B6 Passati käsipiduri jama

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 07 Sept 2019, 21:40

Tervitust.

Sai käsile võetud klotside vahetus ning arvutiga sai käsipiduri mootorid ka algasendisse keritud. Klotsid vahetatud ning panin arvutiga uuesti mootorid tööle, kui viskas siis tuled vilkuma ja põlema. Veateade tuli ka nähtavale, et vasakpoolse mootoriga probleem, ei saa voolu vms (02432 - supply voltage for left parking brake motor (v282)). Proovisin korra uuesti ning siis alles avastasin, et vasakul mootoril pistik kehvasti külge saanud ning ei andnud ühendust. Peale seda aga jäid tuled vilkuma ja põlema ning seniajani pole saanud autole käsipidurit selgeks õpetada. Viga ei saa kustutada, proovinud ka erinevaid õpetusi : aku klemmid maha, kaitsme eemaldanud ja proovinud mitut erinevat varianti, kuid viga on endiselt olemas. Vool vasaku mootorini enam ei jõua ning toimib ainult parempoolne käsipiduri mootor, tuled samal ajal vilkumas. Mootorit eraldi vooluallikast proovides töötab kenasti. Enne klotside vahetust toimis kõik ideaalselt, nüüd terve õhtu selle jama peale raisanud :evil: Olen kuidagi kässari mooduli õhtale lasknud või on kuskil mujal mingi kala, mis on jäänud hetkel märkamata?

miilits
Huviline
Postitusi: 2189
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas miilits » 07 Sept 2019, 22:22

Oli omal audil sarnane kepp, kui klotse kettaid vahetati. Ajasime voolu taga ja uurisime pistikyid. Lôpuks aitas teise aku pealt otse mootorile voolu peale laskmine ja see lôi mootori kàima uuesti. Kindel pole, aga see, et vool peale ei tule vms on seotud kuidagi mingi 5v kontroll vooluga systeemile vms.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 07 Sept 2019, 23:49

Ei teagi täpselt, kuidas see ühe korra mootori puudumine ahelas sedasi süsteemi rivist välja lõi. Teine pool toimetab ilusti, mida hetkel veel puutuda pole jõudnud...

miilits
Huviline
Postitusi: 2189
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas miilits » 08 Sept 2019, 07:31

Arvan, et asi selles, et s***a sodi tàis ja servis asend pôhjas. Ei jôua sealt liikuma vms. Mul oli sama moodi, kellaplokk punane ja veakoodi kustutada ei saa. Lase korraks vool otse ja peaks klappima hakkama kôik.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 08 Sept 2019, 07:46

Enne klotside vahetust asi toimis 100%. Samuti olen mootorile endale eraldi voolu peale lasknud ning toimib ka see. Suudab liigutada klotse kõvasti kokku ning uuesti ka lahti lasta. Lihtsalt mootori ahelas puudumisel arvutiga neid tööle rakendades ajas kuskil midagi lolliks ning moodul ei lase enam vasakoolsele mootorile voolu peale. Peab kuidagi selgeks õpetama uuesti, et mootor olemas või siis moodulile restardi tegema, et asi toimiks. VCDS basic setingsite alal näitab vasakpoolsele mootorile voolutarbivust kogu aeg 0.113A ning see number ei muutu seal. Olenemata kas mootoreid lahti või kokku lasta või niisama jõude seistes. Vahet pole kas mootor on küljes või ei. Parema mootori juures näitab alguses 0.00 ja töötades üle 1.5A midagi. Siis selline küsimus veel, et mis kaitsme all see EPB süsteem on? Kaitsme 30 ja 29 väljavõtmine laseb tuledel edasi vilkuda ning nagu midagi ei muutu. Kellelgi pilti või infot, mks kaitsme alt EPB voolu saab? Auto toodud Rootsist ning manual on ka samas keeles. Ei saa mõhkugi aru

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Sept 2019, 10:33

See süsteem on õudne. ;)

Kuigi aku pealt otse töötab mootor ideaalselt, ei tähenda, et see seisupiduri moodulile sobiv on. Eriti aktuaalne on see odavate mootorite/supportidega.
Kaitsmed on SC29 ja SC30 või SD30 ja SD31 olenevalt aastast. (Vasakul/Paremal armatuuri otsas). SD2 on aga see on ainult signaal mooduline, et süüde sees.

Proovi sellist nippi, et lase akuga klotsid vastu kettast tugevalt kinni ja siis pane pistik järgi. On mõnikord aidanud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 08 Sept 2019, 11:04

Hetkel testriga mõõtes on vasaku poole pistik üldse lühises. Mingi süsteem, mis muudab juhtmetes polaarsust, paistab olema õhtal. Kellelgi ideid, kus täpsemalt see plokk asub? Kuskil keskkonsooli all?

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1123
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 34 korda

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas volkar » 08 Sept 2019, 14:16

innu18 kirjutas:
08 Sept 2019, 11:04
Hetkel testriga mõõtes on vasaku poole pistik üldse lühises. Mingi süsteem, mis muudab juhtmetes polaarsust, paistab olema õhtal. Kellelgi ideid, kus täpsemalt see plokk asub? Kuskil keskkonsooli all?
just keskkonsoolil all

viewtopic.php?p=814300#p814300
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 09 Sept 2019, 11:10

Leidsin analoogse teema, kus ka unustati mootor külge ühendada enne arvutiga kokku kruttimist. Kõik asjad kattuvad minu juhtumiga, isegi rooliasendi anduri jebla jne. Ainuke erinevus, et minu puhul oli tegemist vasaku poole jamaga. Tolle teema algataja sõnade kohaselt Volksu esinduses siiski leiti, et ikkagi mootor oli küpse ning pidi välja vahetatama. Tuleb siis see jama korra veel käsile võtta ning proovida mootorid ümber vahetada. Kuigi mootor liigub, ei pruugi moodul teda enam tunnistada millegi pärast. Kahjuks pole teemas kirjas, kas asi sai ka lõpuks kenasti lahendatud mootori vahetusega või ei.

https://www.justanswer.com/vw-volkswage ... -v283.html
Viimati muutis innu18, 09 Sept 2019, 11:10, muudetud 1 kord kokku.

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 27 Okt 2019, 19:22

Vahetasin igaks juhuks vasakpoolse mootori ära tutika vastu ning siiski sama seis. Peab vist ploki välja vahetama teise vastu ning proovima siis. ABS ajus pidi mingid asjad igaks juhuks ülesse kirjutama, kui plokki vahetama hakkan. Kellelgi selle kohta täpsemaid juhiseid?

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 28 Okt 2019, 22:43

Abs mooduli kodeering kirjuta üles enne vahetust. Käsipiduri plokk vaja ka peale vahetust üle kodeerida.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 03 Nov 2019, 16:01

Nii. Nüüd sai EPB moodul vahetatud, ABS sai kodeeritud ning selles osas kena. ABS annab nüüd ühe vea: 01279 Longitudinal Acceleration Sensor (G251) no/incorrect basic setting/adaptation. EPB mooduli kodeering on erinev kui vanal moodulil. Kodeerimisel annab errorit: Coding rejected, Error 22 (conditions not correct or request sequence error. Vanal plokil oli kodeering
0000012
05311
Uuel moodulil on aga
0000057
05311

Uus moodul on vanast aga erinev, vana plokk oli 3c0 907 801b, uus moodul 3c8 907 801a. EBP ploki alt ei anna basic setingute alt ka G251 sensori seadistamiseks mingit valikut.

EBP annab veel järgmisi vigu:
00474 Control module for immobilizer no signal/communication
01314 Engine Control Module no signal/communication
01316 ABS Control Module no signal/communication

Sai siiski vale plokk külge? Muidu nupust toimib, ainukese märgutulena jääb armatuuris põlema kollane läbikriipsutatud "P". Käsipidur toimib funktsionaalselt nii nagu peab.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Nov 2019, 16:03

Kui sul on punased kellad, siis see plokk ei hakka sul eales tööle.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 03 Nov 2019, 17:04

Kellad on kõige algelisemad sellel autol. Ehk kompuutrit ega midagi pole:
https://img11.auto24.ee/auto24/560/774/130313774.jpg

Hetkel siis seis selline, et põleb armatuuris ainult kollane läbikriipsutatud (P). Käsipidur toimib, ABS ka jne. Arvutiga lihtsalt annab hunniku vigu, millele lahendust ei oska pakkuda.

Ja see märge jäi veel meelde, et tegelikult oli uue mooduli peal sama kood, mis vanalgi. Aga külge ühendades näitab hoopis midagi muud :think:
Viimati muutis innu18, 03 Nov 2019, 18:12, muudetud 2 korda kokku.

mihkel27
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
Asukoht:
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas mihkel27 » 05 Nov 2019, 07:22

Millega kodeerida püüad? Kiirendusanduri adapteerimine ei käigi seisupiduri alt - seega ei ole seda ka sealt mõtet otsida.
Kui hätta jääd, siis Tallinnas saan üle vaadata ja lahenduse pakkuda.
Diagnostika ja elektritööd. 56052094

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 05 Nov 2019, 12:25

Hetkel on kasutada ainult Rosstech VCDS programm, 12.12 vist mälu järgi ning tavaline Vagcom kaabel. Kui vana plokk küljes oli, sai mu meelest käsipiduri alt seda kiirendusandurit timmida küll. Nüüd ei näita seda aga kuskil. Ei ABS ega käsipiduri all. Tallinnasse lähiajal ei satu. Suurem kiire läks sellega nüüd mööda, sest ÜV sai sellest hoolimata tehtud. Öeldi et kui kässar toimib, siis nemad selle märgutule pärast ülevaatust tegemata ei jäta. Siiski siiski võiks asja ikka korda saada. Tartus võiks keegi abiks olla.
Viimati muutis innu18, 05 Nov 2019, 12:26, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Nov 2019, 12:26

Kas sa R36 vastust ei lugenud?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

innu18
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Veebr 2013, 15:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas innu18 » 05 Nov 2019, 12:40

Lugesin, kuid neid kellasi on ka mitut eri tüüpi. Ei teadnud kohe, mida punaste kellade all mõeldakse. Ehk siis minu puhul hetkel siiski asi enam paremaks minna ei saagi? Parim võimalik variant ongi, et käsipidur toimib, aga kollast märgutuld ära ei saa kustutada? Või mida see vastus täpsemalt siis tähendas, et punaste kelladega ei hakka see plokk elusees tööle?

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas aus » 05 Nov 2019, 12:53

See on 3C8 plokk, mis on paraku, jah, uuemale Passatile (lõpuaastate B6) - valgete kelladega, uuema ABSi, uuema CANi jm moodulitega. 3C8 moodul sul sellisel kujul autos tööle ei hakka. Teoorias on võimalik, aga siis hakkame juba su auto ümberehitusest rääkima. :thumbup:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

martvl
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
Telefon: +37256805878
Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

B6 Passati käsipiduri jama

Lugemata postitus Postitas martvl » 21 Nov 2019, 16:06

Oled oma veale lahenduse leidnud ?
Mul samad mured aasta on autol 2008
Uus moodul 2009 a pilli pealt koodid klapivad kui kodeerida ei lase.
Viimati muutis martvl, 21 Nov 2019, 16:27, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”