P: jahutusventilaator ei j?? seisma !?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Quku
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 14 Mai 2005, 10:53
Auto: Volkswagen Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Quku » 23 Apr 2006, 22:04

aidata ei oska aga tee nii nagu g2rry :D Tema g2-l k?ib jahutus ventikas seest special l?litiga ;)

sry 4 ot

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas dexter » 23 Apr 2006, 22:05

3 juhet peaks olema selle p?rast et radikal on mitu astet, esimene ja teine.
minu töö ongi teiste õpetamine

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 24 Apr 2006, 09:17

Algselt postitas: dexter
3 juhet peaks olema selle p?rast et radikal on mitu astet, esimene ja teine.
Mhmh, esimene aste siis t??tava mootori korral ja aeglasema t??tamisega. Teine aste l?heb t??le ka siis kui mootor seisab ja t??tab t?isv?imsusega.
Algselt postitas: demon555
Probleem selline- pesin autut ja olin juba tagaosa juures kui kuulen et radiaatori jahutusventilaator hakkab t??le ja enam seisma ei j??nud ( seisma sai aint kas kaitse v?lja t?mmates v?i siis anduri k?ljest juhtmed). Loogika p?hjal pakuks et andur l?bi, aga seda uurides selgus et sellel k?ljes 3 juhet !? et miks 3 tk kas siis peale radika k?ljes oleva anduri saab seda veel miski sisse l?litada ?
Sa t?mba ajutiselt see II otsa juhe k?ljest ?ra.
Ventika paneb t??le radika k?ljes olev andur.

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 24 Mai 2006, 11:31

Minuarust peaks ?ldse olema, et kui s??te v?lja keerad, siis peaks mingi aeg ventikas veel t??tama, suvel. Kui j??b pikemalt t??le, siis tuleks kontrollida kapotialuse tembi andurit, asub kusagil ?leval plokikaane juures vasest v?i pronksist pl?nn selline, ?ks juhe l?heb k?lge. Kui anduril juhe ?ra v?tta, siis peaks ventikas seisma j??ma ja kui juhe massi panna, siis peaks ventikas t?isp??retel k?ima hakkama. Pole m?tet juhtmeid niisama l?bil?ikama hakata, peaks enne ikkagi andurid j?rgi kontrollima.
Kui t?mbab aku t?hjaks, siis ?kki oleks aeg hoopis uue aku peale m?elda:P
Ega jah see ei ole loogiline, et sul terve ?? see ventikas t??tab seal:D
Minu passatil t??tas tavaliselt mingi 3-5min peale s??te v?lja keeramist.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 24 Mai 2006, 12:06

Algselt postitas: uno
Minuarust peaks ?ldse olema, et kui s??te v?lja keerad, siis peaks mingi aeg ventikas veel t??tama, suvel. Kui j??b pikemalt t??le, siis tuleks kontrollida kapotialuse tembi andurit, asub kusagil ?leval plokikaane juures vasest v?i pronksist pl?nn selline, ?ks juhe l?heb k?lge. Kui anduril juhe ?ra v?tta, siis peaks ventikas seisma j??ma ja kui juhe massi panna, siis peaks ventikas t?isp??retel k?ima hakkama. Pole m?tet juhtmeid niisama l?bil?ikama hakata, peaks enne ikkagi andurid j?rgi kontrollima.
Kui t?mbab aku t?hjaks, siis ?kki oleks aeg hoopis uue aku peale m?elda:P
Ega jah see ei ole loogiline, et sul terve ?? see ventikas t??tab seal:D
Minu passatil t??tas tavaliselt mingi 3-5min peale s??te v?lja keeramist.
Oot-oot, millistest mootoritest r??gime? ?kki tuleb sealt erinevus. Mina t?in n?ited G2 1.8 66kW mootori korral.
Seal on sedasi, et radiaatori ventika k?ivitust juhib radiaatori k?ljes olev andur. Sellel on 2 astet - ?ks t??tava ja teine seisva mootori jaoks. Viimane toodud aste peaks olema kiirema ventilaatori kiirusega, s.t. suutlikum. V?ib-olla rakendub ka siis kui temperatuur radiaatoris l?heb liiga k?rgeks 1. astme korral.
Mootori juurde tuleb veel jahutusvedeliku toruga koos 3 andurit, 2 peal ja ?ks all. T?pset t?hendust sellel alumisel ei tea. ?lemised on k?lma ja sooja mootori juhtimiseks (v?rvilt sinine ja punane).
Termostaat t??tab nagunii iseseisvalt ja mingit tagasisidet sellelt ei saa.
Sinu viidatud andur tundub olema rohkem ?litemperatuuri oma. See asub mootori k?ljel, kus k?igukastki.
Pead oma kirjat?kile ei anna, sest pole eales autoremonti ?ppinud ja minu teadmised rohkem kirjandusest loetud ning reaalsest G2 omaniku elust saadud.

uno
Veteran
Postitusi: 1556
Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
Telefon: 53331514
Skype: venekt
Auto: Liiga palju autosid vist
Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas uno » 24 Mai 2006, 12:40

Algselt postitas: han_wiz
Algselt postitas: uno
Minuarust peaks ?ldse olema, et kui s??te v?lja keerad, siis peaks mingi aeg ventikas veel t??tama, suvel. Kui j??b pikemalt t??le, siis tuleks kontrollida kapotialuse tembi andurit, asub kusagil ?leval plokikaane juures vasest v?i pronksist pl?nn selline, ?ks juhe l?heb k?lge. Kui anduril juhe ?ra v?tta, siis peaks ventikas seisma j??ma ja kui juhe massi panna, siis peaks ventikas t?isp??retel k?ima hakkama. Pole m?tet juhtmeid niisama l?bil?ikama hakata, peaks enne ikkagi andurid j?rgi kontrollima.
Kui t?mbab aku t?hjaks, siis ?kki oleks aeg hoopis uue aku peale m?elda:P
Ega jah see ei ole loogiline, et sul terve ?? see ventikas t??tab seal:D
Minu passatil t??tas tavaliselt mingi 3-5min peale s??te v?lja keeramist.
Oot-oot, millistest mootoritest r??gime? ?kki tuleb sealt erinevus. Mina t?in n?ited G2 1.8 66kW mootori korral.
Seal on sedasi, et radiaatori ventika k?ivitust juhib radiaatori k?ljes olev andur. Sellel on 2 astet - ?ks t??tava ja teine seisva mootori jaoks. Viimane toodud aste peaks olema kiirema ventilaatori kiirusega, s.t. suutlikum. V?ib-olla rakendub ka siis kui temperatuur radiaatoris l?heb liiga k?rgeks 1. astme korral.
Mootori juurde tuleb veel jahutusvedeliku toruga koos 3 andurit, 2 peal ja ?ks all. T?pset t?hendust sellel alumisel ei tea. ?lemised on k?lma ja sooja mootori juhtimiseks (v?rvilt sinine ja punane).
Termostaat t??tab nagunii iseseisvalt ja mingit tagasisidet sellelt ei saa.
Sinu viidatud andur tundub olema rohkem ?litemperatuuri oma. See asub mootori k?ljel, kus k?igukastki.
Pead oma kirjat?kile ei anna, sest pole eales autoremonti ?ppinud ja minu teadmised rohkem kirjandusest loetud ning reaalsest G2 omaniku elust saadud.

Jah mul passat oli 100kw mootoriga, aga olen n?inud neid 8V mootritel ka. See andur on tavaliselt klapikambrikaane ?he poldi all kronsa k?ljes. Seda ma tean, milline on ?lir?hu andur. See andur, millest mina r??gin, m??dab just kapotialust temperatuuri ja juhib ventika t??d peale s??te v?ljakeeramist. Lihtsalt minu arvamus, ei ole kindel, et viga selles v?ib olla

pppp
Veteran
Postitusi: 2243
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 24 Mai 2006, 12:59

Originally posted by han_wiz
Mootori juurde tuleb veel jahutusvedeliku toruga koos 3 andurit, 2 peal ja ?ks all. T?pset t?hendust sellel alumisel ei tea.
Peaks temp. n?idiku andur olema (must). Ja punane on sisselaskekollektoris oleva k?tte"siili" termol?liti ja sinine ECU temp. andur.

Vasta

Mine “Elektroonika”