81kw ASR veojõukontroll

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

81kw ASR veojõukontroll

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 18 Okt 2019, 09:19

Küsimus selline, kas 81kw 96-00 passatile on võimalik paigaldada ASR(veojõukontroll)-i, kui ABS on olemas?
Tehasest vist 66 ja 81 peale seda ei pandud, tuli 85kw pumpdüüs mootoril? (Uuendus enda kogutud infol 81kw 99-00 autodel on asr olemas.)
Andurid mis infot jagavad(kiirus,abs andur) ja vajalik abs pump on autol juba peal, kas siis ASR-i on võimalik peale panna ja kui keeruline see oleks?
Jagage infot ja kui keegi paigaldusega tegeleb siis kontakti ja parimal juhul hinda 8) .
Tänud!
Viimati muutis OneWheel, 20 Okt 2019, 12:38, muudetud 3 korda kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

81kw ESP

Lugemata postitus Postitas dellu » 18 Okt 2019, 09:21

No ESP-l ikka ju teine ABS pump/Aju ilmselt. Lisaks peab mootoriaju oskama seda infot käidelda, et jõudu maha tõmmata (mida peaks ju see tegema). Passati kohta ei tea, aga arvan et äkki G4 peal äkki oli selline lahendus olemas, et KS pump ja ESP, ilmselt selle aju siis äkki vaja?.
Viimati muutis dellu, 18 Okt 2019, 09:22, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

81kw ESP

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 18 Okt 2019, 09:42

dellu kirjutas:
18 Okt 2019, 09:21
No ESP-l ikka ju teine ABS pump/Aju ilmselt. Lisaks peab mootoriaju oskama seda infot käidelda, et jõudu maha tõmmata (mida peaks ju see tegema). Passati kohta ei tea, aga arvan et äkki G4 peal äkki oli selline lahendus olemas, et KS pump ja ESP, ilmselt selle aju siis äkki vaja?.
Vot ei teagi kas peab olema teine pump või ei.... kindlasti peab saama auto aju aru ja oskama jõudu maha tõmmata aga kas nende näitude lugemise valmidus on ajus juba olemas ja piisab lihtsalt aktiveerimisest+juhtmed+lüliti....ei teagi.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

81kw ESP

Lugemata postitus Postitas ryan » 18 Okt 2019, 13:45

Mida see sulle juurde annab ?
Mul on see A3-peal 66kw, nii palju see teeb, et lumel ei lase ratast ringi, hakkab pidurdama.
Porisel teel kevadel oleks mutta kinni jäänud, kui see mees hakkas pidurdama.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

81kw ESP

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 18 Okt 2019, 14:43

ryan kirjutas:
18 Okt 2019, 13:45
Mida see sulle juurde annab ?
Mul on see A3-peal 66kw, nii palju see teeb, et lumel ei lase ratast ringi, hakkab pidurdama.
Porisel teel kevadel oleks mutta kinni jäänud, kui see mees hakkas pidurdama.
Sa räägid vist EDS-st. (viewtopic.php?t=119132). ESP ikka selline mis hakkab pidurdama rattaid siis kui masin külg ees sõidab.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

81kw ESP

Lugemata postitus Postitas ryan » 18 Okt 2019, 17:06

ESP on mul ka peal, see on külglibisemise vastane seade jah.
Aga veojõukontroll on see, mis sellist asja teeb.
Siin ju taheti seda peale panna.

Ilmselt mõeldi stardiabi, et kiirendamisel veojõudu kontrollida :think:
Viimati muutis ryan, 18 Okt 2019, 17:08, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

81kw ASR veojõukontroll

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 18 Okt 2019, 22:05

Panin vähe mööda, hommikune pea :D aga jah mõtlen ikka veojõukontrolli asr-i mitte külglibisemist esp-d
Miks küsimus, naisterahvas sõidab autoga, möödasõidud ja sellised asjad teeb see palju ohutumaks, ei rapsi. Külateel kiilakal on asi parem, ise meie(foorumi mehed jne) saame hakkama aga oodata, et naine seda pedaali nii hästi valdaks ja naelu lihtsalt välja ei laseks on palju oodata.
Viimati muutis OneWheel, 18 Okt 2019, 22:09, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5342
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

81kw ESP

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Okt 2019, 22:12

Palju sellise auto hind on hetkel?
Ilmselt ületab selline ümberehituse hind vähemalt kolm kui mitte neli korda auto turuhinna.
Seega kas kas on ikka mõtet üldse mõtteid mõlgutada? Pole nagu teab mis rariteetse autoga tegu ka ju.
Parem panusta see summa auto korras hoidmisele ja sõida võiduka lõpuni.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

81kw ESP

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 18 Okt 2019, 22:20

jussike kirjutas:
18 Okt 2019, 22:12
Palju sellise auto hind on hetkel?
Ilmselt ületab selline ümberehituse hind vähemalt kolm kui mitte neli korda auto turuhinna.
Seega kas kas on ikka mõtet üldse mõtteid mõlgutada? Pole nagu teab mis rariteetse autoga tegu ka ju.
Parem panusta see summa auto korras hoidmisele ja sõida võiduka lõpuni.
Küsimus ongi selleks, et võimalik et asi ei ole nii keeruline, kui tundub ja ehk keegi seda isegi teinud. Kui aga vaja peab ise hakkama asju võrdlema pumpdüüsiga masina pealt ja el.skeeme vaatama. Auto väärtuses ei tasu kahelda, pole 500eurine masin, sellist müügis ei näegi, sest neid ei müüda kui heas korras.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5342
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

81kw ASR veojõukontroll

Lugemata postitus Postitas jussike » 18 Okt 2019, 22:33

Üldiselt üritatakse sellised lisad üldse ära tappa, mitte ei panda juurde, seega ma kahtlen tugevalt, et siit vastust saad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

81kw ASR veojõukontroll

Lugemata postitus Postitas ryan » 19 Okt 2019, 21:32

Naelte välja laskmise probleem hoopis, osta 35 eurised uued rehvid, neid võib iga aasta vahetada.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

81kw ASR veojõukontroll

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 20 Okt 2019, 12:27

ryan kirjutas:
19 Okt 2019, 21:32
Naelte välja laskmise probleem hoopis, osta 35 eurised uued rehvid, neid võib iga aasta vahetada.
Hoiame asja teemas, räägime ainult paigaldusest ja sellega seotud töödest. Lõpuks mitu lehte teksti ja kasu ei midagi, mida võiks ja mida ei võiks on elus palju. No offence.

passatist
Klubiline
Postitusi: 219
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
Auto: Touareg ja Passat
Asukoht: eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

81kw ASR veojõukontroll

Lugemata postitus Postitas passatist » 20 Okt 2019, 19:04

Sinu autole on võimalik paigaldada ABS/EDS ja TCS süsteem (Traction control system). Ehk maakeeli ABS pidurid elektroonilise differentsiaaliblokeeringuga ning veojõu kontroll (väljalülitamise võimalusega). Lüliti jaoks peaks mõne juhtme ka lisaks vedama. Parim veojõukontroll asub tegelikult ikkagi rooli ja istme vahel. Olen kunagi enda veidi vanemal passatil lihtsa ABS-i vahetanud ABS/EDS-i vastu välja vahetanud ja talvel oli temast abi küll libedaga kohalt minekul.

Vasta

Mine “Elektroonika”