G4 lekkevool e. aku tühjeneb LAHENDATUD!

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
guits1
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 13 Veebr 2020, 21:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

G4 lekkevool e. aku tühjeneb LAHENDATUD!

Lugemata postitus Postitas guits1 » 04 Dets 2020, 11:14

Tere!

Probleem selles, et mõne päevaga tõmbab aku tühjaks.
Lahendus oli aku juhtme mahavõtmine eelmisel omanikul (seos tekis pele ostu, sest vaatama minnes opani aku juhtme peale, põhjendusega kuna ei kasuta autot)

Aku tagasi ühendamisel teevad kukud klõpsu ja kõik aknad kerivad lahti, nagu hoiaks võtit lahti asendisse keertuna.

Leidsin süüdlaseks kaitsme nr14, jääb u 0,5A vool peale ka peale kõikide uste sulgemist ja mitu tundi ootamist.
Selle eemaldamisega ei tööta laevalgus, el aknad ja tagaluugi lukk.
Kesklukk jääb võtmest keerates toimima.

Ise kahtlustan liigniiskust, kuna auto stabiilselt udune, uksepakud märjad, aknad udused.

Aga kust edasi otsida?
Viimati muutis guits1, 06 Dets 2020, 01:03, muudetud 1 kord kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 821
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga

Lugemata postitus Postitas tofetome » 04 Dets 2020, 19:14

Kas kuskil lühist pole? Ühe eelneva autoga, kus oli küll generaatori viga, oli ka nö kõva tarbimine voolu mõttes. Kui mõõtsin generaatori plussi ja kere vahel takistust, siis oli seal juhtivus olemas.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1031
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 91 korda

G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga

Lugemata postitus Postitas links » 04 Dets 2020, 19:24

Tagaluugi juhtmed terved?

guits1
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 13 Veebr 2020, 21:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga

Lugemata postitus Postitas guits1 » 05 Dets 2020, 10:51

VCDS näitab tagaluugi lüliti viga aga kõik toimib :o
Samas kui kaitse 14 (CCM) väljas ja mõne ukse avad näitab kellal nagu oleks tagaluugi avanud.

Kas tagaluugi juhtmete lühis/leke võiks jätta mugavusmooduli CCM koguaeg aktiivseks st ei lähe magama?

Kas on mõni koht kuhu eriliselt tähelepanu pöörata juhtmetel?

Kui kaise eemaldatud jääb lekkevool, 0,12A ja hiljem kukub 0,07A peale, mis on normaalne juba. Seega generaatori välistaks.
Viimati muutis guits1, 05 Dets 2020, 11:02, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga

Lugemata postitus Postitas dellu » 05 Dets 2020, 11:03

mis aasta G4 on? Kui selliseid lollusi teeb, siis ma kahtlustaks pigem CCM (keskluku aju). Sest uste avamise signaal peaks 99% juhtudel digitaalselt tulema uksest CCMni. Ainuke millel see nii ei ole, on vändaga akendega autodel. Elektriakendega autol on kogu ukse tarkus elektriakna mootori sees ja sealt liigub edasi info auto poole juba digitaalsel kujul. Ehk siis elektriakna mootorist läheb ukselukku sulgemise ja avamise vool, aga auto CCMst aknamootori on see käsk alles digitaalne, mitte +/- kujul.
Viimati muutis dellu, 05 Dets 2020, 11:04, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

guits1
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 13 Veebr 2020, 21:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

G4 lekkevool e. aku tühjeneb ...0,6A vooluga

Lugemata postitus Postitas guits1 » 05 Dets 2020, 13:51

2000 a, G4
Veakood oli:
01398 - Tailgate Open Switch (F124)
27-00- Implausible Signal

Ja oligi süüdlane lukusüdamiku küljes olev kahe lülitiga moodul. Ennem aru ei saanud, kui kruvikaga puudutasin ja kesklukk plõksatas. Selle plastik naga oli lukusüdamiku küljest lahti tulnud ja üks lülititest jäänud sellisesse asendisse, et tahtis koguaeg kesklukku avada e. pidevalt avamise asendis. See lasigi aknad alla aku juhtmeid ühendades. Lõpuks CCM sai aru, et midagi on viga (el aknad toimisid edasi normaalselt) aga ise jäi ärkvele.
Nüüd voolutarve 0,02A :clap: :o :D

Selle käigus sai asendatud üks oksüdeerunud klemm, Webasto töökorda ning salong kuivaks.
Nüüd vaid otsida kust niiskus salongi pääseb.

Lõpp hea, kõik hea!
Viimati muutis guits1, 06 Dets 2020, 01:31, muudetud 7 korda kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”