Climatronicu kalibreerimine potentsiomeetrite vahetamisel

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Hents3
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 20 Veebr 2015, 11:13
Telefon: 56477130
Skype: hents70
Auto: Passat B5.5 1.9TDi 96Kw AWX
Asukoht: Arensburg
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Climatronicu kalibreerimine potentsiomeetrite vahetamisel

Lugemata postitus Postitas Hents3 » 08 Jaan 2019, 00:22

Vahetasin Climatronicu 8D1820511B temperatuuriklapi (V68) potentsiomeetri Aliexpressist ostetud Piher PT15-5K vertikaalse ovaalse auguga potentsiomeetri (tüki hind ca 0,5 €) vastu, sest Piheri HVAC2.1 originaalpotentsiomeetrit pole kusagilt enam saada.

Pilt

Potentsiomeeter töötab korrektselt, kuid miskipärast pole võimalik Climatronicus muuta uue potentsiomeetri miinimum- (soe õhk) ja maksimumväärtusi (külm õhk).
Olen kalibreerimist katsetanud nii VDSC'is (Controller 08 - Auto HVAC, Basic Settings - 04, Group 001, Go) kui ka Climatronicu ekraani all asetsevate nuppude nr 11 ja 15 korraga allavajutamisel.

Pilt

Lisaks tuleb kasuks antud juhend.

Uus potentsiomeeter täidab küsitavaid kriteeriumvahemikke (sooja õhu puhul 5 kuni 100 ja külma õhu puhul 150 kuni 250) ja need on vastavalt 68 ja 183.

Pilt

Climatronic andis enne potentsiomeetri vahetust ja annab siiani veateateks:

Kood: Vali kõik

01271 -  Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
01272 -  Positioning Motor for Central Flap (V70)
Temperatuuriklapi (V68) veateade on ilmselt põhjustatud sellest, et mõõdetud väärtus (Measured value) ei saavuta kunagi nominaalväärtust (Specified value) miinimum- (soe õhk) ja maksimumväärtuse (külm õhk) korral.
Tsentraalklapiga (V70) pole veel tegelenud, kuid seal esineb ilmselt sama potentsiomeetri probleem.

Kas kellelgi on selles vallas kogemusi ja oskab nõu anda?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Climatronicu kalibreerimine potentsiomeetrite vahetamisel

Lugemata postitus Postitas jussike » 08 Jaan 2019, 07:40

Kunagi sai ühel A6-l poted ära vahetatud. Ei hakanud ka tööle, kuigi said täesti õiged poted. Mees võttis lõpuks mootorid ise lahti. Puhastas ja määris ära, peale seda hakkasid klapid ka tööle.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Elektroonika”