Passat b6 kliima

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat b6 kliima

Lugemata postitus Postitas audivana » 20 Juun 2019, 18:06

Tere,
Mure passatiga. Nimelt kliima ei puhkenud piisavalt külma ja otsustasin täitma minna.
Sai seade järgi pandud, lekkeid masin ei tuvastanud .
Tõmmati süsteem tühjaks ja täideti taas.
Ilmselt miskid protseduurid tehti veel, aga ma nii pädev asjas pole.

Aparaat näitab madalrõhu süsteemis 5barist rõhku.
Sain aru , et ok oleks 2bari kanti.
Kaabliga sai ka vigu vaadatud ja need puudusid.
Oskab keegi ideid pakkuda miks rõhk nõnda kõrge?
Ventilatsioon avast parim tulemus oli 25,2 kraadi mõõdetud.
Mõni pilt ka kui see miskit abi annab.
Sinine kell madalrõhu spsteem ja punane kõrge.
IMG_20190620_163447.jpg
IMG_20190620_163447.jpg (222.83 KiB) Vaadatud 5370 korda
IMG_20190620_163514.jpg
IMG_20190620_163514.jpg (221.92 KiB) Vaadatud 5370 korda
IMG_20190620_163508.jpg
IMG_20190620_163508.jpg (214.69 KiB) Vaadatud 5370 korda
Viimati muutis audivana, 20 Juun 2019, 19:11, muudetud 2 korda kokku.

vjanno
Klubiline
Postitusi: 337
Liitunud: 31 Dets 2005, 10:59
Auto: vw jetta mk2 ,passat b4 ,passat b2 ja b1
Asukoht: kohila
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 11 korda

Passat b6 kliima taas

Lugemata postitus Postitas vjanno » 20 Juun 2019, 19:10

Kui süsteemi läks rohkem gaasi siis peaks kõrgsurve poole ka üleval olema . tundub et kliima pump ei jäksa toota külma ,väga ei usu et süsteem umbes on .
Viimati muutis vjanno, 20 Juun 2019, 19:46, muudetud 1 kord kokku.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat b6 kliima

Lugemata postitus Postitas audivana » 20 Juun 2019, 19:50

Rohkem ei saanud kindlasti ainet sisse. See pole päris nagu vanasti nukataga kaaluga täitmine.
Seal tõmmatakse kogu süsteem vaakumiga tühjaks ja pannakse uus aine ja õli sisse tagasi grammi täpsusega.
Gaasi asendi muutus ei mõjutanud midagi. Ei puhunud vähem ega rohkem.
Kui õigesti aru sain, madalrõhu süsteemis 2bar oleks ok, siis pump jõuab hetkel kohati lausa 6bar lüüa. Ma välistaks pumba.
Viimati muutis audivana, 20 Juun 2019, 19:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Passat b6 kliima

Lugemata postitus Postitas R36 » 20 Juun 2019, 20:06

audivana kirjutas:
20 Juun 2019, 19:50
Rohkem ei saanud kindlasti ainet sisse. See pole päris nagu vanasti nukataga kaaluga täitmine.
Seal tõmmatakse kogu süsteem vaakumiga tühjaks ja pannakse uus aine ja õli sisse tagasi grammi täpsusega.
Gaasi asendi muutus ei mõjutanud midagi. Ei puhunud vähem ega rohkem.
Kui õigesti aru sain, madalrõhu süsteemis 2bar oleks ok, siis pump jõuab hetkel kohati lausa 6bar lüüa. Ma välistaks pumba.
Madalrõhk peab olema 2Bar, kõrgrõhk 10-12Bar. See, et madalrõhk on 6Bar näitab et pumba imemisvõime on madal. Eemalda sõel ja vaata milline välja näeb. Kui on metalli täis, siis süsteemi pesu+uus kuivati+sõel. Kui on puhas siis uus pump.

EDIT: Passat B6-l pole sõela, vajalik on pumba eemaldamine ja õlitusaugust vana õli välja kallata tuvastamiseks. Samas tuleb ka väljatulnud õlikogus üles märkida.
Viimati muutis R36, 20 Juun 2019, 21:12, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
vjanno
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Taavi14
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 23 Mär 2013, 20:56
Auto: Passat B6 variant 2.0FSI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat b6 kliima

Lugemata postitus Postitas Taavi14 » 21 Juun 2019, 10:26

Välismaa foorumites on paljudel aidanud pumbal oleva regulaatorklapi vahetus. Aga see on kõigest internetitarkus, endal kogemus puudub.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat b6 kliima

Lugemata postitus Postitas audivana » 03 Juul 2019, 08:36

Hetke seisuga olen jõudnud niikaugele veaotsinguga, et vahetan tulemüüri juures oleva n-ö paisuklapi ära.
Pidavat suht 90% tolle viga olema.
Tulemustest annan teada.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Passat b6 kliima

Lugemata postitus Postitas audivana » 09 Juul 2019, 10:30

Vahetasin ära. Surve läks küll väiksemaks (4,5bar), aga õiget külma ikka ei tule. Korra viskas 16.5C ventiavast, aga seegi kõik ja tõusis taas 25C kanti.
Kuna suvi läbi, siis hetkel rohkem asjasse ei viitsi süveneda. 😀

Vasta

Mine “Elektroonika”