B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Lugemata postitus Postitas murf » 28 Mai 2020, 17:37

Mida targad ütlevad, kas traatidega soojendusega esiklaasi saab asendada kileversiooniga lihtsalt või on seal mingeid tehnilisi takistusi?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Mai 2020, 17:42

Skeemis on erinevused, ehk ühe pistiku kohta on traadil üks relee, kokku 2 releed.

Kilel on 1 relee.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

B8 soojendusega esiklaasi asendamine

Lugemata postitus Postitas murf » 28 Mai 2020, 20:30

R36 kirjutas:
28 Mai 2020, 17:42
Skeemis on erinevused, ehk ühe pistiku kohta on traadil üks relee, kokku 2 releed.

Kilel on 1 relee.
Seega lihtsalt plug and play ei tööta?

Vasta

Mine “Elektroonika”