G4 lekkevool e. aku tühjeneb LAHENDATUD!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Veebr 2020, 21:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
G4 lekkevool e. aku tühjeneb LAHENDATUD!
Tere!
Probleem selles, et mõne päevaga tõmbab aku tühjaks.
Lahendus oli aku juhtme mahavõtmine eelmisel omanikul (seos tekis pele ostu, sest vaatama minnes opani aku juhtme peale, põhjendusega kuna ei kasuta autot)
Aku tagasi ühendamisel teevad kukud klõpsu ja kõik aknad kerivad lahti, nagu hoiaks võtit lahti asendisse keertuna.
Leidsin süüdlaseks kaitsme nr14, jääb u 0,5A vool peale ka peale kõikide uste sulgemist ja mitu tundi ootamist.
Selle eemaldamisega ei tööta laevalgus, el aknad ja tagaluugi lukk.
Kesklukk jääb võtmest keerates toimima.
Ise kahtlustan liigniiskust, kuna auto stabiilselt udune, uksepakud märjad, aknad udused.
Aga kust edasi otsida?
Probleem selles, et mõne päevaga tõmbab aku tühjaks.
Lahendus oli aku juhtme mahavõtmine eelmisel omanikul (seos tekis pele ostu, sest vaatama minnes opani aku juhtme peale, põhjendusega kuna ei kasuta autot)
Aku tagasi ühendamisel teevad kukud klõpsu ja kõik aknad kerivad lahti, nagu hoiaks võtit lahti asendisse keertuna.
Leidsin süüdlaseks kaitsme nr14, jääb u 0,5A vool peale ka peale kõikide uste sulgemist ja mitu tundi ootamist.
Selle eemaldamisega ei tööta laevalgus, el aknad ja tagaluugi lukk.
Kesklukk jääb võtmest keerates toimima.
Ise kahtlustan liigniiskust, kuna auto stabiilselt udune, uksepakud märjad, aknad udused.
Aga kust edasi otsida?
Viimati muutis guits1, 06 Dets 2020, 01:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga
Kas kuskil lühist pole? Ühe eelneva autoga, kus oli küll generaatori viga, oli ka nö kõva tarbimine voolu mõttes. Kui mõõtsin generaatori plussi ja kere vahel takistust, siis oli seal juhtivus olemas.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Veebr 2020, 21:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga
VCDS näitab tagaluugi lüliti viga aga kõik toimib
Samas kui kaitse 14 (CCM) väljas ja mõne ukse avad näitab kellal nagu oleks tagaluugi avanud.
Kas tagaluugi juhtmete lühis/leke võiks jätta mugavusmooduli CCM koguaeg aktiivseks st ei lähe magama?
Kas on mõni koht kuhu eriliselt tähelepanu pöörata juhtmetel?
Kui kaise eemaldatud jääb lekkevool, 0,12A ja hiljem kukub 0,07A peale, mis on normaalne juba. Seega generaatori välistaks.
Samas kui kaitse 14 (CCM) väljas ja mõne ukse avad näitab kellal nagu oleks tagaluugi avanud.
Kas tagaluugi juhtmete lühis/leke võiks jätta mugavusmooduli CCM koguaeg aktiivseks st ei lähe magama?
Kas on mõni koht kuhu eriliselt tähelepanu pöörata juhtmetel?
Kui kaise eemaldatud jääb lekkevool, 0,12A ja hiljem kukub 0,07A peale, mis on normaalne juba. Seega generaatori välistaks.
Viimati muutis guits1, 05 Dets 2020, 11:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga
mis aasta G4 on? Kui selliseid lollusi teeb, siis ma kahtlustaks pigem CCM (keskluku aju). Sest uste avamise signaal peaks 99% juhtudel digitaalselt tulema uksest CCMni. Ainuke millel see nii ei ole, on vändaga akendega autodel. Elektriakendega autol on kogu ukse tarkus elektriakna mootori sees ja sealt liigub edasi info auto poole juba digitaalsel kujul. Ehk siis elektriakna mootorist läheb ukselukku sulgemise ja avamise vool, aga auto CCMst aknamootori on see käsk alles digitaalne, mitte +/- kujul.
Viimati muutis dellu, 05 Dets 2020, 11:04, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Veebr 2020, 21:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga
2000 a, G4
Veakood oli:
01398 - Tailgate Open Switch (F124)
27-00- Implausible Signal
Ja oligi süüdlane lukusüdamiku küljes olev kahe lülitiga moodul. Ennem aru ei saanud, kui kruvikaga puudutasin ja kesklukk plõksatas. Selle plastik naga oli lukusüdamiku küljest lahti tulnud ja üks lülititest jäänud sellisesse asendisse, et tahtis koguaeg kesklukku avada e. pidevalt avamise asendis. See lasigi aknad alla aku juhtmeid ühendades. Lõpuks CCM sai aru, et midagi on viga (el aknad toimisid edasi normaalselt) aga ise jäi ärkvele.
Nüüd voolutarve 0,02A
Selle käigus sai asendatud üks oksüdeerunud klemm, Webasto töökorda ning salong kuivaks.
Nüüd vaid otsida kust niiskus salongi pääseb.
Lõpp hea, kõik hea!
Veakood oli:
01398 - Tailgate Open Switch (F124)
27-00- Implausible Signal
Ja oligi süüdlane lukusüdamiku küljes olev kahe lülitiga moodul. Ennem aru ei saanud, kui kruvikaga puudutasin ja kesklukk plõksatas. Selle plastik naga oli lukusüdamiku küljest lahti tulnud ja üks lülititest jäänud sellisesse asendisse, et tahtis koguaeg kesklukku avada e. pidevalt avamise asendis. See lasigi aknad alla aku juhtmeid ühendades. Lõpuks CCM sai aru, et midagi on viga (el aknad toimisid edasi normaalselt) aga ise jäi ärkvele.
Nüüd voolutarve 0,02A
Selle käigus sai asendatud üks oksüdeerunud klemm, Webasto töökorda ning salong kuivaks.
Nüüd vaid otsida kust niiskus salongi pääseb.
Lõpp hea, kõik hea!
Viimati muutis guits1, 06 Dets 2020, 01:31, muudetud 7 korda kokku.