Immobilaiser

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

Immobilaiser

Lugemata postitus Postitas Petzo » 26 Dets 2021, 10:59

Mind kummitab mingi immo tont lausa kahe auto peal.
1. mk1 peale tõstetud 2.0 8v
Doonoril ei märganud immo plokki lammutamise käigus, ju siis seda polnud. Ei mäleta ka enam kas oli enne 94 toodetud või hiljem, et tagantjärgi immo vajadust meenutada. Lugu järgmine, et suvalisel hetkel viskab immo peale ja auto käivitub vaid hetkeks. Kaabliga immo viga kustutades käivitub ilusti ja võib järgmised 10 korda ilusti käivituda. (ei ole vahet kas süüde sees/väljas, aku klemm peal või maas või seisnud 2 sekundit või 10 päeva)ühel hetkel kõik korras ja järgmisel hetkel enam ei käivitu.
2. tehase mk3 1.9tdi 66kw syncro eile peale poolt tundi seismist enam ei käivitunud, ilmselge immo viga hetkeks käivitumise näol. lasin ilma akuta seista, ühendasin akuklemmid omavahel kokku, kuid ei miskit. Lisaks ei leidnud obd11 mootorit üles. toimetasin oma toimetamised ära paar h, proovisin seejärel veelkord akuklemme omavahel koos hoida ja käivitus. Töötas õnnelikult terve õhtu kuni täna hommikul enam mitte. Seekord akuklemmide hoidmine ei toiminud, küll aga sain obd11-ga ajule ligi ning veakoodid maha lastud, mispeale käivitus jälle ilusti.

mk3 puhul saan veel kuidagi aru, et immo jamab ja lukustab aju, aga mk1 puhul kus ei ole küljes ühtegi immoga seonduvat asja ja lihtsalt kaabliga veakoodi kustutamine auto elule aitab tundub imelik.

Kas on võimalik, et mk1 ajust keegi miskit kokku jootnud ja mõni joode annab mängima?
mk3 puhul vist on kõige lollikindlam enne 94a toodetud aju otsida omale, mis tuli ilma immota.
Rait.

Vasta

Mine “Elektroonika”