseletamatu koosmõju alla liigitada. Kõik maised põhjused mis tõid sai välistatud.
J.Aru - Opel oli ja selle veakood ei anna kahjuks midagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas jussike » 09 Dets 2018, 22:15

Vaat seep see ongi, et sossu näeb pooleks juhet ja mis ta teeb, tõmbab otsad paljaks ja joodab heal juhul kokku, kangem kuju paneb pigistatava juhtme rem komplekti (olen selliseid uuesti katkenud remonditud juhtmeid rohkem kui korra näinud). Ja kusjuures süsteem hakkab ju peale seda ilusti tööle, aga kui kauaks? Selle peale tavaliselt ju ei tuldagi, et vahetada välja kogu liikuv osa juhtmest. See tõttu olengi selliste lappimiste õpetuste vastane, sest äärmiselt lihtne on seda teha valesti. Seega arvan endiselt et ca 130€ uus juhtmesari kaalub üles kellegi säästetud tervise.

Ps. Loodan siiralt, et kellegagi midagi halba ei juhtu, lapitud juhtmete tõttu, kuid kas peab siis tõesti keegi esimene olema või? Tahad ise olla või keegi su perekonnast?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas argo » 10 Dets 2018, 07:04

Ma arvan, et masuurik on nüüd küll viimane inimene, kelle teadmisi üritada ümber lükata.
Oma surmadega te ka koguaeg. Ega keegi suremata jää, selles ei ole vaja karta.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Dets 2018, 07:30

Aastaid tagasi juhtus tutvusringkonnas raske avarii korraliku A6-ga. Kahjuks oli Airbagi süsteeme manipuleeritud ja ükski turva seade ei töödanud. Tulemus oli see, et juhti pole enam, tagaistuja oli pikalt juurvili, õppis uuesti käima, kuigi mitte korralikult, kolmas ei pidavat siiamaani midagi mäletama...
Just selle juhtumi valguses ei taha ma kuulda lapitud turvasüsteemide juhtmetest. Loodan lihtsalt, et need kes juhmeid lapivad, teevad seda tõesti õigesti ja ei pea peale mingit juhtumit süümepiinu tundma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas siLc » 10 Dets 2018, 09:13



Siin näitab 20. minutist edasi millist paranduspornot on võimalik teha.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Dets 2018, 12:09

Ega väga pikalt ei kannata sellega venitada ka (parem kasvõi ajutine lappimine). Sõbral lõppes see ka aknamootori vahetusega, sest elektroonika sai viga ja isegi uue juhtmesarjaga põles peeglisuund kogu aeg. Lõpuks tuli ka see uus panna.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas masuurik » 10 Dets 2018, 18:21

Ma pikemalt ei viitsi enam teemat kommenteerida, kuid ma siiski paranduse kohapealt rääkisin konkreetsematest materjalidest ja töövõtetest, kui juhtmete kokkukeeramine. Võib lõpmatuseni arutada, kuidas keegi teeks ja milline lahendus kestaks kauem.
Kui asja teha korrektselt, kestab see lahendus täpselt sama kaua, kui originaal ja isegi võibolla kauem, sest miks sul see vägev esinduse kaablisats siis katki läks? Kas juhtme rüüs oli vale silikoni koostisega ja külmaga ei väändu hästi? Või oli vase segu tehasest liiga jäik ikkagi. Variante palju.
Korrektselt tehes ei ole turvalisuse suunal mingit riski rohkem, kui kehvasti paigaldatud originaaljuhtmestiku korral.

Igasugused pressitud kontaktid on alati küsitavad, jätkamisel neid tasuks vältida. Rääkimata kokkukeeratud punutisest.
Asju joodetakse sellisel puhul ja rüüsistatakse hiljem korrektselt ja vajaduselt osajuhtmete lõikes eraldi ning kogumina eraldi.
Pealegi, joodetud kohtade jaoks müüakse ka varjestatud termokahanevat, kui keegi tahab vinti peale keerata teemale.

Jumal küll, me räägime tavalise kaabli parandamisest nagu tegu oleks pommi deaktiveerimisega. Ärge elage lumehelbekeste maailmas liigselt.
Jätkuvalt: Kui elektriahelaid ja airbagi süsteeme ei tunne, ÄRA TORGI!!!

Ussike
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas Ussike » 10 Dets 2018, 19:07

Igaüks hõikab oma kännu otsast,ühes kohas lihtsalt tuleb teha nii nagu tehas ette näeb ja teises kohas nii nagu klient tellib.Lihtsalt kui esindus hakkaks ka lapp lapi peal asju tegema kas te tahaksite osta teise ringi autot enam,teadmata mis karul kõhus on.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas masuurik » 10 Dets 2018, 19:28

Kas B6 on garantiiline auto, mida ilmtingimata peab remontima esinduses?
Mis praeguse auto puhul näeb ette, et seda peab esinduses remontima?
Sellepärast ongi alternatiivsetest asjadest juttu, kuna enamus B6 on juba järelturu remonti saavad autod.
Garantiiliste autodega pole loomulikult küsimust, kus ja kuidas seda tegema peaks.

Usun, et teema algataja suudab ise otsustada nüüd, kas ta laseb esinduses kallima raha eest selle asja vahetada ning vearegistri kustutada või dikteerib rahakott kvaliteetset alternatiivremonti.
Kindlasti peab arvuti olema olemas sellise töö jaoks ja seda peab oskama kasutada rohkem, kui delete fault codes käsklus Airbag module all.

Ussike
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas Ussike » 10 Dets 2018, 22:02

Kusjuures B6 võib olla garantiiline ja remont võib puudutada just neid detaile kus on see juhtmestik sees.

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Passat B6 airbag sensor asukoht

Lugemata postitus Postitas Laur » 10 Dets 2018, 23:27

GTI kirjutas:
09 Dets 2018, 20:59
Seleta palun minusugusele lahmijale lahti järgmine anomaalia. Ühel autol (mitte-VW) andis kõrvalistuja padi pidevalt veateadet - ahela takistus suur (oli midagi 6-7 oomi vahel, nõutav 4 oomi). Energeetik uuris-puuris ning telliti uus padja kaabel. Vahetusel mõõdeti mõlemad kaablid üle, takistus puudub e. kaablid korras. Uue kaabliga veakood kadunud, takistus diag. seadmega kontrollides normi piires e. 4 oomi juures. Kaabel läks paika täpselt samasse kohta kus tehasest pandud, väliselt identne vanaga. Juhtum liigitus paranormaalsete nähtuste valdkonda. Või oskavad õpetatud mehed mingi seletuse anda? :shifty:
Proovi tirida seda müstilise takistusega juhet, võimalik, et leiad hapu koha üles.
Teine võimalus, pistik halb, uue paigaldusega nühkis ennast puhtamaks ja ühendus taastus.
M.O.T.T

Vasta

Mine “Elektroonika”