Paluks pisut tarkust B5 koha pealt.
Kuidas peaks käituma radiaatori lisaventilaator?
Patsient 2000 aasta TDI AFN, kliimaga, manuaal. Kliima "Auto" peal töötab, lisavent vait. Enne 15 bari survet konditsioneeri kõrgsurve poole peal ventilaator käima ei lähe.
Teine B5, sama aasta TDI, samuti kliimaga ja manuaal. Kliima "Auto" peale lülitades rakendub vent kohe...
Mõlemal autol viskod toimivad ja nähtavas osas mingeid manipulatsioone elektri poole peal tehtud ei tundu olema.
Ajab pisut segadusse see värk. Kuidas see toimima peaks?
Passat B5 lisa ventika lülitus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B5 lisa ventika lülitus
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Passat B5 lisa ventika lülitus
Väike vent peab rakenduma kohe koos kliimapumbaga, küllap hakkab täiskiirusel vent tööle sellel autol millel alguses ei tööta? Ehk siis ventikal kaks astet (eraldi takistid poolraami küljes mitte ventilaatori mootori sees) ja mingil põhjusel arvatavasti esimene ei toimi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Passat B5 lisa ventika lülitus
Ikkagi oli kellegi karvane käsi mängus.
Armatuuri all releede juures kompressori lülituse relee ajusse minev ots kiirühendustega sillatud ventilaatori aeglase kiiruse relee tempi anduri ahelaga. Diood ka vahel. Ehk siis käibki koos pumbaga aeglasel kiirusel. Kui see pael lahti ühendada läheb 15 barini jõudnud kõrgsurve peale vent täiskiirusele nagu teisel autol.
Elektriskeeme uurides paistab et lülitatakse läbi rõhulüliti vent täiskiiruse peale.
Armatuuri all releede juures kompressori lülituse relee ajusse minev ots kiirühendustega sillatud ventilaatori aeglase kiiruse relee tempi anduri ahelaga. Diood ka vahel. Ehk siis käibki koos pumbaga aeglasel kiirusel. Kui see pael lahti ühendada läheb 15 barini jõudnud kõrgsurve peale vent täiskiirusele nagu teisel autol.
Elektriskeeme uurides paistab et lülitatakse läbi rõhulüliti vent täiskiiruse peale.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Passat B5 lisa ventika lülitus
Võib-olla natuke liiga õhtu aga praegu täpselt ei saa aru, hetkel sulle tundub, et vent ei pea hakkama koos pumbaga toimima? Minu B5el ei ole kuskil mingeid ise ühendatud juhtmeid (terve auto juhtmestiku olen üle käinud, kaas arvatud armatuuritaguse ehk olen kursis) ja alguses hakkab kohe vaikelt vent käima. Mingi aja pärast kui kohapeal käib ulub korralikult (vendil täis kiirus). Samuti uurisin ise alles konditsioneeriga auto elektriskeeme (ilma kliimaplokita) ning kliimat sisse lülitades kuskilt oli ühendus vendi relee aeglase kiiruse releele, kliima rõhulüliti lülitas teisele kiirusele teatud rõhku ületades.